Recensie Perla, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ijsbeer030

Wandelaar
26
17/07/22
24
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2263742-perla#overview
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden ben ik op bezoek geweest bij Perla. Het contact via de app verliep soepel; ze reageerde vrijwel direct op mijn berichten. Ik had ook gevraagd of we konden videobellen, en hoewel dit geen probleem was, liet ze haar gezicht niet zien. Haar lichaam kwam echter overeen met de foto's op kinky, dus ik vertrouwde het wel. Ik moest haar 20 minuten van tevoren laten weten dat ik onderweg was, waarna ze me het adres stuurde. Het appartement was lastig te vinden zonder instructies, maar gelukkig had ze filmpjes gemaakt van de route naar het appartement.


Eenmaal aangekomen, opende ze de deur in een jurkje en een kimono. Ik koos voor een uur plezier met haar, wat 180 euro kostte. Pzc kostte 30 euro extra. Na de financiële afhandeling kleedde ze zich uit en mocht ik dat ook doen. Ze zei daarbij dat ik mijn onderbroek nog niet mocht uitdoen. Ze zette muziek op en plaagde me met kusjes in mijn oor en af en toe een likje. Ik werd behoorlijk geil, maar mocht nog steeds mijn onderbroek niet uitdoen. Ze stuurde me naar het bed, waar ze naast me kwam liggen en me opnieuw begon te teasen met kusjes en likjes. Perla zoent niet op de mond en tongzoenen is uit den boze. Na enkele minuten mocht mijn onderbroek uit, en begon ze me te pijpen terwijl ze tegelijkertijd met mijn ballen speelde. Dit duurde ongeveer 5 tot 10 minuten. Uiteindelijk nam ik haar in missionaris en zo sloten we de eerste ronde af.

Na het klaarkomen maakte ze mijn pik schoon met vochtige doekjes, waarna ze naast me ging liggen en we over van alles en nog wat praatten. Ze spreekt Nederlands met een accent, maar is goed verstaanbaar. Perla houdt van praten, dus je zult geen last hebben van stiltemomenten. Ze neemt ook de tijd en heeft het hele uur geen enkele keer op haar telefoon gezeten, ondanks dat deze een paar keer afging. Ze geeft je volledige aandacht en kijkt niet op de klok. Misschien omdat ze na mij geen klanten had? Ze gaf inderdaad aan dat ze het rustig had. Na ongeveer 15 minuten praten was het tijd voor de tweede ronde.

Ze gaf meteen aan dat ze mij niet meer zonder condoom zou pijpen omdat ik was klaargekomen en ze geen voorvocht in haar mond wilde. Ik wilde daar niet over discussiëren, omdat dat de sfeer zou verpesten. Ze heeft me kort met condoom gepijpt totdat ik weer op oorlogsterkte was. Vervolgens deden we kort cowgirl en ik maakte het af in doggy. Al met al is ze een vriendelijke dame, maar niet herhalingsvatbaar, ondanks haar inzet. De seks is niet bijzonder genoeg om nogmaals langs te gaan. Tijdens de seks viel me haar enorme litteken boven haar schaambeen op; ze vertelde zelf dat ze vet had laten wegzuigen. Het was niet erg storend, maar wel zichtbaar.

Haar profiel is nu offline zie ik, ze gaf aan dat ze in Nederland woonde en dat ze soms terug gaat naar de Dominicaanse republiek voor vakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan