Recensie Penthouse Privé - Vanya Haarlem 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limlars

Wandelaar
82
30/08/21
93
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/577310-vanya
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze zomer was ik in Haarlem en vooraf reeds met Vanya een afspraak gemaakt via de "receptie". Locatie is heel makkelijk te vinden en op een steenworp van het leuke centrum van Haarlem. De club was zeer netjes en werd ook hartelijk ontvangen. Had Vanya voor twee uur geboekt en dat werden twee geweldige uren. In bad, intiem, gezellig praten, gewoon een heerlijke en goede tijd. En mijn hemel, die borsten zijn enorm, supergroot en echt geweldig. Vanya is uitermate vriendelijk, kon zo je vriendin zijn. Na afloop, op weg terug naar het hotel, had ik geen enkel gevoel van dat ik geld over de balk had gegooid of dat ik spijt had. Het is gewoon een hele leuke, nette, geile en goed verzorgde dame! Zodra ik weer in Haarlem ben, dan ga ik zeker weer.
 
Deze zomer was ik in Haarlem en vooraf reeds met Vanya een afspraak gemaakt via de "receptie". Locatie is heel makkelijk te vinden en op een steenworp van het leuke centrum van Haarlem. De club was zeer netjes en werd ook hartelijk ontvangen. Had Vanya voor twee uur geboekt en dat werden twee geweldige uren. In bad, intiem, gezellig praten, gewoon een heerlijke en goede tijd. En mijn hemel, die borsten zijn enorm, supergroot en echt geweldig. Vanya is uitermate vriendelijk, kon zo je vriendin zijn. Na afloop, op weg terug naar het hotel, had ik geen enkel gevoel van dat ik geld over de balk had gegooid of dat ik spijt had. Het is gewoon een hele leuke, nette, geile en goed verzorgde dame! Zodra ik weer in Haarlem ben, dan ga ik zeker weer.
Ik ben van plan om vanavond voor een half uur langs te gaan bij vanya. Kan je in haar mond of op haar tieten klaarkomen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/577310-vanya
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer 2 weken geleden had ik Vanya voor de 2de keer bezocht na een lange tijd en ik zeg jullie eerlijk, ze is nog lekkerder en geiler geworden! Ze is wel beetje afgevallen, maar ze ziet nog steeds fire uit. Het is een hele aardige en lieve vrouw waarmee je lol kan hebben maar ook gezellig mee kan praten. Ik had voor 2 uurtjes geboekt en die 2 uren waren goud! Haar tieten zijn ongelofelijk groot waarmee je lekker kan spelen en zuigen en neuken doet ze goed. Conclusie: Ze is en blijft een topper! Herhalingsgevaar zeer hoog. En nee jongens ze heeft geen liefde van haar leven gevonden. Die conspiracy theory kan ik 100% debunken. Ik verwacht nu wel een zoen van je Vanya 💋
 
Nu aan de andere kant van het land...

Haar terugkeer in Haarlem is dus op niets uitgelopen..........dat kon ook niet anders eigenlijk.
Wel een megadikke buik gekregen trouwens........ik haak af 😀
 
Wil jaar al heel lang bezoeken maar de afstand vond ik te groot. Blijkbaar ontvangt ze nu 10 minuten van mij af, dus wellicht probeer ik het binnenkort een keer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/sharon/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had er meer van verwacht. Ze is absoluut aardig en je kan er zeker een grapje mee maken. Maar waar ik voor kwam vond ik niet zo denderend.
Ze wilde eerst samen douchen en dat duurde mijn inziens te lang, dit ging ook gewoon van de tijd af. Daarna vlug het bed op en ze probeerde om de halfharde Perry een condoom te doen wat natuurlijk geen succes was. Pijpen was erg kort en ik vond het niet heel goed. Daarna wilde ze gelijk neuken en al snel van allerlei standjes wisselen. Dat enorme fake gekreun vond ik echt een dooddoener. Ik had verwacht dat ze mollig zou zijn, maar ze is wel echt dik. Mede door haar postuur zweette ze ook enorm. Ik merkte het vooral bij doggy dat haar rug gewoon enorm bezweet was, niet heel prettig.

Kans op herhaling is er wel. Haar tieten zijn wel gewoon enorm, maar dus hangend. Daarbij was ze gewoon echt dik ipv het mollige wat ik had verwacht. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Maar nu in Overloon zit ze wel redelijk bij mij in de buurt, in een regio waar er gewoon verder niet zoveel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan