Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk er over om november/december die kant op te gaan. Kun je je daar lange tijd alleen vermaken. En zijn er ook leuke bars waar je gewoon even relaxed een biertje kan drinken.

Ik denk er over om november/december die kant op te gaan. Kun je je daar lange tijd alleen vermaken. En zijn er ook leuke bars waar je gewoon even relaxed een biertje kan drinken.
Ik doe niet anders in de Nederlandse winter. Afgelopen winter van november tm maart in Pattaya verbleven. Met een klein uitstapje van 5 dagen naar Phu quoc tussendoor om een nieuw visum te verkrijgen.
Mezelf geen moment verveeld.

Iemand ervaring met de Wild69 bar in soi Bakhao 15?
Prijzen ST en evt. prijzen verblijf kamers?
Ligt Exact tegenover de Ingang van Amethist Hotel
Voor zo'n specifieke vraag/bar kun je beter even op Pattaya Addicts forum kijken vermoed ik. Ik heb 3x in Amethyst gezeten maar ben niet bij deze bar geweest helaas. Inmiddels is Amethyst net wat buiten mijn comfort zone qua prijs, en verbleef ik begin dit jaar in Debua (schuin tegenover Amethyst).

Ik ken deze bar niet, maar wanneer ik lees dat er een livestream is dan betwijfel ik of het er gezellig is. Ooit bij een bar met livestream gezeten en de dames hadden absoluut geen belangstelling voor de klanten aan de bar. Alleen bezig met drankjes scoren via de livestream.

Ik ken deze bar niet, maar wanneer ik lees dat er een livestream is dan betwijfel ik of het er gezellig is. Ooit bij een bar met livestream gezeten en de dames hadden absoluut geen belangstelling voor de klanten aan de bar. Alleen bezig met drankjes scoren via de livestream.
Klopt helemaal..ik was er ff zat immers vlakbij hotel..veel drankjes en erg jonge meiden..gewoon gezellig meer niet.

Helaas weinig wandelplezier tot nu toe ivm gezondheidsklachten. Misselijk, duizelig etc. Eerst naar doctor in pattaya city hospital geweest, kkachten omschreven, gaf aan lichte druk in hoofd en daar bleef hij op gefoccused, kreeg 3 medicijnen, 2 pijnstillers voor erge pijn en 1 antidpessiva🤣. Alle 3 niet genomen. Later naar een privekliniek op secondroad, hier een iv gekregen een soort vitamineshot en anti- duizelig spul en 2 soorten tabletten, deze gebruik ik wel tegen duizeligheid. Tot nu toe matige verbetering, dus errug rustig aan. Cityhospital prijs 1200 baht all-inn en de prive kliniek 3400 baht all/-inn. Overall is dut de goedkoopste vakantie ooit tot nu toe, nog 14 dagen te gaan, hoop wel op enige beterschap.

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad klote goro.
Heb ook regelmatig problemen daar.
Vaak komt het door warmte of verkeerd eten of water wat niet goed is.
Als je diarree hebt dan weet je veel meer.
Alcohol met libido pillen kunnen verkeerd vallen.
Blijft zonde natuurlijk.
Niet teveel doen..uit de zon en kijk uit wat je eet of drinkt .
Bel anders je huisarts in Nederland en vraag wat het kan zijn en welke medicijnen je moet kopen.
Hou je taai.

Auwwww..... Ik zou vanavond de EVA vlucht hebben voor 4 weken TH incl. Pattaya, tickets waren al gekocht, hotels al gereserveerd. Maar recent besloten te verhuizen dus te druk met 2 huizen, dus alles maar gecanceld. Heen spijt van, maar wel flink balen. Voor het eerst in 11 jaar, dit jaar geen Thailand...... 😥

Dat is inderdaad klote goro.
Heb ook regelmatig problemen daar.
Vaak komt het door warmte of verkeerd eten of water wat niet goed is.
Als je diarree hebt dan weet je veel meer.
Alcohol met libido pillen kunnen verkeerd vallen.
Blijft zonde natuurlijk.
Niet teveel doen..uit de zon en kijk uit wat je eet of drinkt .
Bel anders je huisarts in Nederland en vraag wat het kan zijn en welke medicijnen je moet kopen.
Hou je taai.
Water? Echt allen uit flessen !!!!!
Ook tijdens douchen niets doorslikken !!!!!
Wij denken dat water schoon Is zoals bij ons en dat is niet zo.
Vriend van mij dronk water uit de kraan in Bangkok.....
2 dagen diaree als water.
Zelfs koffie maken in een Hotel doe Ik met flessenwater.
Streetfood? Altijd uitkijken,.....Afgedekt voor vliegen,schoon?

Wij denken dat water schoon Is zoals bij ons en dat is niet zo.
Als Thaise mensen hiernaartoe komen, hebben ze net hetzelfde probleem.

Water is nooit 100% zonder bacteriën. Maar je bent zowat immuun tegen je eigen "lokale" bacteriestammen.

Wanneer ik een maand of zo in Thailand ben geweest, kan ik zonder problemen van het lokale kraantjeswater drinken. Dan is blijkbaar mijn immuunsysteem aan de lokale besmettingen aangepast.

Ok Benny :)
Ik zag toch veel thai met veel flessen water slepen.
T kost weinig dus ontloop ik liever de Thaise bacterien :)
Inderdaad.

Het is algemeen bekend dat flessenwater een teken van welstand is. Hoe duurder het flessenwater, hoe meer het verkocht wordt. Het heeft een omgekeerde prijselasticiteit. Mijn Thaise echtgenote gebruikt zelfs flessenwater om thee of koffie mee te zetten.

Mijn Thaise schoonfamilie gebruikt gewoon water uit de kraan, maar daar zit wel een speciaal filter tussen. Vergelijkbaar met het filter dat ze ook gebruiken bij al die Vul automaten. Zo ver ik weet drinken ook Thai het water niet rechtstreeks uit de kraan zonder filter.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
60.938
Leden
52.028
Nieuwste lid
Duranejennifer
Terug
Bovenaan Onderaan