Recensie Petite, Kiya, Gentbrugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

clitlove

Wandelaar
25
26/12/23
21
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/onze-meisjes/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week een nieuw meisje bezocht, Petite. Ze heeft de juiste naam wel gekozen, zeer petite voor de liefhebber van lolita's. Denk Roemeense of dergelijke. Ze wou altijd wel snel het condoom erover, maar ik wimpelde het rimpelloos af. Eerst lekker beffen waar ze wel leek van te genieten, en ik ook. Ze heeft een lekker poesje met grote schaamlippen. Eerst missio en dan afgewerkt in doggy. Lekker, zo een klein kontje in je handen. Ik keer zeker terug.
 
Deze week een nieuw meisje bezocht, Petite. Ze heeft de juiste naam wel gekozen, zeer petite voor de liefhebber van lolita's. Denk Roemeense of dergelijke. Ze wou altijd wel snel het condoom erover, maar ik wimpelde het rimpelloos af. Eerst lekker beffen waar ze wel leek van te genieten, en ik ook. Ze heeft een lekker poesje met grote schaamlippen. Eerst missio en dan afgewerkt in doggy. Lekker, zo een klein kontje in je handen. Ik keer zeker terug.
Hoy ik zie op hun site wel 17 meisjes staan.
Deze week een nieuw meisje bezocht, Petite. Ze heeft de juiste naam wel gekozen, zeer petite voor de liefhebber van lolita's. Denk Roemeense of dergelijke. Ze wou altijd wel snel het condoom erover, maar ik wimpelde het rimpelloos af. Eerst lekker beffen waar ze wel leek van te genieten, en ik ook. Ze heeft een lekker poesje met grote schaamlippen. Eerst missio en dan afgewerkt in doggy. Lekker, zo een klein kontje in je handen. Ik keer zeker terug.
Hoy, Ik zie 17 meisjes op hun site!? 😛 Heb jij vooraf Petite geboekt of ter plaatse gekozen en kunnen kennis maken voor wat het is en kan natuurlijk. bedankt.
 
Meneer Maximiliaan-met-de-grote-naam... zit zoals zovelen hier op dit forum... om vooral veel te vragen... maar (erg) weinig terug te geven!
Verwondert het dan dat je daarop aangesproken wordt?
Meneer Marco-zonder-echte-naam zit zoals zovelen hier op dit forum alsof het facebook is om vooral te chatten en mensen lastig te vallen die dit forum gebruiken waarvoor het eigenlijk gemaakt is!

Je hoeft niemand ergens over aan te spreken niemand verplicht je om te antwoorden op mijn of een ander zijn vragen je kan gewoon netjes door scrollen.
 
Onze vriend Maximilian heeft hier (op dit moment) 101 berichten gepost. 99% daarvan zijn zinnetjes die eindigen op een vraagteken. Vraagjes, vraagjes en nog eens vraagjes.
Heeft ze een mooi gezichtje ? Heeft ze borstjes ? Heeft ze kleine voetjes ?

Maar een waardevolle bijdrage leveren in de vorm van een review is er jammer genoeg niet bij.
Nieuwsgierig naar en profiteren van de ervaringen van een ander, maar zelf nog nooit bij een vrouw op bezoek geweest.
 
Onze vriend Maximilian heeft hier (op dit moment) 101 berichten gepost. 99% daarvan zijn zinnetjes die eindigen op een vraagteken. Vraagjes, vraagjes en nog eens vraagjes.
Heeft ze een mooi gezichtje ? Heeft ze borstjes ? Heeft ze kleine voetjes ?

Maar een waardevolle bijdrage leveren in de vorm van een review is er jammer genoeg niet bij.
Nieuwsgierig naar en profiteren van de ervaringen van een ander, maar zelf nog nooit bij een vrouw op bezoek geweest.
Of... zoals de meesten... 'De goeie ga ik echt niet delen met anderen!'
 
Wel, ik ga antwoorden op de vraag zodat de rest ook een antwoord heeft: ze is niet mis naar mijn normen. Ze heeft een typisch Roemeens gezicht. Maar aangezien mijn types van het lolitatype zijn, is de schoonheid van het gezicht hieraan ondergeschikt. Wat niet wegneemt dat een knap gezichtje de potentie wat hoger kan tillen. Een klein nadeel bij dit meisje: ze probeert ervoor te zorgen dat je haar niet volledig diep kan penetreren, maar voor de rest een mooie aanwinst daar. Maar Miya blijft op nr 1 staan, torenhoog....
 
Terug
Bovenaan Onderaan