Recensie Paulina, Haus nr 5, Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prachtdame om naar te kijken, spontane meid in de omgang. De date was goed, maar ze was iets te passief. Wellicht kwam het omdat ze zich niet 100% fit voelde. Tevens was ze opvallend krap, ik mag niet klagen met mijn geslachtsdeel, maar heb ook zeker niet de allergrootste. Toch was doggy een probleem, dan maar afgemaakt in missio.

Voor nu kon het er mee door, maar was niet omver geblazen. Ga haar zeker nog wel eens bezoeken om te kijken of er herhalingsgevaar is. Ze is prachtig en leuk, de sex mag wat actiever. Misschien had ze haar dag niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paulina had ik nog op mijn to do list staan vanwege lovende recensies op een Duits forum. Ze stond op de site, dus dacht even een retourtje Nordhorn nemen. Hier heb ik dus geen moment spijt van gehad. Wat een leuke meid zeg. Knap, spontaan en een lekker lichaam. We begonnen elkaar te strelen, daarna zoenen en toen legde ik haar op bed. Langzaam naar beneden en haar gillend klaar gebeft. Ze dankte mij met tranen in haar ogen. Ze vertelde dat ze gisteren op het punt stond om weg te gaan na een tweetal nare ervaringen maar dat dit alles weer goed maakt. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt zonder condoom en afsluitend zij lekker op mij. Heerlijk klaargekomen vervolgens. Echt voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan