(Persoonlijke) spullen vergeten na een bezoekje aan een dvp.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1556

Meubelstuk
Forumpionier
1.350
21/07/21
1.820
11
Ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die wel eens dingen zijn vergeten op paydate. Al dan niet met een recuperatie daarvan.
Persoonlijk heb ik het nog maar 2 keer meegemaakt.
1 keer men horloge met een redelijke waarde , die de brave meid gedurende 6 weken had bijgehouden in een schuif om ze tijdens ons volgend afspraakje eerlijk terug te geven.
En de andere keer bij een andere dvp een halfvol doosje condooms, waar ze dan hopelijk nog wat plezier heeft aan beleefd met andere klanten (geen recuperatie)
Dus wat mij betreft valt dat best nog mee.
Ik ben benieuwd naar anderen hun verhaaltjes. ( voor de grapjassen, 💦 of❤️ telt niet mee)
 
Een flink portie zaad. Bij ieder date wel. Wat de dames ermee doen na vertrek, geen idee.
Maar het is het meest persoonlijke wat je hebt, en in sommige gevallen betalen mensen er flink voor ook.
sommige houden het bij in condooms in een koelkast . En dan komt er een andere klant die leegdrinken op het einde van de werkdag ( van horen zeggen)
Nee het moeten vergeten dingen zijn , geen donaties.
 
sommige houden het bij in condooms in een koelkast . En dan komt er een andere klant die leegdrinken op het einde van de werkdag ( van horen zeggen)
Nee het moeten vergeten dingen zijn , geen donaties.

Dit is grappig bedoeld, maar het zou me he-le-maal niets verbazen als er ergens in Nederland een paar weirdo's zijn die dit doen of zouden willen doen. De gedacht al, brrrrr.
 
Dit is grappig bedoeld, maar het zou me he-le-maal niets verbazen als er ergens in Nederland een paar weirdo's zijn die dit doen of zouden willen doen. De gedacht al, brrrrr.
Nee , ik ben echt al bij een dvp geweest die het bijhield voor een bepaalde klant. Die kwam 1 keer per week de buit van de dag leegdrinken.
Dat vind ik er persoonlijk ook wat over, maar hey ieder zijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Nee , ik ben echt al bij een dvp geweest die het bijhield voor een bepaalde klant. Die kwam 1 keer per week de buit van de dag leegdrinken.

🤢🤢🤢🤮

Doet mij denken aan de dame die het toiletborstel-bakje leegdronk.

Meest ranzige dat ik ooit in mijn leven heb gezien. En heb al heel wat snuff, gore, rotten, liveleak filmpjes gezien. Maar dit soort dingen zijn dat net stapje te ver voor mij.
 
Nee , ik ben echt al bij een dvp geweest die het bijhield voor een bepaalde klant. Die kwam 1 keer per week de buit van de dag leegdrinken.
Dat vind ik er persoonlijk ook wat over, maar hey ieder zijn ding.

proest... Ik heb dit wel vaker gehoord. Stelletjes die de lading moesten opsparen in volgeknalde condooms en invriezen. Als het pakketje dusdanig genoeg was werd het opgehaald.
 
Zelfde als MrSmith, mijn Rayban vergeten op de Ruysdaelkade. Kwam er pas later achter toen ik al weg was, maar toen ik ene paar weken later terugging had de dame hem keurig bewaard. Op de Bergstraat wel eens een paraplu, oo k keurig later retour :)
 
sommige houden het bij in condooms in een koelkast . En dan komt er een andere klant die leegdrinken op het einde van de werkdag ( van horen zeggen)
Nee het moeten vergeten dingen zijn , geen donaties.

Oke, weer genoeg internet voor vandaag.😁

Mijn portemonnee was een keer uit mn broekzak gevallen met het ophangen van mn broek, zelf niet opgemerkt, maar de dvp gaf het meteen terug.:)
 
Ik ben een keer 50 euro verloren bij een dame die ik regelmatig bezoek. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik dat ze me een paar berichten had gestuurd dat ik iets verloren was bij haar. Terug die kant op vond ik te ver, dus ze stelde voor om het de volgende keer in mindering te brengen. Uiteindelijk mocht ze het van me houden als extra omdat ze vaak ruim over de tijd gaat. Ik heb die avond wel gemerkt dat ze het gebaar enorm kon waarderen.
 
Ik ben eens mijn uurwerk vergeten.
De prijs van een nieuw zou ongeveer de prijs van een wip geweest zijn, dus ben ik een week later gaan ophalen met de bedoeling de waarde van een horloge daar te spenderen, maar alle dames waren helaas bezet.
 
Eens een flesje water, maar daarvoor ben ik niet teruggekeerd 😁

Ik heb een tasje met mijn eigen douchegel, deo, mondwater etc. dat wel eens is achtergebleven in de badkamer van een dame. Een paar dagen later toen ik in de buurt was weer afgehaald.

Eigenlijk wel fijn om te lezen dat vele dames zo eerlijk en respectvol omgaan met de spullen van hun klanten!
 
van horen zeggen, zowel door dvd als door de wandelaar :
sommigen blijken hun respect en fatsoen thuis, of bij andere DVP vergeten te zijn,
en bovendien 'vergeten' ze dan nog te betalen, ( ie er zelf voor zorgen dat er niet betaald moet worden)
 
Ik heb wel eens mijn bril vergeten, kreeg netjes een app en ik ben het gaan ophalen.

Voor corona heb ik een keer gehad dat ik mijn sjaal vergeten was. Ik ging terug en de dame wou het zelf houden.. helemaal besodemieterd haha! Ik kreeg uiteindelijk mijn sjaal terug die zij in haar tas verstopt had. Ach…
 
'Omgekeerd' om het zo te zeggen ook wel eens wat meegekregen van een dame. Zo heb ik al eens van eentje een string gekregen. Nu is gedragen ondergoed niet echt mijn fetish maar toch leuk 🤪

Van een andere kreeg ik eens twee zelfgemaakte schilderijtjes. Ik vond het initieel wel een leuk idee om iets van een dvp aan de muur te hebben, maar het waren nu niet bepaald meesterwerken en ze zijn uiteindelijk toch naar de kringwinkel gegaan. Wie weet in wiens huiskamer ze nu te bewonderen zijn 😄

Nog niet zo lang geleden bood een dame mij een croissant aan die ze zelf van een klant gekregen had. Dat vond ik toch net iets te gek en ik heb vriendelijk geweigerd.
 
Mijn bril en Horloge wel eens vergeten bij een privéhuis of in het hotel.
Bril en horloge wel netjes terug gekregen bij het privéhuis. Horloge had de schoonmaak ik het hotel niet "gevonden"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan