Pik controle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
LOL. Kan ze het beter met 'n kaarsje doen. Bij afkeuring, heeft ze nog wat om erin te stoppen. !
Tsjaa, hoever kan je gaan, mits het met cd gebeurt. ?
 
In een donker hol wel handig om te controleren op wratten. Wat veel te veel voorkomt op het ogenblik en besmettelijk als de pest. En iedereen maar doen alsof ze v niets weten en niet naar de dokter er mee gaan. Is maar een zalfje ?‍♀️
 
In een donker hol wel handig om te controleren op wratten. Wat veel te veel voorkomt op het ogenblik en besmettelijk als de pest. En iedereen maar doen alsof ze v niets weten en niet naar de dokter er mee gaan. Is maar een zalfje ?‍♀️

Dat is lang niet altijd zo, met 'n zalfje. Meestal eraf bevriezen.

Ik zou dan toch ook zeker bij haar de boel even inspecteren. Zekerheid voir beide partijen, en niet eenzijdig.
 
Ook ooit gehad, een echte inspectie van dichtbij, daarna met baby doekjes afpoetsen, ook moesten de handen met gel worden ontsmet. En er moest betaald worden, en natuurlijk weer alles ontsmetten, omdat geld volgens de dame vies is, okay daar hebben ze volgens mij wel een punt.
Uiteindelijk word zo'n afspraak niks meer, zijn in de meeste gevallen allemaal trucjes om de tijd vol te maken met niets doen, althans dit is mij ervaring, mocht het anders zijn hoor ik het graag.

En het mooiste was nog pmc en nmc
 
Ook ooit gehad, een echte inspectie van dichtbij, daarna met baby doekjes afpoetsen, ook moesten de handen met gel worden ontsmet. En er moest betaald worden, en natuurlijk weer alles ontsmetten, omdat geld volgens de dame vies is, okay daar hebben ze volgens mij wel een punt.
Uiteindelijk word zo'n afspraak niks meer, zijn in de meeste gevallen allemaal trucjes om de tijd vol te maken met niets doen, althans dit is mij ervaring, mocht het anders zijn hoor ik het graag.

En het mooiste was nog pmc en nmc
Kan het me voorstellen, die dat doen hebben smetvrees. Heb in e'hoven een dame bezocht, precies zo als jou verhaal, date wordt idd niks meer. Heb uiteraard me geld teruggevraagd. De eigenwijze dondersteen.
 
Mond afvegen na zoenen, kan ik mij wel voorstellen. Want geen enkele cliënt die zoenen wilt, zoent ook werkelijk. Het is meestal, even bot uitdrukken, een kwijlende lap tong. Gelukkig doet niet iedereen kwijlen ?

Dat is dus geen zoenen, dat is iemand nat kwijlen. Dus ja.. snap dat doekje ?
 
Laatst bij raamdame pikcontrole gehad met zaklampje,deed ze bij elke klant vanwege toename geslachtsziektes. Bij het hebben van een geslachtsziekte schopte ze je er gewoon uit. Vond het wel een aparte ervaring dat zaklampje?
Moet wel leuk en geil zijn zo een inspectie met zaklampje door een verpleegstertje in een kort rokje met het slipje bloot .
In het SKW Antwerpen stond er vroeger zo eentje (ze had wel geen zaklamp)
 
Het zou heel veel beter zijn als een man zelf eerst zijn penis ging inspecteren. Wratten, maar ook andere infecties, toch gaan sommige mannen gewoon door met seks. Ga gewoon naar de GGD.
Helaas zijn de meeste soa's niet zichtbaar aan de buitenkant. Dus, goed inspecteren help maar ten dele.
 
In Australie is het heel normaal dat de dame vooraf je pik controleert, zelfs verplicht geloof ik. Grote lamp waar je eerst even je pik voor moet houden, dame keurt hem en dan mag het feest beginnen, uiteraard met condoom.
 
Wratten worden ingevroren komt geen zalfje bij kijken
Het kan allebei!
Er is een crème (om het precies te zeggen), Wratec (de werkzame stof daarin heet podofyllotoxine). Helaas helpt die niet bij iedereen.
Alternatief is dan bevriezen met vloeibare stikstof (door huisarts of dermatoloog). En dan kunnen de wratten alsnog hardnekkig zijn.
 
Het zou heel veel beter zijn als een man zelf eerst zijn penis ging inspecteren. Wratten, maar ook andere infecties, toch gaan sommige mannen gewoon door met seks. Ga gewoon naar de GGD.
Helaas zijn de meeste soa's niet zichtbaar aan de buitenkant. Dus, goed inspecteren help maar ten dele.
Ik heb de opmerking al gemaakt dat het in de meeste gevallen trucjes zijn , dit om de echte actie zo kort mogelijk te houden, als de dame 10 min bezig is met inspectie komt die tijd er echt niet bij op het einde.

We ( ik ) controleren regelmatig op het een en ander, in zulke controles heb ik het volste vertrouwen in.

En toch zijn er dames die erg vlug zijn, die hebben je pik al in hun mond en mijn broek is nog niet op mijn enkels gezakt, denk nu wel dat die soms ook van alles in hun mond krijgen. Die nemen het meestal niet zo nauw.
 
We hebben het toch over genitale wratten? Die worden met zalf behandeld of weggebrand ( niet met stikstof overigens ). De zalf is trouwens niet vrij verkrijgbaar, daar krijg je een recept voor.

Hoe ik dat weet?? Heb ze gekregen v iemand en daardoor een flinke tijd niet kunnen werken en mijn partner ook nog aangestoken. Maar met flink smeren, beide, is het gelukkig verdwenen.
 
We hebben het toch over genitale wratten? Die worden met zalf behandeld of weggebrand ( niet met stikstof overigens ). De zalf is trouwens niet vrij verkrijgbaar, daar krijg je een recept voor.

Hoe ik dat weet?? Heb ze gekregen v iemand en daardoor een flinke tijd niet kunnen werken en mijn partner ook nog aangestoken. Maar met flink smeren, beide, is het gelukkig verdwenen.
Beste Joke,
Wb. stikstof weet ik dat nu toevallig 100% zeker.
Wel mogelijk dat er ook nog andere methoden bestaan, daar wil ik van afblijven.
 
Niet met een zaklamp, maar ik heb het wel meegemaakt dat een dame bij het douchen hem niet alleen goed waste maar ook even van dichtbij inspecteerde. Zo tijdens het voorspel in de douche stoorde dat mij niet echt.
 
Je hebt gelijk Lover, heb maar even gegoogled.

Ik keek enkel naar mijn eigen ervaring en van een collega waarbij ze weggebrand moesten worden. Over aanstippen is nooit gepraat bij de GGD ?‍♀️
Verijzen en branden zijn wat het effect betreft op zich het zelfde. Waarbij verijzen misschien wat minder pijnlijk is en minder huidschade berokkent.
 
Meest geschikte behandeling van genitale wratjes hangt af van aantal, formaat en locatie. Meestal wordt een zalf of vloeistof voorgeschreven. Zijn het er te veel of locatie is te lastig om zelf te doen, dan is een andere methode soms geschikter.

Het is goed om te weten dat de meeste mensen geen wratjes krijgen na besmetting, maar dat ze wel besmettelijk kunnen zijn. Helaas is deze soa niet te voorkomen als je seks hebt.
 
vroeger(30 jaar terug) zat op de mecklenburgstraat in eindhoven een thais prive huis. Daar werd je pik altijd gewassen door de damen aan de wastafel, afgedroogd en met een doekje met alcohol 70% ontsmet. Kreeg ook nog mond water om te spoelen. Veel plezier gehad daar.
 
Meest geschikte behandeling van genitale wratjes hangt af van aantal, formaat en locatie. Meestal wordt een zalf of vloeistof voorgeschreven. Zijn het er te veel of locatie is te lastig om zelf te doen, dan is een andere methode soms geschikter.

Het is goed om te weten dat de meeste mensen geen wratjes krijgen na besmetting, maar dat ze wel besmettelijk kunnen zijn. Helaas is deze soa niet te voorkomen als je seks hebt.
Je kan het risico wel veel kleiner maken door condoomgebruik. Ook de locatie waar de wratten kunnen verschijnen is daardoor anders. Ze kruipen nog altijd niet onder een condoom dacht ik zodat tenminste je eikelzone beschermd is (Piet, kan je dit bevestigen of ontkennen?), maar je kan ze dan wel nog oplopen in de zone's er buiten. En verwijderen kan soms hardnekkig worden waarbij ze na maanden terug kunnen komen als je lichaam het virus niet geklaard heeft. Dus niet zo onschuldig als men denkt. Zo kan je lange periodes hebben waarin je geen seks mag hebben als je om je partner geeft tenminste.
 
vroeger(30 jaar terug) zat op de mecklenburgstraat in eindhoven een thais prive huis. Daar werd je pik altijd gewassen door de damen aan de wastafel, afgedroogd en met een doekje met alcohol 70% ontsmet. Kreeg ook nog mond water om te spoelen. Veel plezier gehad daar.
Eigenlijk grappig, nu ik erover na denk, sinds het covid 19 verhaal er is staan bijna overal van de desinfectie pompjes als je ergens naar binnen gaat, om je handen bacterie vrij te maken, nou thuis staat ook zo'n pompje op het aanrecht, en wat doe ik nu als ik thuis kom na een bezoek, broek naar beneden en Bassie en aanhang even goed met de desinfecterende vloeistof insmeren, geeft wel even een branderig gevoel, maar voor mijn gevoel is alles wat er dan niet thuis hoort dan wel verwijderd. Is ook weer een kronkel in de bovenkamer :geek:
 
Eigenlijk grappig, nu ik erover na denk, sinds het covid 19 verhaal er is staan bijna overal van de desinfectie pompjes als je ergens naar binnen gaat, om je handen bacterie vrij te maken, nou thuis staat ook zo'n pompje op het aanrecht, en wat doe ik nu als ik thuis kom na een bezoek, broek naar beneden en Bassie en aanhang even goed met de desinfecterende vloeistof insmeren, geeft wel even een branderig gevoel, maar voor mijn gevoel is alles wat er dan niet thuis hoort dan wel verwijderd. Is ook weer een kronkel in de bovenkamer :geek:
Je gaat daarmee je slijmvlies beschadigen. Ik weet niet of dat dus wel een goed idee is.
 
Eigenlijk grappig, nu ik erover na denk, sinds het covid 19 verhaal er is staan bijna overal van de desinfectie pompjes als je ergens naar binnen gaat, om je handen bacterie vrij te maken, nou thuis staat ook zo'n pompje op het aanrecht, en wat doe ik nu als ik thuis kom na een bezoek, broek naar beneden en Bassie en aanhang even goed met de desinfecterende vloeistof insmeren, geeft wel even een branderig gevoel, maar voor mijn gevoel is alles wat er dan niet thuis hoort dan wel verwijderd. Is ook weer een kronkel in de bovenkamer :geek:
Eigenlijk bij het buiten gaan moeten we niet alleen onze handen maar ook ons gereedschap ontsmetten ,ook ons mondje ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan