WHEM Petra, Leeuwarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonardo74

Wandelaar
32
17/03/22
28
1
Heren hierbij een waarschuwing!!

Had afgelopen woensdagavond een afspraak gemaakt bij deze dame voor 30 min incl anaal. Kosten 90 euro.
Toen ik eenmaal daar was aangekomen zag ik al dat dit hem niet ging worden. Dame zag eruit als een junk. Dus ik dacht ik loop mee naar binnen om te zeggen dat ik toch iets anders van haar had verwacht en dit niet in de deuropening te doen.
Nadat we op haar kamer waren en ik haar vertel dat ik een andere voorstelling van haar had en dus weg zou gaan sloeg de sfeer om. Ze zei dat ik dat niet kon maken en eiste dat ik haar zeker de helft van het geld moest betalen.
Ik heb haar toen gezegd dat ik helemaal niks ging betalen. Toen ik de kamerdeur openmaakte om weg te gaan wilde ze me tegen houden en riep ze tegen ene "Peter" dat ik weg wilde.
Net op het moment dat ik bijna bij de voordeur aankwam, kwam een vent uit de woonkamer gestormd en ging tussen mij en de voordeur staan. Deze "Peter" riep tegen mij dat ik nergens heen ging.
Ik heb Peter toen met gepaste dwang opzij gezet en tegen hem hem gezegd dat hij me niet ging tegenhouden!
Deur opengemaakt en ben weggegaan. De dame/junk liep mij nog achterna in de straat tot ik de hoek omging.
 
Laatst bewerkt:
Dat is het fijne van dit forum!!!!

Als je de advertentie ok SJ kan men niet dit resultaat verwachten. Nu weten we dat wel en kunnen dit soort verassingen voorkomen worden.
 
Dat is het fijne van dit forum!!!!

Als je de advertentie ok SJ kan men niet dit resultaat verwachten. Nu weten we dat wel en kunnen dit soort verassingen voorkomen worden.
Daarom hebben sommige dvp's en hun handlangers hekel aan dit forum omdat ze ontmaskerd worden.
 
Ik ben hier paar keer geweest, ik hou altijd wel van skinny, ook al is ze niet moeders mooiste. Maar toen ook al 'last' van die kerel in de zin van dat ze steeds naar beneden werd geroepen. Ik word altijd wel geil van haar dus altijd lekker wel klaarkomen....ze is best nog wel strak, zeker voor haar leeftijd.
 
Ik ben ook bij haar geweest ik hou ook van skinny. En dacht na het lezen van deze reviews dat zal wat worden, heb een lagere prijs bedongen pijpen en klaar komen in mond en ook nog anaal. Jullie hebben gelijk ze ziet er vervallen uit net als die huizen, maar ze deed het eingelijk wel goed. Oja en van die Peter niets gezien of gehoord.
 
Was een jaar niet bij haar heb haar gisteren weer eens bezocht. Ze is de beste in een deeptroath blowjob van alles boven de dijk..haar lichaam is idd mager maar ets aangekomen en een strak 18 jarig meisjes kutje en een klein rond kontje. Ze blijft voor mij de beste en niks gehoord van iemand anders in huis ze vertelde dat ze alleen is nu en binnenkort haar eigen huisje krijgt zit hier nog maar een paar weken..ik ga zeker komende week nog een keer voor ze weg is straks..dus idd skinny maar echt wel geil.
 
Ja voor 3 weken terug. Die kerel is er nog steeds, en ze rent nog steeds naar beneden 3 tot 4 keer. Ondanks dat ze lekker pijpt ga ik niet weer ben er klaar mee. Gewoon irritant.
 
Kon het niet laten gister en er weer geweest, dit was dan ook echt de laatste keer. Kerel kwam nu half de trap op te roepen naar Petra en daarbij kwam ook nog dat toen ik zei dat ik neuken wilde (zoals afgesproken) begon ze tegen te sputteren, dat was de eerste keer van de 4-5 keer dat ik er geweest ben. Ik dacht 'laat maar'. Klaar laten pijpen, dat kan ze als de beste, ze verslikte zich een beetje in de hoeveelheid....€70 voor een klein halfuurtje. Wordt zo langzamerhand een TMM...
 
Graag hier recensie plaatsen aub


 
Ik denk dat ze boos op mij is, ik heb haar een mailtje gestuurd. Dat het tijd wordt dat ze die vent er uit schopt en het huis schoon maakt.
Ze reageert niet meer op mij vreemd
 
Ex junkie en die man doet al jaren hetzelfde. Zeer storend en nooit heengaan. Ze neukt ook zonder condoom.
 
Heerlijk dat geklaag van mensen die een forum volgen en vervolgens klagen over een dame die in dit topic uitgebreid beschreven staat als junk etc...
Tja hoe dom kun je zelf wezen om lid te worden van een forum, vervolgens weigeren om een topic over de dame te lezen en dan gaan klagen.

Praat hiermee de dame in kwestie niet goed, echter de meesten hier kunnen zich zelf ook afvragen of ze zich zelf niet wat kwalijk mogen nemen door NIET te lezen en wel te klagen

@hoe dom kun je dan zijn
 
Het enige positieve bericht in dit topic is #13.
Geplaatst door een nieuw account, aangemaakt op 01-04-2023, meteen het enige positieve bericht geschreven in dit topic, uitgelogd en nooit meer ingelogd.
Dit zaakje stinkt.

@PickleRick. to the rescue... 🥒
 
Zoals vaker gemeld. Vertrouw je lid niet. Rapporten die handel. Er is recensie en hier wil genoeg over dame verteld. Dus gaat opslot. En gooi sleutels weg......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan