Recensie Perla, Jaime la Vie, Zwolle 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rik1978

Newbie
15
22/06/22
11
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn nieuwsgierigheid heeft het overwonnen! Ik heb haar onlangs bezocht bij Jaime la Vie. Voor de zekerheid eerst maar gebeld om een tijd af te spreken. En gelukkig maar, want ze zeiden dat haar agenda behoorlijk vol zat.

Bij binnenkomst zat ik nog vol van de zenuwen, maar na de kennismaking met haar was dat snel verdwenen. Ze is een lieve jonge meid met een leuke glimlach, in het begin lijkt ze nog beetje verlegen en stil, maar tijdens en na het douchen kwamen zowel ik als zij meer los.

Al tijdens het douchen zag ik al dat ze echt een prachtig en afgetraind lichaam heeft met heerlijke borsten die goed bij haar figuur passen. Uiteindelijk op het bed beland en begon ze eerst met haar handen te masseren, maar al snel begon ze met haar borsten over mijn rug te glijden. En met haar warme adem vlakbij mijn oren en nek begon het steeds spannender te worden. Ik lag nog steeds op mijn buik terwijl ze nu met haar goede gevormde billen over mijn lichaam heen glijdt. Op een gegeven moment was het tijd om om te draaien. Nu kon ze duidelijk zien dat ik van haar genoot en dat liet ze met een glimlach dan ook duidelijk merken. Ze pakte hem eerst met één hand vast en later met twee. Ik moest me echt inhouden om dan al niet klaar te komen. Voordat ik het wist waren er al bijna 40 minuten voorbij. Dus toen aangegeven dat ik extra wilde.

Ze pakte een condoom en deed hem om mijn harde paal en begon zachtjes te pijpen en af en toe keek ze mij aan met haar mooie ogen. Ze kwam naar mijn gezicht en gaf me eerst een paar zachte kusjes, mijn handen gingen over haar hele lichaam heen en ik ging zachtjes in haar stevige billen knijpen. De kusjes werden meer zoenen en op een gegeven moment zelfs een beetje met de tong. Ik lag nog op mijn rug terwijl ze langzaam op mijn paal klom. Ik had fantastisch uitzicht op haar borsten terwijl ze steeds sneller bewoog en kreunde, op een gegeven moment draaide ze met de rug naar mij toe en toen kon ik het tempo bepalen. Het duurde niet lang voordat ik in haar klaar kwam. Ze klom van me af en zei nog iets, maar ik was toen nog even in een andere wereld. Daarna nog even snel opgefrist en haar de nodige complimenten gegeven en met een kus afscheid genomen.

Conclusie

Een dikke 10! De massage alleen al is zo fantastisch en met extra erbij kom je helemaal heerlijk klaar. En ga je met een voldaan gevoel naar huis. Voor de volgende keer ga ik haar zeker nog een keer bezoeken. En dan wat eerder of direct aangeven dat ik extra wil.

Ik ben dan benieuwd of ik haar dan mag beffen en vingeren. Of misschien pijpen zonder condoom en/of op haar lichaam klaarkomen. Dan ga ik sowieso meer standjes met haar uitproberen.

Dus heren, ben je in de buurt van Zwolle, dan zou ik zeker eens met haar afspreken!
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.jaimelavie.nl
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fantastische dame. Woensdag een uurtje bun haar geweest maar wat een feest zeg. Stelt je snel op je gemak. Geen intiem gedaan maar wel een fantastische massage gehad en super erotisch. Eerst samen gedouched met scrub behandeling en daar begint ze al langzaam de boel op te geilen. Tijdens de massage bijt ze af en toe zachtjes in het oor. Een mooie lieve dame die haar mooie lichaam fantastisch gebruikt. Voor herhaling vatbaar!
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
160 (incl tip)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben recent voor het eerst bij Perla geweest en man, man, man, wat was dat geweldig.
Perla is super mooi. Ze heeft een prachtig getraind/gespierd lijf, met werkelijk de mooiste billen die ik ooit heb mogen vasthouden.
Haar borsten zijn hard van de siliconen en dat past mooi bij dat gespierde lijf.
Ze is ook nog eens hartstikke gezellig en lief. Vanaf de eerste seconde was het gezellig, maakten we grapjes en was alles erg ontspannen.

Ik heb massage met handjob en anaal/prostaatmassage gekozen. De massage was super lekker, stevig en opwindend.
Het hoogtepunt was explosief. Mijn beste orgasme sinds jaren. Ik heb de hele boel bij elkaar geschreeuwd :).

Na het orgasme kwam ze weer lekker naast me liggen en hervatte ook de massage weer even.
Als je meer details wil weten pm je me maar ...
Ze is een absolute aanrader en het huis, j'aime la vie, was zoals altijd erg goed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Perla geweest.

Wat een heerlijke, aardige, knappe dame.
Je voelt je direct op je gemak. Heerlijk samen douchen (vooraf en achteraf).
Daarna lekkere massage en de laatste 20 minuten intiem. Erg lekker.
 
Ik ben op herhaling gegaan bij Perla, zes dagen na mijn eerste bezoek.
En dat had ik niet moeten doen. Ligt niet aan haar maar aan mij: torenhoge verwachtingen, allemaal dingen in mijn hoofd gehaald die ik met haar wilde doen.
En ja als zij dat dan net niet helemaal wil, valt het tegen.
Want verder was het weer super gezellig en super lekker.
En nee, je kunt haar niet beffen of vingeren, maar als je daar niet over valt is het gewoon hartstikke lekker.
 
Een tijdje terug was ik voor de 2e keer bij haar op bezoek.

Al met al wel weer een prachtige ervaring! Maar de start was niet zo vlot als bij de vorige keer. Ik begon nu eerder over intiem en ze liet merken daar geen zin te hebben.

De massage was net als de eerste keer echt heerlijk! Na het omdraaien begon ze ook een beetje met haarzelf te spelen. Toen hield ik het helemaal niet meer vol en ik gaf haar nog wat meer dan alleen de 50 euro extra. Ze ging ermee akkoord. Maar bij intiem moest ik eerst rustig aan doen omdat er anders zoveel geluid gemaakt zou worden. Ik kan wel paar minuten rustig aan doen, maar om klaar te komen moet het uiteindelijk wel wat sneller gaan. Toen van positie verwisseld en staand op z'n hondjes gedaan. Uiteindelijk ging ze op het bed liggen en kon ik vol over haar borsten klaarkomen.

Al met al zeker een geile ervaring, ook was het nu dan alleen zoenen terwijl de vorige keer tongzoenen nog wel mogelijk was. En jammer dat ze eerst aangaf geen intiem te willen doen, maar later dan weer wel.

Ik was nu wat later op de avond gegaan. Misschien dat ze deze dag al goed had verdiend en daardoor die 50 euro extra niet zozeer meer nodig had? Zou dat kunnen en hebben jullie daar dezelfde ervaring mee bij haar of andere dames?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vanavond even bij Perla geweest,bedoeling was eigenlijk om Nikita is voor een uurtje te proberen maar was al aardig volgeboekt kon alleen nog laat op de avond terecht ,aangezien dat morgen weer de wekker gaat om 3:30h was dat geen optie.
Dus maar gevraagd of Perla tijd had ,en bij haar terecht gekomen voor de 2e keer,1ste keer is meer dan een jaar geleden.
Douchen ging bij mij wel apart ,na het douchen gelijk maar gevraagd of ze intiem wilde en ze zij met een grote glimlach ja!!!
Ik had het gevoel dat de massage veel geiler was dan de vorige x,toen voeg ik pas op het laatst om intiem mogelijk was.
Nu liet ze duidelijk merken dat ze er zin in had,Haar massage is echt top,en ze doet ook erg goed haar best,ze heeft echt een super mooi figuur,
normaal val ik niet zo op donkere dames maar Perla vind ik wel echt supermooi,ze heeft echt super mooie strakke billen.
geen spijt om haar weer eens te bezoeken,bij het na beneden lopen nog een glimp opgevangen van Nikita ,ze ziet er in het echt beter uit als op haar foto's op kinky.nl
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben de afgelopen periode nog 2 keer bij haar geweest.

Massage was zoals altijd helemaal fantastisch! Bij de laatste keer ging ze mee de douche in, waarbij het voorpret al snel begon.

Het enige wat nu tegenviel is dat ze bij de laatste 2 keer geen intiem wilde doen. Om de pret niet verder te bederven heb ik niet aan haar gevraagd waarom ze niet wilde. Uiteraard kunnen/zullen er goede redenen zijn waarom ze dit keer niet wilde, maar jammer is het wel als je erop verheugd hebt!

Zijn er meer mannen die af en toe ook nee te horen krijgen?

Volgende keer ga ik zonder verwachting van intiem er naartoe, dan is het altijd leuk meegenomen als ze dan ja zegt! 😁
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het enige wat nu tegenviel is dat ze bij de laatste 2 keer geen intiem wilde doen. Om de pret niet verder te bederven heb ik niet aan haar gevraagd waarom ze niet wilde. Uiteraard kunnen/zullen er goede redenen zijn waarom ze dit keer niet wilde, maar jammer is het wel als je erop verheugd hebt!

Zijn er meer mannen die af en toe ook nee te horen krijgen?

Volgende keer ga ik zonder verwachting van intiem er naartoe, dan is het altijd leuk meegenomen als ze dan ja zegt! 😁
Ik ben ook twee keer bij haar geweest, voor een heerlijke massage. Leuke dame, grote lach op d'r gezicht, leuke praatjesmaker. Tijdens de massage probeert ze je al wat op te winden, dit doet ze erg leuk.
Over intiem: beide keren heb ik er niet om gevraagd, maar bood ze het zelf aan. Vrij kort pijpen en daarna intiem, ook dit wil ze niet heel erg lang. Maar al met al wel een heerlijke ervaring, en ga graag nog eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan