Recensie Patricia, Nijmegen 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367572-patricia
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kon het niet meer houden en was op zoek naar een snelle wip in de buurt. Paar dames benaderd en mijn top 3 van dat moment was allemaal niet beschikbaar. Eerst een topic geopend op dit forum omdat ik de advertentie van Patricia nog niet eerder had gezien. De titel luidde: 'terug van weggeweest', iets dat natuurlijk insinueert dat ze hier vaker actief is geweest.

Ik had niet het geduld om af te wachten en per whatsapp een berichtje gestuurd. Ik kies op dat soort momenten eigenlijk altijd voor een vluggertje omdat ik in het verleden vaak teleurgesteld ben geraakt als ik voor een half uur of uur koos. Daarbij hanteert Patricia een vriendelijke prijs van 60 euro vind ik. Patricia antwoordde zeer snel en spontaan. Ze gaf aan een jaar of 7 geleden ook dit werk te hebben gedaan onder de naam Angelina. Wellicht dat enkele heren haar daar nog van herkennen. Ik wandelde toen nog niet dus geen idee voor mij.

Patricia (vh. Angelina) is een Nederlandse dame van (ik schat) rond de 35-40 jaar. Ze is super spontaan, lief en knoopt graag een gesprekje met je aan om je op je gemak te stellen. Even kort gekletst dus. Qua uiterlijk ziet ze er prima uit, ze heeft voor haar leeftijd een prima lichaam. Haar borsten zijn wat gaan hangen, maar haar kont is gelukkig nog in goede staat.

Eenmaal binnen heeft ze mijn jonge heer rustig gewassen aan de wastafel. Daarna lekker op bed gaan liggen waar ze lekker heeft gepijpt (zonder condoom wel te verstaan). Hier hoefde ik niet eens extra voor af te rekenen. Top service van deze dame! Tijdens het pijpen lekker met haar poesje gespeeld, waarbij ze ook echt lekker nat werd. Daarna heb ik haar doggy geneukt waarbij ze heerlijk meekreunt. Ze laat zich goed neuken en je hoeft niet super voorzichtig bij haar te zijn. Deze dame lijkt er oprecht van te genieten, dus dat is voor de wandelaar ook altijd fijn!

Na de daad heeft ze me keurig gewassen, hebben we nog even kort gekletst en ben ik gegaan. Opzich een prima date waarvan de prijskwaliteit zeer goed is. Ik denk dat ik best nog eens terug naar haar ga. Qua uiterlijk is het niet helemaal de wow-factor voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag lukte het me eindelijk om met deze mooie dame een afspraak te maken. Ik had haar een paar weken geleden al even gezien toen ik bij Gina was geweest. Patricia is een hele mooie dame, met heerlijk hangende borsten, die zo veel beter aanvoelen dan siliconen gevulde exemplaren. Op de foto's zie een mooie kont waar je heerlijk een lekkere pets op mag geven.
Eerst een wasje, daarna op bed, waarbij ze na het zoenen mijn jonge heer geheel naturel begon te verwennen. Jee wat doet ze dat lekker. Toen ze haar kutje in 69 positie aanbood, kon ik me tegoed doen aan haar genotsplekje. Na een tijdje ging het rubber er omheen en neukte we in verschillende posities. Echt lekker, alles voelde gewoon goed aan haar. De ontspanning van de date maakt ook een hoop goed.
Ze heeft het met pijpen zonder afgemaakt, al waarschuwde ik wel om te voorkomen dat ik in haar mond zou klaarkomen. Ik geloof ook niet dat ze het aanbiedt. Zo als het nu was was het gewoon goed. Jammer dat de zaterdag mij niet altijd goed uitkomt, maar ik ga zeker vaker heen. Patricia bedankt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag dan eindelijk een bezoek kunnen brengen aan Patricia. Er is niks gelogen aan bovenstaande recensies.
Patricia is een vrolijke dame die van een babbeltje houdt. Ik merkte als snel dat ze ook ontzettend geil was. Patricia heeft een goed lichaam voor haar leeftijd. Ja, haar buik is niet helemaal strak meer maar daar heb ik me geen moment aan gestoord. Haar borsten hangen iets, maar zijn lekker vol. Over haar billen niks dan slechts, ook die zijn heerlijk vol en ze houdt er wel van om er een tik op te ontvangen.

Na een kort praatje wilde ze kleine Perry wassen aan de wastafel en na een beetje mondwater kon de pret beginnen.
Eenmaal op bed pijpte ze me heerlijk zonder condoom waarbij ik haar goed kon vingeren. Ik merkte al snel dat ze er goed nat van werd. Altijd fijn om te merken dat een dame er ook nat van wordt ipv dat er flessen glijmiddel nodig zijn.
Intiem begon in cowgirl omdat ik aangaf dat ze zo´n goeie kont heeft. Heerlijk uitzicht ook daarbij. Daarna heeft ze me nog bereden en verder in doggy, wederom een goed uitzicht op die billen.

Je hoeft bij Patricia niet heel voorzichtig te zijn. Ze deed in doggy lekker mee en kon wel genieten van een tik op haar kont. Ook een beetje aan haar haar trekken tijdens doggy viel wel in de smaak.

Omdat ik maar voor een vluggertje kwam vroeg ik of ze me nogmaals wilde pijpen om het af te maken. Dit ging ook weer zonder rubbertje. Ze vroeg me om aan te geven als ik zou komen zodat ik kon klaarkomen over haar lichaam.

Ik ga hier zeker nog eens terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367572-patricia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag weer een afspraak gemaakt met deze heerlijke vrouw. Ik kom sowieso graag in de boerderij, daar zitten eigenlijk alleen maar leuk meiden, die goed werk verrichten. Ook deze keer kwam ik ook Gina weer tegen. Leuk zoals ik werd herkend en werd aangesproken.
Maar dan het bezoek aan Patricia. Ik heb er een woord voor: perfect. Zo'n spontane leuke vrouw, die helemaal echt is. Echte borsten en ook een echt buikje, maar zo puur, lief en service gericht dat ik nu al weet dat ik over een paar weken weer ga.
 
Na een zeer fijn bezoek een paar weken geleden was het vandaag helaas helemaal anders. Althans, ik ben niet eens binnen geweest.

Ik had om 18.00 een afspraak staan. Ik was er keurig op tijd en ik liet haar weten dat ik er was. Het is vaak een paar minuutjes wachten. Maar die paar minuutjes werden nu dik een half uur. Op mijn appje werd niet meer gereageerd dus maar eens geprobeerd te bellen, ook daar geen succes…

Na een half uur vond ik het wel mooi geweest en heb ik haar via whatsapp laten weten dat ik ben gegaan.

Erg zonde dit. Het is niet de eerste keer dat ik bij haar voor niks ben gereden en dat terwijl ze echt een toppertje is als de afspraak wel door gaat.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367572-patricia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen de gok gewaagd en Patricia een bezoekje gebracht.
Het was maar goed dat ik een snorkel bij me had want anders was ik allang verzopen op de oprijlaan van de boerderij, wat een partij water ligt daar zeg 🫣

Afijn Patricia dus, het was mijn 1e ontmoeting met haar en wat een leuke vrouw is dat! Ik vind dat de foto's geen recht doen aan haar werkelijke verschijning, een leuk koppie met een prima figuur. Ze was lekker geil gekleed met stockings en nadat ze haar topje uitdeed voelde ik een paar heerlijk zachte borsten met een paar lekkere tepels.
Na het wasje aan de wastafel op bed begonnen met zoenen om wat af te tasten, maar ik vond het eigenlijk nog wat te koeltjes.
Besloten om haar te beffen en te vingeren, wat ze zeer kon waarderen. Ze werd erg nat en het tongzoenen werd al intenser en heftiger.
Tijd om het rubbertje erom te doen en te beginnen met cowgirl, terwijl die heerlijke zachte borsten in je gezicht bungelen. Daarna in missio afgemaakt, met haar stockings en high heels over mijn schouders geslagen.

Bij een eerste bezoek heb ik meestal moeite om meteen een klik te vinden zodat ik ongeremd in het feestje zit, maar bij Patricia heb ik daar weinig last van gehad. Dit zou zomaar eens je naughty buurvrouw kunnen zijn 😃
Ondanks haar beperkte beschikbaarheid is het voor mij wel voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367572-patricia
Totale kosten (in euro)
140
Vandaag bij Patricia geweest. Ze is een lieve vrouw die je op je gemak stelt en zeer gemakkelijk in de omgang is. Ze is niet de slankste, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn, dan heb ik goed houvast. Zonder al teveel details te verklappen (die moet je zelf ervaren) is deze dame met stip in mijn top twee gekomen.

Met het tongzoenen doet deze dame goed mee en neemt hier ook het initiatief in.
Ze laat je echt genieten en let goed op waar je behoefte aan hebt, daarnaast merk je dat als er een klik ontstaat ze zichzelf laat gaan en een verrassende kant van haar naar boven komt. Welke dat is hou ik voor mezelf, maar ik kon daar intens van genieten.

De tijd die ik met haar had was eigenlijk veel te kort en ik ga zeker zeer binnenkort nog een keer terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367572-patricia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een heelrijke date met deze lekkere dame gehad. Altijd een blije lach en je weet zeker dat ze haar best doet het je naar de zin te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan