Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In het jaar onzes heren 1989 was ik op een interne bedrijfs cursus, samen met een man of 20. We verbleven door de week in een pension op kosten van de baas. Allemaal kerels van midden 20. Bier vloeide rijkelijk net als de sterke verhalen over de veroveringen die gemaakt waren. En opeens viel het woord: Penislengte.  Sommigen van mijn collega's hadden laten doorschemeren dat ze nogal groot geschapen waren en dat de dames geen genoeg konden krijgen van hun penis. De grootste pocher en ik belande in een discussie over penis lengte. En geen idee meer hoe we er op kwamen, het bewijs diende getoond te worden. Aldus geschiedde. Een onpartijdige scheidsrechter - ahum - zou de boel opmeten en een van ons tot winnaar verklaren. Een tafel werd afgeruimd en mijn collega ging als eerste. Broek uit pik op tafel. De scheids legde er een guldenmunt naast. De piemel stak iets verder uit.

Toen ging ik. Pik op tafel. De scheids tuurde enige tijd peinzend naar mijn penis.

"Ik zal je matsen," zei hij toen en legde er een stuiver naast. Ik stak iets voor bij de stuiver.

Terug
Bovenaan Onderaan