Recensie Patricia, Lovely Privé, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
24/07/22
53
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.lovelyprive.com/dames/patricia/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eenmaal op de kamer begon Patricia mij staande, knuffelend en strelend te ontdoen van mijn kleding. Dat was al een goed begin, want ik heb er ook meegemaakt die zonder je aan te kijken en iets te zeggen zich ontkleden en initiatiefloos op bed gaan liggen. En als je dan niets zou doen, zouden zij zich na de verstreken tijd zwijgend aankleden en de kamer verlaten. Patricia is dus heel anders. Zij is de dame van de foto's, al lijkt ze in levende lijve iets meer vlees op de botten te hebben. Niet overdreven veel meer, haar foto's zijn recent genoeg. Op een van die foto's lijkt ze door haar licht afgewende, neerwaartse blik schichtig haar slipje op zijn plaats te houden. Toen ik zag wat dat rode slipje op de foto aan het zicht onttrekt, kon ik het niet nalaten. Met mijn tong beroerde ik haar frisse bloem en ik merkte dat die een aangenaam stevige en vlezige structuur had. Voor de oraal ingestelden onder ons, je kan er lekker aan sabbelen en dat deed ik dus naar hartelust. En zij leek dit alleminst vervelend te vinden, Patricia ging er goed voor liggen. Nadat ik haar kleine dondersteen daar aan de voet van de venusheuvel naar binnen zoog en als een tictac-pepermuntje tussen mijn tong en verhemelt belikte, gaf zij zich volledig aan mij over. Na verloop van tijd baande mijn vinger zich een weg verder landinwaarts, waarna er geen houden meer aan was. Het onvermijdelijke ging met horten en stoten gepaard. Toen het tijd was om te vertrekken, vertelde ze mij dat ze er van genoten had. Patricia is zeer stout op de kamer, vermeldt de website. Daar is geen woord aan gelogen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest.
Leuke, vrolijke dame.
Spreekt helaas weinig Engels, maar vooral Portugees en Spaans.
Mooi postuur, lekkere natuurlijke B-tietjes. Kont wel groot en met cellulitis. Voor de liefhebber. Haar foto's op de website zijn daar uiteraard gephotoshopt, maar dat zie je sowieso.
Zij kon genieten van gebeft worden en ging daar lekker voor liggen.
Deed helaas ook bij mij niet aan TZ.
Helaas hielt ik op die dag pijpen niet lang vol, moest haar gauw onderbreken daarin. Kan dus haar vaardigheden in deze discipline niet goed beoordelen. Zij ging wel voortvarend te werk, met condoom.
Van on top bakte zij helaas niet veel, zij leek niet goed te weten hoe zij moest bewegen in deze positie. Volgende keer dus beter andere standjes. Zij presenteerde mij al haar kont, dus op zijn hondjes is zij vast goed te nemen. Zeker voor liefhebbers van een dikke kont.
Heeft wel een leuke, ondeugende uitstraling!
Had de indruk dat je een band met haar op kunt bouwen, als je haar vaker bezoekt. Wie weet, misschien komt het dan ook van TZ.
Zij gaf aan voor telkens drie weken in NL te werken en vervolgens voor één week terug naar haar woonland te gaan.
Dus een leuke, vrolijke, wat ondeugende dame, die ik zeker nog een keer ga bezoeken (in zo verre misleidt de sterretjes beoordeling een beetje).
 
Laatst bewerkt:
Nakomend opmerking:
Volgens het rooster lijkt zij alle dagen alle uren beschikbaar te zijn!
Vlgs. mij gaat niemand dat lang volhouden zonder verlies van enthousiasme, engagement en vrolijkheid.
Dus ik hoop dat zij dat zelf ook op tijd merkt en dat zij ook voor wat vrije tijd voor zichzelf zorgt. De baas van de zaak doet dat helaas kennelijk niet. Voor hem maakt het kennelijk niet uit als de dames gauw opgebrand zijn. Dan komt de volgende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1198534-patricia
Totale kosten (in euro)
€80,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ok mensen, ik heb een nieuwe parel ontdekt. Ze zit bij het voor mij nog onbekende Lovely Prive op een chique locatie in Rotterdam. Hel mooie club en vriendelijke ontvangst. Ik was er op de bonnefooi begin van de middag en drie dames stelden zich voor. Patricia was er één van en door prachtige lach, mooie lange haar en overduidlijk Braziliaanse billen was ik gelijk verkocht. Wat een parel is dit! Goed, je weet niet hoe het uitpakt😉 op de kamer, maar bij Patricia voel je je gelijk op je gemak. Als gezegd, dit is een mooie club met mooie kamer. Prima douche genomen en dat deed Patricia ook. Ze kwam gelijk enthousiast (bijna gretig) bovenop me zitten. Alle spaning, die je toch altijd een beetje hebt, gleed van me af. En het feest kon beginnen. Het spel is voor iedereen anders maar Patricia beheerst het volledig. Doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Echt jammer dat ik maar een half uur ben gebleven. Lijkt me echt geweldig om met haar nu een keer twee uur op de kamer te vertoeven. En al haar specialiteiten te ontdekken. Want deze lieve parel verdient het om liefdevol bemint te worden. Wel allemaal voorzichtig met deze topper onder de privedames want anders is ze voor we het weten weer vertrokken: Patricia dikke XXX en hopelijk tot snel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al jaren geleden een Patricia bij Lovely Privé bezocht en toen ook een recensie over haar geschreven. Ist dat niet de zelfde of hoe lang werkt deze Patricia er nu?
Zag later pas dat er al bericht/review was geschreven. Had echt vooraf gezocht op 'Patricia Rotterdam' maar zag toen niks in zoekresultaten. Ben blijkbaar toch beetje digibeet🫣

Samenvoegen topics is uiteraard prima.

Ben je nog wel eens terug gegaan @Tepellover ? Kan jou review overigens volledig beamen. Vruchtje en tepels van haar zijn/smaken fantastisch. Fijne vrouw die Patricia. Verdient dus een positieve review imo!
 
Ik ben idd nog terug geweest, 2 of 3x bij haar geweest. Inmiddels weer een tijd geleden. Recent niet meer van gekomen. Maar miste toen ook TZ. Doet zij daar inmiddels wel aan?
Tz doet ze voorzichtig. Niet helemaal niet, maar niet heel overtuigend. Vergeef ik haar. Vraagt wellicht wat vaker langsgaan. Zag overigens net dat ik de review van @Flip de Flepper bedoelde die ik volledig kon beamen. Jij was inderdad iets minder lovend. En dat mag natuurlijk. Het is ook voor iedereen anders. En mijn aantal ervaringen/referenties zijn ook wat minder😉 Ben erg gevoelig voor het gevoel dat je bij iemand krijgt. De lol gaat er bij mij snel af als een dame tijdens het spel begint over dit wel/niet of dat kost extra. Het moet soepel verlopen. En dat was bij Patricia het geval.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ja, jongens. Hier kan ik kort over zijn: voortreffelijk! Een GFE die ik nog maar één keer eerder had meegemaakt. En superskills.

Patricia is een Brazilian beauty en superlief.

Ook mijn eerste echte anale ervaring. Dat viel een beetje tegen: Patricia heeft een beetje de famous Brazilian Ass en daardoor vond ik het moeilijk om het sterretje te vinden. Dat gold ook voor het rimmen. En we zaten te hannesen met het condoom, dus dat was allemaal irritant. Ik denk dat ik voor anaal voortaan beter bij een skinny dame terecht kan met een klein kontje. Maar goed. Door het gehannes was de tijd op en heeft ze me uiteindelijk afgetrokken.

Al met al met Patricia een geweldige ervaring gehad. Eén ding was wel jammer: geen tongzoenen. Een paar keer heel voorzichtig, dat is alles. Extra betaald bovenop de 115 voor anaal en extra betaald voor het pzc. Dat pijpen was trouwens prima.

Wat ik slecht vind aan LovelyPrivé, is het gebrek aan privacy: de deur van de kamer ging opeens open, terwijl ik daar met Patricia lag. Dat is natuurlijk klote en in de mooie ontvangstruimte met de heel vriendelijke gastvrouw is helaas geen privacy. De wandelaar belt aan, de deur gaat van het slot en hij komt binnen. De DVP's zitten allemaal netjes afgescheiden door een gordijn, maar als klant kun je daar in de open ontvangstruimte zomaar met andere klanten zitten. Ik heb daarover een bericht gestuurd aan LP. Hoe graag ik ook weer naar Patricia ga, dit is voor mij een no-goer. Daarom overall maar drie sterren.
 
Patricia heeft een beetje de famous Brazilian Ass en daardoor vond ik het moeilijk om het sterretje te vinden.
Mijn moeder zei vroeger, als ik weer eens speelgoed kwijt was: zoekt en gij zult vinden. Ze had vermoedelijk niet kunnen bedenken dat dit ook opgaat voor een Braziliaans kontgaatje. Want vorige week, toen ik Patricia bezocht, heb ik gezocht en gevonden. Maar daar bleef het bij: ze wilde liever vaginaal dan anaal. Het mocht wel, maar liever niet. Nou, dan dus niet. En vaginaal was ook prima.

Ook veel oraal gedaan, allebei. Was leuk en lekker. Tongzoenen nauwelijks, alleen een heel klein beetje.

Inderdaad een lieve meid. Communicatie ging moeizaam, want ik spreek geen Portugees en zij spreekt best wel slecht Engels. Maar het was geen probleem, het ging allemaal heel vanzelf. Ze is relaxed, proactief en wekt sterk de indruk dat ze er plezier in heeft. Dat laatste vind ik opmerkelijk, gezien de enorme hoeveelheid uren die ze draait.

Meestal bezoek ik Demie, als ik in Rotterdam ben. Maar wie weet, als zij haar vierwekelijks weekje vrij heeft... dan is Patricia een leuk alternatief.
 
Ja, jongens. Hier kan ik kort over zijn: voortreffelijk! Een GFE die ik nog maar één keer eerder had meegemaakt. En superskills.

Patricia is een Brazilian beauty en superlief.

Ook mijn eerste echte anale ervaring. Dat viel een beetje tegen: Patricia heeft een beetje de famous Brazilian Ass en daardoor vond ik het moeilijk om het sterretje te vinden. Dat gold ook voor het rimmen. En we zaten te hannesen met het condoom, dus dat was allemaal irritant. Ik denk dat ik voor anaal voortaan beter bij een skinny dame terecht kan met een klein kontje. Maar goed. Door het gehannes was de tijd op en heeft ze me uiteindelijk afgetrokken.

Al met al met Patricia een geweldige ervaring gehad. Eén ding was wel jammer: geen tongzoenen. Een paar keer heel voorzichtig, dat is alles. Extra betaald bovenop de 115 voor anaal en extra betaald voor het pzc. Dat pijpen was trouwens prima.

Wat ik slecht vind aan LovelyPrivé, is het gebrek aan privacy: de deur van de kamer ging opeens open, terwijl ik daar met Patricia lag. Dat is natuurlijk klote en in de mooie ontvangstruimte met de heel vriendelijke gastvrouw is helaas geen privacy. De wandelaar belt aan, de deur gaat van het slot en hij komt binnen. De DVP's zitten allemaal netjes afgescheiden door een gordijn, maar als klant kun je daar in de open ontvangstruimte zomaar met andere klanten zitten. Ik heb daarover een bericht gestuurd aan LP. Hoe graag ik ook weer naar Patricia ga, dit is voor mij een no-goer. Daarom overall maar drie sterren.
Hele mooie vrouw zo te zien. Zijn de foto's realistisch of behoorlijk opgepoetst. Als ik naar de prijs van 115 voor 45 min kijk, lijkt me dat anaal was inbegrepen? Of vergis ik me nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan