Recensie Perla, Dynamite Privé, Nieuwegein 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
441
29/08/21
467
117
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kreeg tijdens de voorstelronde een ondeugende glimlach toegeworpen van deze Dominicaanse en dit in combinatie met haar leuke speelpakje gaf mij het gevoel dat dit een goede sessie ging worden. Dat bleek echter een complete misrekening.

Een gesprekje op gang houden ging moeizaam, er was geen spelopbouw, pijpen (zc 50eu extra) ging ruw, oogcontact werd vermeden, overdreven toneelspel ("oh lekker schatje"), ongeschoren kano, condoom er zo snel mogelijk omheen gooien, ontwijkend bewegen tijdens doggy, enz.

Heb uiteindelijk maar de hand aan mezelf geslagen en was blij dat ik na zo'n 35min (incl 2x douchen) weer buiten stond.
Een bezoek om snel te vergeten.

ps: ze was tijdens de sessie op gegeven moment wel enthousiast aan het vertellen over extra sm mogelijkheden met tepelklemmen, handboeien, dildo's - wellicht dat ze op dit vlak beter werk aflevert maar denk het eerlijk gezegd niet.

ps2: bij duur van bezoek heb ik 45min ingevuld omdat dit de betaalde tijd was- netto was het dus maar 35min
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wish I would have read this before.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan