Recensie Paula, Sexysenses, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rippi

Vaste klant
135
14/10/22
70
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-paula-in-vlaams-brabant.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens langs geweest bij Sexysenses en voor Paula gekozen. Is altijd een beetje een risico als je er nog geen feedback van hebt gelezen. Maar dit keer had ik geluk. Was een aangenaam half uurtje pure sex. Goede GFE, geen haast, volle 30 minuten genoten. Ik ga zeker terug !
 
Ben vorige week langs sexysenses gepasseerd in de hoop Farah terug te zien, maar spijtig genoeg werkte ze die dag niet. Dan maar Paula genomen. Eentalig Frans. Pijpt zeer graag en goed, de prostaatmassage mocht iets zachter. Sex was OK, maar niets speciaals. Overall geen slechte ervaring, goed alternatief voor de betere Farah.
 
Ze was inderdaad met verlof dus vandaag nog eens langs geweest. Pffff was weer heerlijk. Lange sessie pijpen zonder en met prostaat massage, dan wat gebeft om opnieuw op krachten te komen. Ze heeft m opnieuw in positie gepijpt terwijl ze de prostaat gek maakte. Dan de rode ridder erover en rustige sex tot het einde. Zalig genoten, staat bij mijn favorieten 😉
 
Ben er vandaag ook naartoe geweest. Had de promo genomen 2 meisjes voor 180 euro. Paula en Nona.
Maar het gaat hier over Paula. Alhoewel tongzoenen er bij vermeld stond ging dat niet door. Maar ze is wel een geweldige pijpster, lekker diep, en als ik haar kon likken was ze kletsnat. Eigenlijk had Nona weinig toegevoegde waarde. Volgende keer neem ik Paula alleen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens langsgeweest bij Paula.
Vriendelijke dame .
Lekker pzc, nadien wat liggen beffen waar ze duidelijk van genoot.
Dan jasje erover en klaargekomen in missio.
 
Terug
Bovenaan Onderaan