Recensie Pim Angel Massage Winschoten 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://www.angelmassage.nl/
Totale kosten (in euro)
€ 75 incl. drankje
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Pim in Winschoten geweest. Pim is een wat oudere dame met mooie, tenminste dat vind ik, hangende borsten. Ze heeft eerder in Rotterdam gewerkt vertelde ze, maar het beviel haar beter in het Noorden van Nederland, de mensen zijn hier aardiger :) .
Ze komt een beetje nors en verlegen over, maar dat viel uiteindelijk wel mee. Ze vroeg of ik nog speciale wensen had. Nou toevallig had ik al een aantal dagen flink last van mijn rug. Op het grote bed begon ze inderdaad mijn rug goed onderhanden te nemen, net tot aan de pijngrens. Ik vond haar massage over het algemeen veel 'ellebogen werk'. De erotische massage was vrij goed, maar ik heb betere gehad. Prettig was wel dat ze mijn bruine ster ook onderhanden nam. Haar vinger ging een stukje naar binnen. Bij het omdraaien kon ik goed haar mooie borsten bewonderen. Vooraf had ik gevraagd of ik haar ook aan mocht raken, soms wil een dame dat nl liever niet, maar Pim vond dat geen enkel probleem. Ik masseerde haar borsten en mocht zelfs met haar poesje spelen. Niet veel later kwam ik zalig klaar. Wat ik al zei heb ik betere massages gehad, maar slecht was het zeker ook niet.
NB mijn rugpijn voel ik op dit moment niet echt meer, de tijd zal uitwijzen of dat zo blijft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan