Paulina, Izegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keertje bij geweest een aantal weken terug. Eerst valt te vermelden dat je moet parkeren op de oprit bij een (nieuw) huis. Daarbij mag je niet Google volgen want die brengt je naar het verkeerde huis. Het is het eerste donkerbruine huis aan je rechterkant als je de straat in rijd direct na het ronde punt!
Nu over de date: knappe verschijning ook wel lief. Wel een condoom om terwijl ik haar graag wou pzc. Sperma ook niet mogelijk ze zei resoluut oh, no no sperm dus dat was een afknapper. Dus haar wat zitten pijpen mc, waarna ze mij wou neuken. Condoom aan en 2 posities gedaan waarbij ze mij liet komen door een handjob, waarna het gedaan was. Het was een spannende date. Eén van de eerste ervaringen met een TS, dus ze moest voorzichtig zijn, wat ze ook deed. Maar bij momenten duwde ze toch flink door, op de grens van het pijnlijke, maar er nooit echt over. Uiteindelijk lukte het haar wel.
Omdat het redelijk vlot en snel ging, stond al na iets meer dan een half uur buiten, wat ik een beetje jammer vind. Herhalingsgevaar: mogelijks, maar niet als ik nog iets beters vind (knap èn vriendelijk + geil).
 
Iemand ervaring met deze shemale ?

A very dominant transsexual girl


Hello, I am a sexy, active and passive transsexual girl, if you want I can be your perfect lover, I am very accommodating, I am very dominant, we can do everything, full sex, massages, I have an implement of domination, I have a very private apartment, with your own garage, if you want to give me cash or card, I receive you with lingerie and heels, come and enjoy the best sex in your life

you can pay by card or cash instagram: @nataly_saavedra_peru
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan