Recensie Paulina, House of Pleasure, Kinrooi 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ijsbeer

Wandelaar
Forumpionier
40
02/07/21
13
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/2127710-paulina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's online zijn niet geweldig, Het is een knappe dame, mooi figuurtje, lekkere kont en naturel borsten.
Heb een leuk uurtje met haar gehad. Jammer dat de meeste dames met corona niet meer zoenen, anders was het een 10 op 10 :)
Ze ging nog een 10-tal dagen blijven.
 
@Ijsbeer Is ze in het echt dan nog mooier dan op de foto`s?! Ik had juist de indruk dat de foto`s te mooi waren om waar te zijn......
Jammer dat ze niet tongzoent. Zonder tongzoenen wordt het voor mij niets. Wil juist lekker veel zoenen. Komt bij HoP veel voor: prachtige meiden, maar niet tongzoenen. Alsof ze dat afspreken onderling. Zelden een tongertje gehad bij HoP.
 
De foto's zijn bewerkt (zoals gebruikelijk) of ze knapper of minder knap is laat ik in het midden, ik vind haar iig een knappe verschijning.
Over het zoenen heb je gelijk, het zou de afspraakjes daar helemaal afmaken.
 
Juist HOP vind ik de club die erom bekend staat dat tongzoenen geen probleem is. Heb zelden of nooit mee gemaakt dat het niet mogelijk is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent een bezoekje gebracht aan Paulina. Het is een erg rustige dame en het was een goed half uurtje. Ze heeft een waanzinnig mooi lichaam met perfecte borsten. PZC was erg goed maar had wat langer gemogen. Het aftrekken ging heel wild en snel. Tijdens doggy duwde ze haar (erg mooie) kont zo hard achteruit dat ik vrijwel niet kon bewegen, toen gewisseld naar missionaris en dat was perfect. Rubbertje volgeschoten met uitzicht op een hele mooie vrouw. Zodra ze er weer is ga ik zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paulina, heerlijke mooie meid met inderdaad een perfect figuur en borsten die bij mij van 2 jaar geleden nog vers in het geheugen stond van een heerlijk geile date. Nu kort geleden zag ik dat ze weer aanwezig was bij HOP en dus meteen kort achter elkaar 2 bezoekjes gebracht. PZC doet ze heel erg lekker, laat zich ook lekker beffen en is daarbij ook voelbaar klaargekomen waar ze ook merkbaar erg van genoot, intiem meerdere standjes gedaan en uiteindelijk handmatig over haar lichaam klaargekomen. Helaas is ze door de opkomende ellende samen met Diana weer terug naar huis :cry: Hopelijk komt ze snel weer terug!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
lang geleden Paulina wel eens zien langskomen bij HOP, nooit met haar gewandeld, dus ik dacht..kom.. trek de stoute schoenen maar eens aan en nu ze weer terug is bij HOP een afspraak gemaakt.

erg mooie meid. Komt uit Letland, Riga. spreekt best goed Engels.

Ik moet zeggen het viel met niet mee. Ze kletst wel wat, geeft zichzelf niet bloot.

Ze is vooral afstandelijk, ijzig.

heel voorzichtige kusjes, zeker geen tongzoenen.
beffen mag wel maar niet te wild... vingeren is uit den boze. Ze lijkt er niet echt van te genieten. Pijpen zonder, is echt wel goed, hoewel je soms wel haar hand moet weghouden. Ik hou ervan als ze alleen haar mond gebruikt. Ze kijkt je wel lekker aan.
Alle standjes komen voorbij maar lijkt af en toe wat verveeld. uiteindelijk voor € 30,- ( vroeg eerst 50, dus afdingen😜 loont), een lekkere CIM gehad. Ze haast zich daarna wel naar de wasbak.

Al met al een echt hele mooie meid, met prachtige borsten, maar de service laat toch echt te wensen over. Voor mij dus een onvoldoende.

zeker geen herhalingsgevaar.

groetjes Wandelvrind
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kan bovenstaand relaas min of meer bevestigen.
Zondag op herhaling geweest omdat ik er best goede herinneringen aan had.
Deze keer geen GFE dus.
Tongzoenen is ze sinds Covid mee gestopt, voorzichtig kusje af en toe, that's it.
Kust verder wel over je hele lijf (nee, ze rimt je niet) 😋

Pzc idd goed, prima gebruik van haar tong. Diverse standjes gedaan, incl 69, maar geen van alle lang genoeg, regelmatige controle op condoom, na smeren met glijmiddelen deed het voor mij ook niet.
Oraal af proberen te laten maken, orgasme echter zette niet door omdat ze teveel afwisselt met aftrekken wat ze te snel/ruw deed, dan verdwijnt het gevoel.

Uiteindelijk mezelf maar naar het eind getrokken en afscheid genomen, gaat geen herhaling meer volgen ondanks haar lekkere lijf, inzet en beleving is weg, was voorheen veel beter. 😕
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan