Recensie Paula, Nieuwegein (voorheen Tilburg, Haarlem) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
861
01/07/21
466
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6338651-paula
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Er stonden goede recenties op hookers dacht ik. Haar foto's bleven mij aantrekken dus toen ik in de buurt van Nieuwegein was contact gezocht en kon ik vrij snel langskomen.
De foto's van Paula zijn echt en recent. Een leuk koppie, en figuur als op de foto's. Door een borstlift wel littekens maar vond ik niet storend (had meer oog op haar kont :) ) Paula is goedlachs en leuk in de omgang. In een half uur ben ik kort gepijpt en in een paar standjes geneukt. Voor een keertje zeker de moeite waard. Ze ontvangt meestal in Nieuwegein maar soms in Haarlem.

ohja ben heeeel kort zonder condoom gepijpt.

 
@Rintintin

Ik zie dat je 100 euro hebt betaald voor een half uur maar op de site staat 70. Heb je voor extra's moeten betalen?

En in haar advertentie staat dat ze nederlands spreekt maar in jouw review Engels. Ik neem aan dat zij via een planner werkt oid? Ze heeft geen whatsapp dus ik vraag me af hoe het is qua contact zoeken en communicatie. Zou je mij wat meer daarover kunnen vertellen?
 
Ik heb in het engels een sms gestuurd. Volgens mij beantwoord ze die zelf. Ik had eigenlijk 45 minuten afgesproken maar stond na een half uur buiten. Ik heb het goed naar mn zin gehad dus ik "gunde" haar eur 100 ipv 70.

Mischien spreekt ze gebrekkig nederlands maar daar ging ik niet van uit.
 
Ik heb haar bezocht in Haarlem in een grote flat.
Persoonlijk vond ik het 3x niks, foto`s zien er mooi uit in werkelijkheid vond ik het toch iets minder.
Diensten vond ik ook beneden pijl en het liefst heeft ze het dat je snel klaarkomt en weer vertrekt. Al met al eigenlijk een raamservice.
 
Ik ben twee keer bij Paula geweest en moet zeggen dat ze een leuke vrolijke dame is. Ik heb €70 betaald voor een half uur en dat was inclusief pijpen zonder. Het contact verloopt vlot via telefoon en SMS (voor het adres, ze heeft geen Whatsapp). Bij binnenkomst gelijk naar boven en voor we begonnen even het materiaal onder de kraan. Op de kamer zoende ze lekker en pijpen was prima, niet super, maar ook niet slecht. Na een tijdje ging het rubbertje erom en hebben we in de gebruikelijke standjes de daad verricht. Ze deed lekker mee en liet merken dat ze het lekker vond en liet ook blijken wat ze zelf graag wilde. Doggy is duidelijk haar favoriete standje en het duurde niet lang voor het rubbertje vol zat. Hierna nog even snel opgefrist en met een opgeruimd gevoel afscheid genomen en weer naar buiten.

De prijs is naar mijn mening in verhouding tot haar diensten. Maar goed, ik weiger ook principieel om €100 te betalen voor een half uur.
Ze is leuk in de omgang en je hebt geen gedoe met haar, ze kijkt je niet buiten, loopt niet continue overal aan te friemelen, zit niet op haar telefoon, kijkt de klok niet van de muur etc. Ze is vriendelijk en geniet zelf ook duidelijk van de seks en dat komt het geheel wel ten goede.
De beschrijving van haar lichaam kan ik onderschrijven. Door haar bouw, tattoo's en siliconen wordt ze een beetje sletterig, en daar houdt deze jongen wel van :p

Ze spreekt overigens gewoon Nederlands, ook via de SMS. Ik herken het profiel en foto's uit de recensie wel, dus dikke kans dat we het over dezelfde dame hebben. Tenzij er ook iemand anders op deze advertentie ontvangt, dat zou nog kunnen.
Ik zou de volgende keer het gesprek in het Nederlands beginnen @Rintintin, ik vermoed dat ze je gewoon in moerstaal antwoord ;)
En €70 is wel de standaard prijs hoor, staat ook in de advertentie en bij mij deed ze daar verder niet moeilijk over. Oh ja, ik heb haar twee keer vrij kort achter elkaar bezocht tijdens de zomervakantie (begin augustus geloof ik).

Kortom, mijn input, leuke geile dame voor een goede prijs ;)

Groet!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zocht al een hele tijd een dame in mijn regio voor een vluggertje. Uiteindelijk toch maar voor een half uur gegaan.

Appcontact
Beetje ruk. Ze heeft geen whatsapp dus ik heb het via SMS geprobeerd. Na 4 pogingen reageerde ze uiteindelijk, waarna we snel een afspraak hadden gemaakt. Stuurt je een adres, nummer krijg je later.

Uiterlijk
Geen slecht lichaam voor een 40+er. Gezicht past goed bij haar leeftijd, maar niet lelijk.

De date zelf
Ze heeft een beetje een afwerk neiging. Ze deed bij mij geen pzc, stond volgens mij wel in de advertentie. Doe er nooit echt heel moeilijk over. Ze gaf m'n pik wel elke keer complimenten, ook tijdens de seks. Denk dat ze door mijn afkomst een beetje verbaasd was door de iets-boven-gemiddelde grootte. Of het was fake, geen idee. Missionaris, doggy, en uiteindelijk klaargekomen in cowgirl. Ze begon eerst een beetje lazy te rijden maar toen ze merkte dat het wat langer duurde bij mij deed ze moeite en begon ze echt haar bips op te tillen. Duurde daardoor ook niet echt lang.

Conclusie
Was op zich wel okay voor een keer. Geen herhalingsgevaar door combinatie leeftijd en afwerkneiging. Wellicht als de nood hoog is voor een vluggertje prima. Maar een half uur is het imo niet echt waard.
 
Laatst bewerkt:
Ontvangt nu al poosje in Haarlem. Voorheen in hookers-tijdperk ook in Bergen op Zoom. Gebruikte toen de naam Isabelly. Op hookers heeft korte tijd review gestaan. Die waren niet positief. Foto's intrigeerde toen, dat ik in een geile bui eens heb geprobeerd om te bellen. Ik kreeg telkens voicemail.
Later op de foto's kwamen er tattoos tevoorschijn. Daar was het voor mij mee gedaan. Ze ziet er op de foto's verder goed uit, maar met de recensies die ik op hookers heb gezien en tattoo heb ik geen trek meer in deze dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan