Recensie Paula, Amstelveen 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee denk het niet.
Woont in Goiania.
Was met zoals ze het zelf zegt haar dochter in Rio.
Is niet haar eigen dochter maar een kind van haar broer.
Inmiddels weer vertrokken uit Rio hoor.
Denk weer terug naar haar stad.
Goiania dan helaas....
 
Heren, voordat dit allemaal een enorme volgelvlucht neemt. Ik denk dat een aantal mensen, inclusief ikzelf, een grap dachten te maken. Ik heb het nummer van Paula trouwens wel maar ik heb nergens vernomen dat ze er weer is.

Sterker nog, berichten hiervoor lijken erop te duiden dat het wel eens zo zijn dat ze niet meer komt.

Ik zou zeggen laat het lekker en zoek gewoon verder naar wat anders. Aanbod genoeg en de laatste keer dat ik Paula bezocht in 2022 was het ook allemaal een stuk minder.
 
Ze schijnt volgende week weer terug te zijn… 🤣🤣🤣🤣🤣
Heren, voordat dit allemaal een enorme volgelvlucht neemt. Ik denk dat een aantal mensen, inclusief ikzelf, een grap dachten te maken. Ik heb het nummer van Paula trouwens wel maar ik heb nergens vernomen dat ze er weer is.

Sterker nog, berichten hiervoor lijken erop te duiden dat het wel eens zo zijn dat ze niet meer komt.

Ik zou zeggen laat het lekker en zoek gewoon verder naar wat anders. Aanbod genoeg en de laatste keer dat ik Paula bezocht in 2022 was het ook allemaal een stuk minder.
Denk dat ik de aanstichter ben… was inderdaad een geintje vanwege de al maar terugkerende vraag.
Laten we ons weer op de beschikbare dames richten, zit genoeg interessants tussen om niet in 'sweet memories' en 'wishful thinking' te vervallen…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan