Recensie Patty, Houten (vh Amsterdam, Ruysdaelkade) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
325
13/09/21
416
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1737727-patty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze herkende me nog en dat was geen onverdeeld succes. Volgens haar was ik de enige van haar vaste klanten die haar "verbouwing" had afgekeurd. Bovendien vertelde ik haar dat onze eerste ontmoeting minstens 25 jaar geleden was en dat vond ze ook niet leuk.

Na dit ietwat beroerde begin ontdooide ze en was het bijna weer zoals vanouds. Uitstekende service van een mooie dame die er zelf ook van genoot. Was het helemaal de oude Patty? Nee, voor de "verbouwing" en haar "film carrière" vond ik haar veel sympathieker. Haar kutspier beheersing is nog steeds fenomenaal. Maar goed, een ½ uur afgesproken voor €100 en minstens 45 fijne minuten beleefd.

Herhalingsgevaar? Misschien als ik toch in Amsterdam moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
I had a great visit with Patty. Hadn't seen her since 2018 partly because of Covid and also because she was never available when I was before the pandemic. I thought she looked better now. She'd lost some weight during Covid and she was proud of her shape. As I remembered she still gets very involved and excited. BJ with and without condom. She's fun to talk with also.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
This report is to flesh out my short message earlier in the thread. I saw Patty just before noon on a Friday. Thanks to the earlier poster who spotted that she is back in her familiar place, kamer 123. I didn't think she looked bad the last time I saw her in 2018 but she looks even better now. She said she'd lost some weight during Covid, I took that to mean that she had just changed her eating not that she'd been ill. She seemed very healthy to me. As soon as I was down to my shorts she wrapped herself around me and we kissed and grabbed each other. When I lay down she began a bj without condom but put one on later before I entered her. Patty still has lots of energy! I find her very hot and will visit her again.
 
slecht nieuws voor de (mede)liefhebbers van Patty; ze is weer naar Thailand vertrokken; voor onbepaalde tijd, misschien wel voorgoed, maar dat weet je met haar nooit echt. Het komende halfjaar echter maar nergens op rekenen. Mocht ik iets nieuws daarover te melden hebben, laat ik dat wel horen....
 
Ik refereerde naar de verbouwing die ze op het Zandpad had. De Patty voor die verbouwing was véél sympathieker dan die na.

Maar nog steeds een prima meid en ik hoop dat ze ergens weer opduikt.
 
Ik was er gisteren tegen het middaguur, en zag haar zitten op haar kruk. Ik had begrepen uit de vorige post, dat ze was gestopt. Dus ik meld het even dat ik haar had gezien, heb geen idee welke dagen ze werkt verder. Ik was er weer voor niks om Lis te bezoeken. Om 1 of andere reden loop ik haar altijd mis…
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wist nog niet van haar bestaan maar ik zag haar op 137 links. Heel lief zeer enthousiast klein popje, streelde mij reeds volop terwijl ik me even waste. Wilde zich uitkleden, hoefde niet van mij aangezien ik slechts een HJ wilde. Nestelde zich tussen mijn benen op het bed en begon me met beide handen eerst subtiel en toen steeds steviger op te winden. Ik vond het dermate verrassend lekker dat ik even stopte en opstond om haar alvast meer geld te geven. Korte tijd later fietste ik vrolijk weer verder. Bijzonder aangenaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan