Dreamer Mike
Vaste klant
Veel plezier! Kom maar door met de verhalen
Ik ben ook alweer aan het aftellen, nog 2,5 maand
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker, alles is er te vindenIk denk er over om november/december die kant op te gaan. Kun je je daar lange tijd alleen vermaken. En zijn er ook leuke bars waar je gewoon even relaxed een biertje kan drinken.
Ik doe niet anders in de Nederlandse winter. Afgelopen winter van november tm maart in Pattaya verbleven. Met een klein uitstapje van 5 dagen naar Phu quoc tussendoor om een nieuw visum te verkrijgen.Ik denk er over om november/december die kant op te gaan. Kun je je daar lange tijd alleen vermaken. En zijn er ook leuke bars waar je gewoon even relaxed een biertje kan drinken.
Voor zo'n specifieke vraag/bar kun je beter even op Pattaya Addicts forum kijken vermoed ik. Ik heb 3x in Amethyst gezeten maar ben niet bij deze bar geweest helaas. Inmiddels is Amethyst net wat buiten mijn comfort zone qua prijs, en verbleef ik begin dit jaar in Debua (schuin tegenover Amethyst).Iemand ervaring met de Wild69 bar in soi Bakhao 15?
Prijzen ST en evt. prijzen verblijf kamers?
Ligt Exact tegenover de Ingang van Amethist Hotel
Ja dat vermoeden had Ik ook.Ik ken deze bar niet, maar wanneer ik lees dat er een livestream is dan betwijfel ik of het er gezellig is. Ooit bij een bar met livestream gezeten en de dames hadden absoluut geen belangstelling voor de klanten aan de bar. Alleen bezig met drankjes scoren via de livestream.
Klopt helemaal..ik was er ff zat immers vlakbij hotel..veel drankjes en erg jonge meiden..gewoon gezellig meer niet.Ik ken deze bar niet, maar wanneer ik lees dat er een livestream is dan betwijfel ik of het er gezellig is. Ooit bij een bar met livestream gezeten en de dames hadden absoluut geen belangstelling voor de klanten aan de bar. Alleen bezig met drankjes scoren via de livestream.
Water? Echt allen uit flessen !!!!!Dat is inderdaad klote goro.
Heb ook regelmatig problemen daar.
Vaak komt het door warmte of verkeerd eten of water wat niet goed is.
Als je diarree hebt dan weet je veel meer.
Alcohol met libido pillen kunnen verkeerd vallen.
Blijft zonde natuurlijk.
Niet teveel doen..uit de zon en kijk uit wat je eet of drinkt .
Bel anders je huisarts in Nederland en vraag wat het kan zijn en welke medicijnen je moet kopen.
Hou je taai.
Als Thaise mensen hiernaartoe komen, hebben ze net hetzelfde probleem.Wij denken dat water schoon Is zoals bij ons en dat is niet zo.
Ik denk dat het lastiger is om een salon te vinden waar ze niks extra's aanbiedenIk slaap binnenkort in buurt van terminal 21, zit er bij 2nd road tot soi 5 nog wat aan salons met extra's? Dus niet de standaard afwerkplek zoals een sabai dee.
Inderdaad.Ok Benny
Ik zag toch veel thai met veel flessen water slepen.
T kost weinig dus ontloop ik liever de Thaise bacterien![]()
Las dat het in sommige delen een beetje wordt opgeschoond. Meer in hoek van amari enzo. Zit daar wat aan massage salons met extra's? Want meeste leken 'netjes'..Ik denk dat het lastiger is om een salon te vinden waar ze niks extra's aanbieden![]()