WHEM Piercings en Needleplay bij Mrs.Janet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Puur uit interesse, mag ik vragen wat je hier voor plezier uit haalt?
Naalden door je klokkenspel lijkt me bijzonder pijnlijk. Vind je de pijn opwindend? Of het sm gedeelte? Of is het wat anders. Je hoeft niet te reageren als je niet wilt. Maar ik snap deze fetisj niet goed.
 
Nou… ik zou wel weer eens tepelpiercings laten zetten (20 jaar geleden ooit gedaan en later weer eruit gehaald). En dan is dit wel een interessante optie. Ik vraag me alleen af hoe zij mij gelijktijdig kan piercen en ik haar mondje of kutje kan neuken…. Lijkt me best lastig voor haar.
 
Janet lijkt mij een Dame die geil wordt van de pijn die zij toedient aan een masochist, en hem daarna gebruikt, neukt en pijpt, om haar eigen geilheid tegemoet te komen. Niets mis mee, en ik zie, in haar ad, dat ze daarnaast nog voor meer in is. Ik zal haar zeker eens bellen als het minder heet is.
 
Janet lijkt mij een Dame die geil wordt van de pijn die zij toedient aan een masochist, en hem daarna gebruikt, neukt en pijpt, om haar eigen geilheid tegemoet te komen. Niets mis mee, en ik zie, in haar ad, dat ze daarnaast nog voor meer in is. Ik zal haar zeker eens bellen als het minder heet is.
Ben heel benieuwd, hoor graag je ervaring
 
Janet lijkt mij een Dame die geil wordt van de pijn die zij toedient aan een masochist, en hem daarna gebruikt, neukt en pijpt, om haar eigen geilheid tegemoet te komen. Niets mis mee, en ik zie, in haar ad, dat ze daarnaast nog voor meer in is. Ik zal haar zeker eens bellen als het minder heet is
Ben heel benieuwd, hoor graag je ervaring
Ik heb Janet telefonisch gesproken, ze kwam heel sympathiek over, ze weet waar ze over praat, ervaring met piercing. Positief, ga zeker eens met haar afspreken.
 
Ik ben in de afgelopen 4 weken 2x bij Meesteres Janet geweest, voor een naalden sessie, en ze is geweldig, de eerste sessie probeerde ze tamelijk voorzichtig te kijken wat ik aan kon, dit deed ze goed opbouwend, de 2e sessie was het meest spannend want dit keer was er meer dwang en overgave maar ook deze sessie was er een goede rustige opbouw, ze speelt haar rol geweldig, ze word zelf ook oprecht geil van naalden sessies.. ze is heel dominant maar op een heel leuke en fijne manier, ze is echt een gevoels mens. Het allerbelangrijkste vind ik dat Meesteres Janet echt weet waar ze mee bezig is, zij weet fijn loos waar ze wel en niet naalden kan steken, haar medische achtergrond speelt hierin dus ook een grote rol, bij een spel als deze vind ik ook dat de Meesteres heel goed moet weten wat ze doet, vandaar dat ik haar aanraadt aan mannen, en kun je jezelf volledig laten gaan en dus vol spanning maar ook ontspanning de sessie door lopen. De muziek die ze draait is ook heel aangenaam, de douche gelegenheid is ook heel goed en haar speelruimtes zijn ook goed evenals de hygiëne! In overleg maakt ze graag foto's! Ook is ze geen klok kijkster en een babbeltje nadien is erg gezellig. Ze is ook typisch een Meesteres die echt oprecht en spontaan de sessies doorloopt, dus niet dat typische script sessies, daar hou ik ook niet van. Iedere sessie is anders en verloopt anders, beiden gaan op in 't moment!

Meesteres Janet dus een enorme aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan