Recensie Pauline, Romantica, Overpelt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JosVe

Newbie
3
26/03/23
2
2
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://www.massagesromantica.be/index.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week voor de tweede keer bij Romantica geweest sinds de lockdown. Deze keer afgesproken met Pauline.
Een mooie slanke Hongaarse dame. Redelijk wat tattoos. Afgesproken voor een uurtje. Spreekt matig Engels en Nederlands.
Massage was knap waardeloos. 25min uur lang naast me zittend over mijn rug aaien.
Eindelijk ging ze tussen mijn benen zitten, nou gaat er wat gebeuren dacht ik nog.
Dat viel even tegen, het veranderde in mijn over mijn benen wrijven en heel af en toe mijn billen, nauwelijks afzakkend tussen mijn benen.
Na zo'n tien minuten hoop hebbende me maar omgedraaid, kan ik tenminste haar nog zien. En kan ze wat meer spelen.
Spelen werd het niet, het werd gelijk aftrekken met flink veel olie.
Nou hou ik dat niet lang vol, maar ik kom niet om binnen 5min te komen, dus haar maar gestopt.
Toen wist ze niet meer wat ze moest doen, en begon maar mijn benen te aaien. Top, lekker erotisch :rolleyes:
Ik ging nog even rechtop zitten, kijken of ik haar kon verleiden tot meer, maar geen reactie.
Ze begon weer af te trekken, ik hint nogmaals of ze het wederzijds wil maken, weer niks.
Het maar laten afmaken.
En weer gevolgd door 10min over mijn rug aaien.
Herhalings: nul
 
Vorige week voor de tweede keer bij Romantica geweest sinds de lockdown. Deze keer afgesproken met Pauline.
Een mooie slanke Hongaarse dame. Redelijk wat tattoos. Afgesproken voor een uurtje. Spreekt matig Engels en Nederlands.
Massage was knap waardeloos. 25min uur lang naast me zittend over mijn rug aaien.
Eindelijk ging ze tussen mijn benen zitten, nou gaat er wat gebeuren dacht ik nog.
Dat viel even tegen, het veranderde in mijn over mijn benen wrijven en heel af en toe mijn billen, nauwelijks afzakkend tussen mijn benen.
Na zo'n tien minuten hoop hebbende me maar omgedraaid, kan ik tenminste haar nog zien. En kan ze wat meer spelen.
Spelen werd het niet, het werd gelijk aftrekken met flink veel olie.
Nou hou ik dat niet lang vol, maar ik kom niet om binnen 5min te komen, dus haar maar gestopt.
Toen wist ze niet meer wat ze moest doen, en begon maar mijn benen te aaien. Top, lekker erotisch :rolleyes:
Ik ging nog even rechtop zitten, kijken of ik haar kon verleiden tot meer, maar geen reactie.
Ze begon weer af te trekken, ik hint nogmaals of ze het wederzijds wil maken, weer niks.
Het maar laten afmaken.
En weer gevolgd door 10min over mijn rug aaien.
Herhalings: nul

Ben er een tijdje geleden, ook bij haar geweest.
Kan bovenstaande helaas beamen.

Is een redelijke verschijning maar, gewrijf over benen en rug kan men geen massage noemen.
Wel af en toe over ballen kriebelen, om de aandacht de kunnen houden om niet in slaap te vallen.
Na het omdraai moment, is het direct tot de zaak komen, om af te werken met veel olie.

kortom: geen herhaling voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan