Recensie Paulina, Den Haag, Geleenstraat 98 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bonkers

Wandelaar
Forumpionier
28
14/07/21
21
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Paulina geweest. Ben een fan van haar. Altijd lief altijd zorgzaam inmiddels gfe. Super schoon. Beffen, rimmen en heerlijk gepijpt afgemaakt met missio
Daarna flesje water. Heerlijk half uurtje
 
Staan ze tegenwoordig nog steeds buiten te wachten om de vorige klant af te lossen? Ze was altijd vrij populair en had volgens mij een behoorlijke vaste klantenkring. Heerlijk relaxed altijd met haar. En deed het altijd lekker met haar tongetje voordat het condoom erom ging voor een geweldige pijpbeurt. Daarna volgde altijd verschillende standjes met deze fijne, rustige, propere, mooie blonde Poolse dame met een heerlijk figuurtje. Heeft ze nog steeds een lekker vol decolleté? Toch binnenkort maar weer eens poolshoogte gaan nemen bij deze knappe sexy vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week was ik voor het eerst na de lockdowns weer bij Paulina op op bezoek. Voor Corona was ik al vaak bij haar geweest. Altijd uitstekend. Verrast was ik om haar beschikbaar aan het raam te treffen. Paulina is populair en daarom erg druk. Ze werkt regelmatig op afspraak en is zelden te zien. Het weerzien was als vanouds. Fijn voorspel. Wat geknuffeld en gezoend. Ze heeft me lang gepijpt. Daar is ze bedreven in. Wel een kwartier was ze met m'n genotsknots bezig. Daarna missio. Nog steeds is ze lekker strak beneden. Na deze hete wip heeft ze me met haar handjes naar een hoogtepunt getrokken.
Achteraf nog gezellig bijgepraat.
Tevreden met deze dame en haar diensten ben ik weer vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan