Recensie Paya, Lila Thai Massage, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
27
15/08/22
19
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/erotische-massage/den-haag/7575568-paya#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Apart verhaal, zo kan ik het mijn bezoek aan Lila Thai Massage het best omschrijven.
Vantevoren gebeld en afspraak gemaakt voor op een zaterdag om 13u voor een massage door Paya (ladyboy). Adres is in de buurt van de Haagse Markt. Goed, ik bel om 13u aan bij de salon en de madame doet open. Ik meld dat ik voor Paya kom. 'Paya niet klaar, over dertig minuten'. Okay, het was mooi weer dus ik loop nog even naar de markt, haal wat te eten, zit in de zon en meld mij om 13:30 weer. Mocht ik in de wachtkamer gaan zitten, compleet met spiegelwand en minifontein. Komt na een paar minuten de madame weer: 'Paya zo klaar'. Prima, even wat dingen nog op de telefoon regelen tijdens het wachten. Komt om 13:40 een dame binnen die informeert voor wie ik kom. Mijn antwoord zorgde voor een vragend gezicht. 'Paya, are you sure?' Yes, I am. Maar omdat ik het wachten een beetje zat was gaf ik aan dat ik ook wel door haar gemasseerd wilde worden. Dat ging niet, ik had immers een afspraak met Paya, was haar antwoord. Zij weg, komt er rond 13:50 een dame binnen waarvan ik dacht dat zij Paya wel eens zou kunnen zijn. Dus mee naar boven. Op de kamer het gebruikelijke: aftikken, wat wil je drinken en ga maar alvast douchen. Fris gedoucht zat ik op het bed toen zij met cola binnenkwam.
Ze begon met het happy end: pijpen waarbij zij naakt was. Daar waar ik een pik verwachtte voelde ik een nat kutje. Okay, Paya is een post-op ladyboy, dacht ik, maar twijfelde wel. Pijpen was met op mijn verzoek met condoom waarbij het niet subtiel werd afgerold maar werd uitgerekt in de breedte en zo met een klap om mijn pik werd losgelaten. Pijpen was op zich goed. Vrij snel kroop zij op mij en schoot ik het condoom in de Thaise cowgirl vol.
De massage was lekker stevig, inclusief de wandeling over de rug. Hierbij gebruikte ze geurloze olie.
Na afloop bood zij mij weer de douche aan, waar ik gebruik van maakte. Door het gekletter van de fontein en douche voelde ik tijdens het douchen de druk op mijn blaas toenemen. Even omgedraaid om te zien dat ze uit de kamer was en de blaas geleegd. Niet zo netjes, maar daarna goed weggespoeld (gelukkig geen asperges gegeten van te voren).
Tijdens het aankleden vroeg zij wie ik was. Ik noemde mijn naam en zij antwoordde met PRaya (met een R dus, ipv Paya). Ahaaaa... dat verklaarde nog niet alles: spraakverwarring of persoonsverwisseling.
Uiteindelijk stond ik om 14:50 weer buiten.

Al met al een mwaaaa-ervaring. Het happy deel was okayish, de massage goed; maar toch een niet helemaal fijn gevoel.
Volgende keer gewoon heel specifiek om de ladyboy vragen.
 
Op de advertentie van Lila Thai, staan twee Paya's vermeld: een vrouw en een shemale: https://www.kinky.nl/advertenties/541580-lila-thai-massage

Beide Paya's hebben dezelfde leeftijd en dezelfde foto's.

Ook de tekst is hetzelfde: Hallo lekkere mannen , ik ben Thaise en een geile actieve vrouw hetzelfde.

Volgens mij is er een foutje gemaakt.

Ik zal ze vandaag even bellen. U hoort nog van mij ;)
 

Bijlagen

  • Untitled-1.png
    Untitled-1.png
    440,4 KB · Weergaven: 28
I heb zojuist gebeld. Er is inderdaad een fout gemaakt. Bij Lila Thai werkt op het moment geen ladyboy. Men werd mij verteld dat er vroeger wel een ladyboy heeft gewerkt maar dat deze nu bij Dara Thai Massage werkt, ook in Den Haag.

Bedoeld werd Kitty (zie mijn vorige post).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan