Plassex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga soms voor een Golden Shower, zie het als overgave aan de Dame, en is ook heel geil als ze zo boven je staat, en je haar kut in volle glorie mag aanschouwen. Zijn maar weinig Dames die alleen in je mond plassen, meeste doen je hele lichaam, en krijg je maar weinig echt in je mond. Bij squirten krijg je wel de volle lading van haar, over je gezicht, en in je mond, omdat het meestal het gevolg is van het beffen, dat ze gaat squirten.
 
Als de dame in kwestie weinig heeft gedronken of veel koffie op heeft kan het allemaal wat sterker smaken. Sowieso is het handig om te vragen of ze voldoende (water) wil drinken van te voren. Mijn ervaring is: vaak produceert de dame maar een paar druppels, tenzij ze tijdens het voorspel al regelmatig naar de fles grijpt. En omdat het vaak behelpen in de douchekabine of badkuip is gaat er ook nog eens kostbaar vocht verloren. Ooit eens 1 keer een goed voorbereidde dame getroffen: bed met rubberen matrashoes, laken er over en de dame stond hurkte boven mij en kon heel goed richten. Maar dat was een eenmalige semi-professionele bdsm date.
 
Als de dame in kwestie weinig heeft gedronken of veel koffie op heeft kan het allemaal wat sterker smaken. Sowieso is het handig om te vragen of ze voldoende (water) wil drinken van te voren.
Meerdere keren ervaren dat de vrouw of man in kwestie aangaf genoeg water gedronken te hebben en het toch echt te sterk smaakte. helaas heb je het dan al in je mond en plassen ze hun blaas verder leeg :LOL:. dan is het wel even doorzetten maar het is te doen uiteindelijk. de variatie houd het weer spannend
 
zijn er risico's als n vrouw plassex doet?
En ik bedoel hiermee dat de dame in de mond van de man pipi doet.
Risico's zijn heel klein. Zelfs als een DVP medicijnen gebruikt die via de urine worden uitgescheiden zal de werkzame dosering laag zijn en voor een keertje ook voor je eigen gezondheid niet relevant. Een soa krijg je zo niet in de mond. Duidelijk zichtbaar bloed in de urine zou theoretisch een risico kunnen zijn als de plas gevende hiv besmet is. Ik denk in de praktijk ook nauwelijks relevant. Hepatitis B zou kunnen.
 
Hoi ik geef plassex. Heb n goldenshower advertentie op sexjobs draaien. Ik drink zwz altijd veel water tevoren hoor. Ik zou me dood schamen als mijn pis door te weinig drinken vies smaakt bij klant. bij mij komt er geen klein straaltje uit hoor ;) ik zeik je mond helemaal onder (met trechter evt haha ook hoor. Grts jay
Waarom een trechter gebruiken, je mag best morsen🙃
 
Hier staat iets. Site lijkt serieus te zijn, is van een officiële organisatie.

Allesoverseks.be is inderdaad een betrouwbare website en hun informatie over plasseks hier is inderdaad de waarheid.
 
Hoi ik geef plassex. Heb n goldenshower advertentie op sexjobs draaien. Ik drink zwz altijd veel water tevoren hoor. Ik zou me dood schamen als mijn pis door te weinig drinken vies smaakt bij klant. bij mij komt er geen klein straaltje uit hoor ;) ik zeik je mond helemaal onder (met trechter evt haha ook hoor. Grts jay
Ik ben in het verleden wel eens bij Jay geweest en dit was erg lekker. Leuke dame. Echt top. Ik kom er net achter dat ze nu een advertentie heeft voor plassex. Binnenkort ga ik maar weer eens. Ik kijk er al naar uit.
 
Ik ben in het verleden wel eens bij Jay geweest en dit was erg lekker. Leuke dame. Echt top. Ik kom er net achter dat ze nu een advertentie heeft voor plassex. Binnenkort ga ik maar weer eens. Ik kijk er al naar uit.
Ik ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.
Ik kom zeker terug!
 
Ik ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.
Ik kom zeker terug!
Ik kan @Jay
Ik ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.
Ik kom zeker terug!
ik kan @Jay dus bij iedereen aanraden.
 
Ja, plasseks vind ik geweldig
Ik herinner mij nog Linda,in Voorschoten Bij afspreken had ik al verteld dat ik van nattigheid hield
Deze prachtige blonde dame nam mij mee naar de badkamer, ging met gespreide benen boven mij staan en toen leek het of er een brandslang werd open gedraaid ,alleen was het lekker warm, daarna douchte ze mij met een handdouche droogde mij af waarna we weer naar het bed gingen om verdere bdsm spelletjes te doen.

Bij Stephany een knappe Tsjechische in Badhoevedorp moest ik het ligbad in waarna een dunne straal precies in mijn mond terecht kwam en als ze merkte dat ik het niet weg kreeg hield ze even op
Deze dame had er veel controle over. ze rommelde steeds
wat met haar vingers in haar kut en sproeide weer.

Bij Era in Purmerend moest ik op mijn rug gaan liggen, zij kwam bovenop mij en terwijl we aan het tongzoenen waren voelde ik haar warme pis over mijn pik en ballen lopen

Natasha in Zeist laat het lopen tijdens standje 69 en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.

Ik vind het geil en iedere dame doet het weer anders ,voor mij is bij het drinken van plas heel belangrijk dat de dame mooi is en mooie benen en een heerlijke kut heeft
 
Recentelijk bij een dame in Duitsland een goede goldenshower mogen ervaren. Bij het maken van de afspraak heb ik gevraagd of zij vooraf alvast veel water kon drinken en belangrijk is om te kijken (en dus controleren) of er geen bloed in urine zit. Wij hebben vervolgens de "NS" zoals zij dit in Duitsland noemen in het bad gedaan. Ondanks haar volle , zeer mollige postuur en enorme grote borsten kreeg zij het voor elkaar om met haar (heerlijke) kut recht boven mijn hoofd/mond te hangen. Zij heeft vervolgens behoorlijk wat plas in mijn mond kunnen lozen en waar ik het meeste van genoot is dat ik flinke hoeveelheden van haar kutvocht heb kunnen doorslikken waarbij ik tegelijkertijd klaar kwam door de resterende warme hoeveelheden die over mijn lichaam wegstroomde. Een zeer geile ervaring die dus even voor wat werk vooraf zorgt
 
Hoe zie je bloed in de urine? Geringe sporen kunnen voor het oog onzichtbaar zijn? Als de vrouw ongesteld is komt er natuurlijk ook bloed mee.
Klopt, geringe sporen bloed zie je niet in urine.

Als een vrouw menstrueert hoeft er geen bloed in de urine te zitten. Urine wordt uitgescheiden via de plasbuis (urethra) en komt uit de blaas, terwijl menstruatiebloed afkomstig is van de baarmoeder en wordt uitgescheiden via de vagina. Hoewel de vaginale opening en de opening van de plasbuis dicht bij elkaar liggen in de vulva, zijn het twee verschillende systemen.
 
Hoe zie je bloed in de urine? Geringe sporen kunnen voor het oog onzichtbaar zijn? Als de vrouw ongesteld is komt er natuurlijk ook bloed mee.
Lijk me toch niet zo fris !! Opdrinken ook nog zeker? Ik zou als gever v plas. Niet plasjes geven terwijl ik ongesteld zou zijn. Strax ken je er nog aids ofzo van krijgen ook als t opdrink ???
 
kom regelmatig bij meesteres in belgie.
Zij kan heel goed richten, en heeft een goede blaas controle.
Geeft mij de golden shower waar ik maar wil, in mijn mond op mijn penis of op de bal zak. heb in al die jaren nog niets op gelopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan