Recensie Pearl, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maxim_25

Wandelaar
34
02/01/22
19
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voorbije woensdag nog eens gepasseerd bij Soraya. Er was een leuke Senegalees meisje aanwezig.: Pearl. Ze leek me op het 1e zicht vrij groot. Een mooie volle boezem: volgens mij een naturel D-cup.

Wij dus naar de kamer. Ik liep achter Pearl op de trap. Ik heb al slechtere uitzichten gehad in mijn leven. Pearl had een wit setje aan, dat mooi maakte het uitzicht voor mij nog leuker. Op de kamer gekomen betaalde ik en zij ging dat geld even wegleggen beneden. Daarna werd mij gevraagd om langs de badkamer te passeren. Dat is voor mij de evidentie zelf. Een korte douche genomen en daarna terug naar de kamer. Pearl is een vlotte sociale twintiger die echt goed met mensen om kan. Ze stelde mij op mijn gemak.

Eerst kreeg ik een korte massage, die ongeveer 10 minuutjes a 15 minuutjes duurde. Heerlijk. Daarna vroeg ze of ik mij wilde omdraaien. Geen probleem natuurlijk. Ik werd betoverd door haar lange zwarte haren. Het zou wel kunnen dat Pearl haar leeftijd klopt. 24 jaar. Dat zou wel eens kunnen. Condoom aangedaan en ze vroeg me welk standje ik liefst wilde en dus koos ik voor de Cowgirl. Ze leefde zich helemaal uit bovenop mij. Woow. Dat was lang geleden, dat ik nog zo een leuk meisjes ontmoet had.
Nadat het hoogtepunt bereikt was, kreeg ik nog een korte massage om af te sluiten. Die Pearl mag mij nog zeker terug verwachten.
In het echt vind ik Pearl er veel groter uitzien dan op de foto's van de website. Ze is volgens haar eigen zeggen 1m80. Echt helemaal mijn ding.
 
Ik was dinsdag nog eens bij Soraya. Was al geleden van voor Covid.

Er werden me enkele mooie meisjes voorgesteld, waaronder Rubie. Maar ook nog een ander mooi zwart meisje. Maar ik ben haar naam vergeten. Was dat Sylvia (denk dat ik dat gehoord heb, maar op de foto ziet ze er veel minder donker uit) of Pearl?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan