Recensie Paula, Oudezijds Voorburgwal 79 (rechts)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ultraf

Wandelaar
66
22/10/21
60
8
Na redelijk wat biertjes de stoute schoenen aangetrokken en een rondje Amsterdamse Wallen gewandeld. Het was alweer een tijd geleden want de vorige keer was het meestal €50 voor p+n. Nu vragen bijna alle dames €100 voor dit pakket, of meer… Goed, het aanbod qua hoeveelheid dames was oke en op straat was het een enorme drukte rond 23:00 uur (het stikte van toeristen en sommige steegjes waren 1 richtings verkeer).
De meeste dames waren hierdoor erg afstandig, wat natuurlijk irritant is als je een welwillende klant bent…

Uiteindelijk naar binnen gegaan bij Paula op Oudezijds Voorburgwal 79 (rechts, op links stond een blondine).

Paula heeft een strak en slank figuur, 25-30 jaar, bruin haar, witte lingerie en afkomstig uit Oekraine. Werkt nu 6 maand in A'dam zei ze.

Aan de deur afgesproken €50 voor suck & touching. Ik dacht dat ik dit (naar omstandigheden) goed had uitonderhandeld, maar eenmaal binnen hield ze alle lingerie aan. Sucking was oke, maar al snel hield ze ermee op (come on, finish baby). Ik had ook een beetje haast, dus mijzelf maar met de hand afgemaakt om blauwe ballen te voorkomen.

Al met al een redelijk matige ervaring, maar ik vraag me af of je het uberhaupt beter kan treffen op een drukke vrijdagavond….

Naar mijn idee zijn de Wallen niet meer wat het ooit was… Veel ramen gesloten, het stuk rond La Vie en Rose was volledig gesloten, veel te veel toeristen die alleen maar voor je voeten lopen, alle dames vragen de hoofdprijs, etc, etc. Voor een keertje leuk, maar er is naar mijn idee veel beters te krijgen in het land.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan