Recensie Paulina, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er jaren geleden langs geweest was geen aanrader ze was zelf niet al te nuchter de plaats waar ze ontving was alles behalve proper en wat de daad betreft ook niet om naar huis te schrijven. Er zijn er ander en beter.
Natuurlijk zoals ik hierboven zei is het denk ik 4 of 5 jaar geleden.
 
Ben daar langs geweest. Was de slechtste ervaring die ik ooit had met een trans. Lijkt totaal niet op de foto's van de advertentie. Er zat geen leven in haar ding. Heb het gewoon zelf moeten afwerken. Weggesmeten geld. Het was er bovendien niet proper Mijn advies: ga op een ander!
 
Langs geweest en had deze ervaringen nog niet gelezen.
Maar viel heel goed mee uitgelegd wat ik graag wilde op voorhand.ze is er voor voor gegaan en nog niet eens op de klok gekeken pas na 1,5 uur terug buiten ze kon er geen genoeg van krijgen.
 
Een jaartje of zo geleden 's nachts langs geweest bij Paulina toen ze ontving in Neerpelt.
In eerste instantie vond ik haar wat minder vrouwelijk over komen dan de foto's op Redlights maar wel een mooi lichaam. Eenmaal op de kamer bood ze een trio met een vriendin aan maar toen ik aangaf daar wel interesse voor te hebben (over die mogelijkheid had ik eigenlijk nog nooit eerder nagedacht :p ) ging ze er vreemd genoeg niet verder op in toen ik haar liet weten die vriendin uiteraard wel eerst te willen zien. Dus dan maar gekozen voor een uurtje alleen met Pauline. Na het uitkleden begonnen met haar erg lekkere (en flinke) pik te pijpen, ze vond het blijkbaar ZO lekker dat ze al vrij snel daarna in mijn mond klaarkwam, zonder waarschuwing vooraf! :oops: Met een nog steeds half harde pik (ze was merkbaar behoorlijk geil) is daarna ze op mijn pik gaan zitten en heeft me bereden tot ik het condoom vol schoot. Al met al een beetje een vreemde date. Toen ik na afloop weer in de auto zat had ik eigenlijk best wel spijt dat ik niet op die trio was ingegaan, dat was mogelijk een memorabeler date geweest.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/trans-hot-sweet-complete-expert-in-begginers-photo-100really.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Recensie Paulina trans Gent.
Slechtste. Ervaring. Ooit.
Dit dateert van ongeveer een jaar geleden. Vooraf afgesproken op safe wederzijds pijpen en mij neuken. 15 min aan de deur moeten wachten. Binnenkomen in een vuil appartement, waarbij ze me snel naar boven nam. Niet overtuigd van haar uiterlijk in vergelijking met de foto's, maar dacht toch een goeie beleving te zullen krijgen afgaand op haar advertenties. Na het geld ging het volledig mis.
Dichterbij komend stonk ze vrij hard. Ze deed snel haar broek uit, duwde me hard op bed, voor ik het wist haalde ze m'n pik uit en probeerde die zonder condoom in haar kont te krijgen. Hard tegenworstelend kon ik dat voorkomen, maar daarna probeerde ze ook haar pik naar m'n mond te krijgen. Het leek dat ze al heel close was en gewoon snel bare wilde neuken en spuiten. Ik riep verschillende keren: "condom", maar zij bleef dit maar proberen en zei dat ze dit altijd doet en dat geen probleem is. Ik kon haar afhouden, maar blijkbaar wond dit haar zo op dat ze op mijn broek spoot. Toen liet ze me met rust en kon ik weggaan.
Als je ziektes hebt, houdt van slechte hygiëne en graag doet wat zij wilt, is het een aanrader...
Blijf bij haar weg als je iets van veiligheid of goeie beleving wilt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan