Recensie Pepper, Massagewereld Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.438
30/06/21
1.661
123
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/pepper/?iid=48755
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Deze, voor mij nieuwe, mooie dame vandaag bezocht.
Ze blijkt een kleine, slanke Italiaanse/Braziliaanse mix, goed geslaagd iig.
Borsten niet geheel naturel, passen wel goed bij haar. Mooie tattoos vind ik en een aantal piercings, de ene iets spannender dan de andere. :devilish:

Ze spreekt prima Engels, verstaat en spreekt beetje Nederlands echter vooral Engels gesproken.
Massage (gevraagd voor Lingam) doet ze echt prima, zacht en sensueel met behoorlijk veel afwisseling. Jammer wel dat ze vanaf bepaald moment voor je gaat zitten en dan vooral op je erectie focust en haar mooie lijf niet verder als variatie gebruikt, iets wat vooral Lindsey erg goed doet/kan.
Niettemin volop kunnen genieten van haar handjes, leek er lang op dat orgasme ging doorzetten (10 minuten op 80% gezeten is ook fijn!) echter helaas nét niet kunnen pieken.
Geen probleem, maken we de volgende keer goed...., jongedame heeft potentie. 💪
 
Een half jaartje geleden heb ik ook Pepper bezocht in Weert. Het was een ervaring waar ik met een goed gevoel op terug kijk. Een mooie en vooral erg vriendelijke dame met een zeer slank, sportief figuur. Hoewel ik geen liefhebber ben van sili-borsten heeft dit niets afgedaan aan deze geslaagde ontmoeting.

Grappig is wel dat ze tegen mij vertelde dat ze van Portugese afkomst is, maar dat laten we dan maar in het midden en maakt ook niet uit. Door de coronaperikelen heb ik niet zo heel veel bezoekjes aan de salons gebracht, maar ik zal zeker nog een keer naar haar teruggaan.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/pepper
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk eindelijk de kans gekregen om een afspraak met Pepper te maken. Deze Zuid-Amerikaanse schone stond al langer op mijn lijstje, maar ze werkt normaliter alleen op maandag en donderdag, dus op doordeweekse werkdagen, wat een bezoekje aan Massagewereld lastig maakt.

Ze is trouwens niet half Portugees en al helemaal niet Italiaans, maar Braziliaanse, afkomstig uit een bekende miljoenenstad aldaar. Haar nickname Pepper verwijst naar een nogal "strategisch" geplaatste tattoo… Klein van stuk maar gezegend met een prachtig lichaam, al voelen haar door de dokter aangemeten borsten helaas een beetje onnatuurlijk hard aan. Ze is erg vriendelijk en luistert goed naar je wensen. Al met al een prettig uurtje met haar doorgebracht. Vanwege haar voor mij onhandige werktijden is de kans op herhaling echter klein, temeer omdat ik Nederlands sprekende dames prefereer. Maar Pepper is zeker de moeite waard, haar foto's spreken wat dat betreft voor zich. Ze werkt afwisselend in Weert en in Heerlen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan