Recensie Paula, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blackmi

Newbie
5
19/09/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
16?
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/501499-paula
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laat ik aftrappen, ik heb in het verleden op hookers een aantal reviews geschreven maar deze zijn er natuurlijk niet meer, dus trap ik even af met mijn eerste topic!
Ik denk dat iedereen haar wel kent, Paula uit Amsterdam. 1x bezocht, meteen een trio met haar gehad samen met een 'vriendin' van haar. Uiteraard had zij ook een lekkere slachtzwaard, wie dit precies was weet ik niet... Dit was me wel echt een enorm geile belevenis, Paula kwam meerdere keren en heeft mij toen flink geneukt. Was onwijs lekker, in het begin deed ze lekker rustig aan wat wel fijn is. Ik voelde mij op mijn gemak maar ik had helaas geen klik qua fysiek, paula is inmiddels toch aardig op leeftijd en vond dit toch een beetje een minpunt. Maar aan de seks was niks te blijken, dat was echt letterlijk en figuurlijk top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar maanden terug ook bij Paula geweest, ze wilde toen liever geen review, maar er staat er al een dus het maakt niet meer uit.
Vroeger op de wallen durfde ik nooit bij haar binnen, maar nu afgesproken en heerlijk ontvangen.
Begonnen met elkaar stijf maken en wederzijds pijpen. Daarna moest ik op bed gaan liggen en werd ik in mijn mondje genomen, ze kwam vrij snel klaar in mijn mond, ik schrok er wat van. Daarna werd ik in mijn kontje geneukt en afwisselend in mijn mondje. Ze kwam nog een keer klaar.
Ze is professioneel maar neemt toch de tijd. Al neukend masseerde ze mijn pik en pijpte ze mij uiteindelijk klaar in haar mondje.
 
Voor de verandering, na tig jaar, weer eens met Paula afgesproken. Mede doordat het in Amsterdam e.o. de laatste tijd te slecht weer was om relaxed op de Wallen te gaan wandelen. Dus op zaterdag met Paula afgesproken en ik met trein, metro en tram naar de plek gegaan, waar we de laatste keer ook hadden afgesproken. Ik ken Paula al van, toen ze werkte op de Wallen. Is altijd gezellig met Paula, want gespreksstof genoeg. Ik mocht eerst haar lekkere lul stijf pijpen (zc). Zij zittend op een stoel en ik op handen en voeten erbij. Na (té) korte tijd dirigeerde Paula me naar het bed en daar heeft ze me een tijdje (nadat ik ff aan de poppers had gesnoven) doggystyle geneukt (mc). Voelde lekker aan, want haar lul is van meer dan gemiddeld formaat. Maar zonder spiegel erbij, vond ik dat niet erg geil. Na een tijdje begon Paula harder te stoten en kwam klaar in het condoom. Hierna op mijn rug op het bed gaan liggen en Paula deed een condoom om mijn lul. Eerst vroeg ze nog, of ik weer poppers wilde. Wilde ik niet, want teveel poppers is ook niet goed, weet ik ondertussen. De kamer was iets te donker, dus zag weinig tot niets van het pijpen van Paula. Wél kwam ik op een gegeven ogenblik goed klaar. Paula bleef (misschien expres) nog ff langer door pijpen,, daarna. Gelukkig niet te lang. Hierna was het al einde oefening. Voorlopig geen zin meer om voor privéontvangst te gaan. Was leuk om Paula weer te spreken, maar voor mij was dit (voorlopig) niet voor herhaling vatbaar. Maar ik zeg nooit 'nooit'! Geen recensieformulier ingevuld. Heeft ff geen nut, vind ik. Paula blijft een topper, maar is ook een mens. Voor mij is 100 euro een behoorlijk bedrag, voor andere mensen blijkbaar niet. Daarom ga ik liever op de Wallen (voor minder dan 100 euro) naar een pré-op trans toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan