Recensie Pearl, Nijmegen, Linker gebouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
136
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Van de week bij een Marokkaanse dame geweest. Haar artiestennaam is Pearle.

Ze geeft aan al een half jaar werkzaam te zijn in Nijmegen af en toe maakt ze een uitstapje naar het buitenland. Zo is ze werkzaam geweest in België en gaat ze volgende week naar Zwitserland.
Ze bevindt zich in het linker gebouw, eerste etage, de trap op, dan naar rechts, dan zit ze rechtsachter in het gangetje.

Ik vind haar een beetje op Glennis Grace lijken, wel wat knapper. Ze heeft een goede indruk achter gelaten bij mij. Ze neemt de tijd, echter ik had zelf geen tijd om rustig aan te doen. Ze pijpt heerlijk, zonder te vragen nam ze mijn ballen in haar mond. PZC voor extra was ook mogelijk, niet voor gekozen. Was zeker niet nodig. Likken was inbegrepen, niet gedaan, ik liet mij door haar verwennen met haar bj skilss. Poesje aanraken mag, alleen niet erin, zou 'gevoelig' zijn. Uiteindelijk afgemaakt met Pearl on top
Bijna een GFE, ontbrak hem dus aan tongzoenen, en vingeren.

bij een juiste klik en extra bijdrage denk ik zeker dat er meer mogelijk is bij Pearl

Topsessie gehad, wanneer ik weer in de buurt ben ga ik weer langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan