Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach, sommigen hechten nou eenmaal minder waarde aan het uiterlijk van een DVP, zeker als het gaat om een snelle pijp- of neukbeurt. Ik zie ook regelmatig medeforummers vragen naar ervaringen met dames waar ik het niet op zou kunnen al kreeg ik geld toe, maar dat moeten mensen allemaal zelf weten.

Ik ben in ieder geval niet meer van plan bij Petra/Linda/Sandra langs te gaan, ondanks dat haar service wel goed was. Ik ga toch liever voor wat verzorgdere dames. Al ben ik nog wel benieuwd naar Monika/Anna, maar die heb ik al maanden niet zien adverteren. Misschien dat Petra weer eens een trio met haar gaat aanbieden..
 
helaas ook slechte ervaring gehad met haar. kwam bij mij thuis, maar belde eerst aan bij buren. veel later aangekomen. Ze zag er 20 jaar ouder uit helaas , enorm mager en alsof ze continue aan een poedertje zat. Massage was erg slecht en rest werd ook supersnel afgehandeld.. Zie haar nu steeds andere naam gebruiken. Zou uit haar buurt blijven..
 
En het beperkte aanbod in Noord-Holland wat betreft een betaalbare pijpdate met CIM.

Denk daar eens logisch over na?

Laten we gewoon mijzelf eens als voorbeeld nemen.

Ik woon omg Beverwijk. In een straat met hofjes en best veel huizen. Stel dat ik een adv zou aanpassen met 50 euro voor een pijpdate incl cim max 20 minuten, langer dan dat is geen optie voor dat geld 🙄
Dan staan ze hier in de rij en heb ik binnen een week (weer) de zedenpolitie op de stoep staan. Buren zien toch al die kerels naar binnengaan en weten ook welke kerel er officieel woont? Dat hebben dus ALLE sekswerkers die goedkope pijpdates aanbieden, de buren verraden je.

Dus begrijpen jullie nu waarom pijpdates zo weinig aangeboden worden.. de drukte daarvan en buren die je verraden. Want voor 50 euro p.p moet je echt een stamp kerels wegwerken om een beetje goed te kunnen verdienen.
 
Heel lang geleden haar eens opgehaald, toen een grappig mens en ze zag er normaal uit. Wat minder lang geleden nog eens geprobeerd en heb afgezegd toen ik haar zag. Die is ontzettend afgetakeld door langdurig gebruik van bepaalde zaken en dat is aardig uitgedrukt.

Dat je daar je tong of kleine jongen in wil steken snap ik dus echt niet, maar ieder zijn ding.
 
Ik kom net terug van Petra Linda Suzi
Me lekker laten pijpen en daarna neuken

Is niet moeders mooiste maar wie kan er anders om deze tijd

En ze pijpt lekker diep
En ze heeft een lekker strakke kut waar in lekker zonder condoom in ben klaar gekomen
Schade 50
 
Ik zie haar advertentie nog regelmatig voorbij komen, maar over een trio pijpdate met haar vriendin lang niks gezien... Vroeger had ze dat regelmatig in haar advertentie staan.

Je zou het haar natuurlijk ook kunnen vragen. Mocht het zo ver komen ben ik benieuwd naar je recensie, misschien dat ik me dan ook laat verleiden 😁
 
Ik heb haar een mail gestuurd en het gevraagd. Ze doet soms nog trio met Monika.
Dus ik zou het gewoon eens vragen aan haar, misschien zijn ze op dat moment met zijn 2en beschikbaar.
Ze zien er allebei niet uit, Petra/Linda is iets verzorgder, maar wel graatmager. Monika is gewoon echt lelijk, vieze junkenkop, maar prima lichaam. Maar wel allebei een strakke kut en pijpen lekker diep, en alles zonder condoom. Monika doet ook anaal. Tip...neuk haar doggy dan hoef je niet naar die lelijke junkenkop te kijken. Monika heeft geen advertentie.
Stuur maar een pm voor Monika haar email mocht je interesse hebben
 
Het vaker met haar gedaan op verschillende plaatsen. Lekker strak en het kutje bewerkt met een dildo, terwijl ze me pijpt. Tijdens het neuken vind ze een paar klappen op de wangen ook lekker. Vaak in haar bakkie en over haar koppie gespoten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan