Pijnlijke penis na verwijderen condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
59
11/01/23
31
5
Hoi,

Gisteren heb ik sex gehad met een prostituee. Ik heb alles veilig gedaan, incl pijpen. Na de daad wilde zij het condoom verwijderen met behulp van een vochtig doekje, alleen dat deed zij best lomp. Het deed namelijk best wel zeer.
Gisteren gedurende de dag merkte ik dat het pijnlijke plekje niet wegging en pas vanochtend zag ik dat er een soort van (schaaf)wondje zat aan de onderkant van mijn eikel (je kijkt er bovenop als je op je buik ligt.)
De vraag is. Is dit gewoon een wondje vanwege het lompe gedrag, if moet ik me nu zorgen maken?

Hartelijke groet,

Aeolus
 
Heb je het over een wondje aan het toompje (frenulum)? Dat kan scheuren bij wat hardere seks. Heb het ook gehad, bloedde behoorlijk. Herstelt (bij rust) meestal vanzelf. In een enkel geval blijft de plek opengaan tijdens seks, een frenulumplastiek kan dan soelaas bieden.
Ja, het is inderdaad het toompje. Bloeden deed het niet (voor zover ik kon zien, zwart ondergoed) Ik zag het pas vanochtend en het voelt alsof het een soort van schaafwond is. Prikt ook een beetje
 
Ja, het is inderdaad het toompje. Bloeden deed het niet (voor zover ik kon zien, zwart ondergoed) Ik zag het pas vanochtend en het voelt alsof het een soort van schaafwond is. Prikt ook een beetje
Even een weekje geen spanning op zetten zodat wondje dicht kan groeien (dus - helaas - ja, onthouding...). Op zich is een crème of zalf niet nodig en kan het zelfs averechts werken als het de wond vochtig houdt en/of afsluit van zuurstof.

Is de wond eenmaal dicht, dan kun je er wat vaseline op smeren zodat de wond niet zo snel weer open gaat. Tijdens seks kun je om diezelfde reden wat glijmiddel gebruiken.
 
Aeolus79. Ga er niet van alles op smeren. Ik weet uit eigen ervaring, dat de crème van hierboven goed werkt.
Geloof niet dat de arts je leuter daarvoor hoeft te zien. Ik zou de dokters assistente bellen, zeggen wat je hebt. Weet bijna zeker, dat je recept kan ophalen.
 
Is dit gewoon een wondje vanwege het lompe gedrag, if moet ik me nu zorgen maken?
Volgens mij geen zorgen maken ... prostituees zijn geen soa . Je heb een condoom gebruikt en dat is al positief.
Ik heb na gebruik van die vochtige doekjes ooit eens rode uitslag gekregen op mijne hele schaamstreek en daar ben ik sindsdien ook wel voorzichtiger mee .
 
Zelf ook snel last van pijnlijke eikel na gebruik van die babydoekjes.
Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
Zit een of ander goedje in wat niet lekker is voor de gevoelige huid.
Wat ik zelf doe is de boel goed wassen en een paar dagen zinkzalf 2x daags op mijn eikel smeren.
Ziet er na een paar dagen weer uit als nieuw.
 
Moet denken aan de scene van four brothers waar de broer vroeg aan zijn andere broer om naar zijn pik te kijken omdat hij zich zorgen maakte. Antwoord van de broer was te hard geneukt.
Ik heb in het verleden paar keren schaafwondjes gehad en was idd van te hard neuken zonder condoom en zonder glijmiddel.
Was met mijn exen

Na weekje is het voorbij en kan je weer tegenaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan