Policy bijbetalen extra diensten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Vraag van @Johnnny112 : Ik heb hier een klein vraagje over. Ik zelf ga bijvoorbeeld naar dynamite (opzich wel chille club met een paar verkeerde dames vind ik persoonlijk) maar moeten de dames daar wel zonder bij betalen dat aanbieden of zijn ze er vrij in?

In zijn algemeenheid zijn de DVPs altijd vrij om welke seksuele dienst al dan niet aan te bieden en daar als extra geld voor te vragen. In de praktijk maakt een privehuis hier met hun dames vaak afspraken over, ook om eenduidigheid binnen het huis te houden. Die kunnen nooit bindend zijn, maar kan voor een privehuis wel aanleiding zijn afscheid te nemen van een DVP (die bijvoorbeeld voor ieder dingetje extra vraagt).

HOD, LAC en Park 118 zijn bij mijn weten de enige privehuizen waar de policy is dat voor TZ en beffen de dame geld vraagt. In de meeste huizen geldt: de dame biedt het aan (inclusief) of niet. Ik heb van HOD/LAC begrepen dat zij voor deze policy hebben gekozen omdat een keer een privehuis is gesloten door een gemeente die vond dat TZ en beffen onveilige handelingen zijn en dat die nooit inclusief aangeboden mogen worden. Wat natuurlijk raar is, want een dame is altijd vrij een seksuele dienst te weigeren (onveilig of niet) en met het aanmerken als extra dienst wordt onveilig niet opeens veilig. Maar goed, dat is ambtenarenlogica.

Maar het korte antwoord op de vraag is dus: nee, de dames zijn nooit verplicht TZ en/of beffen aan te bieden en met name bij TZ zie je heel veel verschil: de ene dame vind het prima (of zelfs een 'must') en de andere houdt er beslist niet van.
 
Vraag van @Johnnny112 : Ik heb hier een klein vraagje over. Ik zelf ga bijvoorbeeld naar dynamite (opzich wel chille club met een paar verkeerde dames vind ik persoonlijk) maar moeten de dames daar wel zonder bij betalen dat aanbieden of zijn ze er vrij in?

In zijn algemeenheid zijn de DVPs altijd vrij om welke seksuele dienst al dan niet aan te bieden en daar als extra geld voor te vragen. In de praktijk maakt een privehuis hier met hun dames vaak afspraken over, ook om eenduidigheid binnen het huis te houden. Die kunnen nooit bindend zijn, maar kan voor een privehuis wel aanleiding zijn afscheid te nemen van een DVP (die bijvoorbeeld voor ieder dingetje extra vraagt).

HOD, LAC en Park 118 zijn bij mijn weten de enige privehuizen waar de policy is dat voor TZ en beffen de dame geld vraagt. In de meeste huizen geldt: de dame biedt het aan (inclusief) of niet. Ik heb van HOD/LAC begrepen dat zij voor deze policy hebben gekozen omdat een keer een privehuis is gesloten door een gemeente die vond dat TZ en beffen onveilige handelingen zijn en dat die nooit inclusief aangeboden mogen worden. Wat natuurlijk raar is, want een dame is altijd vrij een seksuele dienst te weigeren (onveilig of niet) en met het aanmerken als extra dienst wordt onveilig niet opeens veilig. Maar goed, dat is ambtenarenlogica.

Maar het korte antwoord op de vraag is dus: nee, de dames zijn nooit verplicht TZ en/of beffen aan te bieden en met name bij TZ zie je heel veel verschil: de ene dame vind het prima (of zelfs een 'must') en de andere houdt er beslist niet van.
Bedankt voor het antwoord. Ikzelf doe eigenlijk nooit TZ maar soms wel eens behoefte aan, hoe pak je dit het beste aan want als ik vraag doe je er aan zeggen ze vaak ja voor dit en dit bedrag extra doe ik het wel. Dus hoe kan je het regelen dat je niet extra hoeft te betalen? ( ik ben zelf 22 dus misschien werkt dat mee) aan mijn hygiëne ligt het niet poets me tanden 2 a 3x op een dag en rook ook niet.
 
Gelijk bij binnenkomst zoenen joh??

Neejoh grapje.. er zijn eenmaal dames die voor instaptarief aan Tz en beffen doen. Vooral dames uit Oostblok vragen over het algemeen om meer prijs.

Gewoon alvorens je begint ernaar vragen..
Soms als ik merk dat ik te snel ga komen, vraag ik of ze ervan houd om gelikt te worden. Nou niet soms maar altijd haha!
 
HOD, LAC en Park 118 zijn bij mijn weten de enige privehuizen waar de policy is dat voor TZ en beffen de dame geld vraagt.
Bij HOD en LAC kun je de dames het beste om een all-inprijs vragen voor PZC + TZ + beffen – het pretpakket. Dan ben je niet veel meer kwijt dan als je alleen voor PZC zou kiezen, en het is goedkoper dan bijv. alleen PZC + beffen of PZC + TZ.

Ik heb bij HOD trouwens ook wel een keer meegemaakt dat een dame me spontaan tongzoende, maar of ze dat altijd en bij iedere klant doet weet ik niet.
 
Bedankt voor het antwoord. Ikzelf doe eigenlijk nooit TZ maar soms wel eens behoefte aan, hoe pak je dit het beste aan want als ik vraag doe je er aan zeggen ze vaak ja voor dit en dit bedrag extra doe ik het wel. Dus hoe kan je het regelen dat je niet extra hoeft te betalen? ( ik ben zelf 22 dus misschien werkt dat mee) aan mijn hygiëne ligt het niet poets me tanden 2 a 3x op een dag en rook ook niet.
Toch vooral zoeken naar de juiste dames die dat graag doen. Ik weet dat er bij Rendez Vous Prive veel dames zijn te vinden die daar dol op zijn.
Je leeftijd / uiterlijk maakt niet zoveel uit. Hygiene is natuurlijk wel belangrijk, maar 'gewoon schoon' is goed genoeg in het algemeen.
 
Toch vooral zoeken naar de juiste dames die dat graag doen. Ik weet dat er bij Rendez Vous Prive veel dames zijn te vinden die daar dol op zijn.
Je leeftijd / uiterlijk maakt niet zoveel uit. Hygiene is natuurlijk wel belangrijk, maar 'gewoon schoon' is goed genoeg in het algemeen.
Ik had een vaste dame maar is onduidelijk wat ermee gebeurt is helaas dus het is zoeken geblazen!
 
In Amsterdam bij "Prive 42", in de Haarlemmermeerstraat 42 betaal je niks extra's. Suzy(Thais), Laura (zuid-Amerika) en Daisy (Puur Hollands alleen op vrijdag en soms op zaterdag) die tongzoenen, laten zich vingeren, laten zich beffen. Alles voor de standaardprijs. Laura is anaal te vingeren en voor een paar tientjes laat ze zich in haar kont neuken. In Prive 42 is wel alles met condoom.
Pas op voor Tina. Ziet er leuk uit, klein jong ding. Op de kamer is het een ijskoude trut.
Verder zitten er vaak nog een paar Oostblok dames waaronder een Sonja. Niet mijn type maar doet wel haar werk goed.
Krijg je de kans om Hongaarse Melissa te boeken, doen. Topwijf.

de beste daar is Daisy, jaar of 50 maar best nog wel strak. Schoon, lekker kutje. Piercing in klitkapje. Beugel. Lekker tieten en laat zich lekker ordinair gaan.
 
Sorry voor de topic kick, maar dit leek me beter dan weer een nieuw topic.

Er is me de laatste tijd iets opgevallen en ik ben benieuwd of dit voor jullie ook bekend voorkomt. Ik ga alleen naar privéhuizen, maar misschien is het met thuisontvangst ook wel zo. Het viel me namelijk op dat het meestal de rondreizende dames zijn die voor ieder dingetje extra vragen. En dan heb ik het niet over PZC. Het geldt ook voor zoenen, beffen, vingeren, als ze het doen dan is het extra. Als je hier over na gaat denken dan is het ergens ook wel logisch. Ze zijn nooit lang op één plek en klantenbinding is niet interessant. Als de klanten van dat privéhuis door al die extra's vervolgens niet meer terugkomen is dat ook niet erg. Tegen die tijd zijn ze al weer door naar het volgende huisje met een nieuwe klantenkring.

Ik wil overigens niet zeggen dat de dames geen extra's mogen vragen. Het is gewoon vraag en aanbod. Wat hier scheef gaat is dat je vaak op de kamer pas weet wat de extra's zijn.
 
Je zou beter kunnen naar een dame die een of twee dagdelen per week werkt oftewel in dit vak zit als bijberoep of omdat ze een echte liefhebber is. Deze dames zitten bij een bepaald huis omdat ze naar een veilige werkplek op zoek zijn en/of de sfeer juist fijn vinden.

Als je meer wil weten over wat extra is, kan je beter tijdens het voorstelrondje gewoon vragen. Er zijn echter wel dames die alles beloven bij het voorstellen en als ze eenmaal op de kamer zit, worden veel handelingen plots alleen tegen extra betaling uitgevoerd maar als je het van tevoren bespreekt, verminder je de kans dat dit gebeurt. Als je er niets over zegt, sta je open voor meer ongewenste verrassingen.
 
In privehuizen maar 1x die ervaring gehad en nog erger was dat eigenlijk. Was al bezig met een dame. Helemaal into the mood. Fluisterde me in dat ze me extra wilde verwennen. Vroeg wat dat ging kosten. Zij zei "Kijk maar wat je er straks voor geeft."

Alarm alarm alarm, maar ik was zo geil, dus ok. Na afloop geef ik 50 extra. Vond ik vergelijkbaar met wat ik vaker voor extra betaalde. Wilde ze 100 euro. De "ruzie" liep best hoog op.

Duidelijk gemaakt dat ik had gevraagd wat het zou kosten en ik maar moest kijken. Bleef gezeur. Uiteindelijk 70 euro van gemaakt en in niet mis te verstane woorden duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gedient was.

Enige domme van me was dat ik zo van mijn melk was, dat ik niet naar de gastvrouw ben gestapt. Maar eerlijk gezegd had ik ook geen zin in een welles nietes verhaal weer daar te hebben.

De dame in kwestie was een week of twee later al weer weg.
 
Als je meer wil weten over wat extra is, kan je beter tijdens het voorstelrondje gewoon vragen.
Bij de huizen waar ik kom lijkt er niet echt ruimte te zijn om vragen te stellen. Ze komen even snel hun gezicht laten zien en dan zijn ze weer weg. Misschien toch eens proberen dan. 🤔

Tegenwoordig ga ik de eerste keer bij een nieuwe dame voor 45 min i.p.v. een uur. Sowieso geen slecht idee als er geen recensies zijn, maar als ze dan extra vragen komt het totaal niet veel hoger uit dan een uurtje zonder extra's. Vervolgens kijk ik of ik het de moeite waard vind om nog een keer terug te gaan. Gelukkig vind ik pijpen met condoom ook prima. Bij mij gaat het vaak enkel om zoenen / beffen.

@ForumLurker Wow heftig verhaal. Gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt. Wel dat een dame het tijdens de seks voorstelde, maar dan wel met het bedrag erbij.
 
@Oscular
Waar ik werkzaam ben, lopen de dames ook best snel weg maar bij ons gaan we op de bank zitten te wachten totdat de klant zijn keus gemaakt heeft. Voordat hij een dame uitkiest, kan hij wel tegen de gastvrouw zeggen dat hij wat vragen wil stellen over mogelijkheden. Dan loopt de dame naar hem toe in een hoekje. Hij moet er alleen voor zorgen dat hij niet te veel tijd neemt om een dame uit te kiezen. Hoeveel tijd is te veel blijft wel subjectief en dat is soms afhankelijk van de stemming van de gastvrouw of heer. Maar aangezien dat je een vaste klant bent, heb je hier waarschijnlijk meer ruimte mee.
 
Of wat ik vaak doe ik het vragen of de extra's ook extra kosten. De ene zegt ja de andere nee.
Dan kan je het van te voren over de prijs eens worden voor dat je naar de dame rijdt.
Daarnaast heb ik menig discussie gehad met dame's dat ze geen extra kosten zouden vragen, en op de kamer ineens wel.
Dan kan je ook makkelijk het gesprek onder hun neus douwen als je het via whatsapp hebt gedaan. Of ze krabbelen dan terug of ze houden voet bij stuk, in dat laatste geval bedank ik ze dan en vertrek ik gewoon.
 
Vraag me ook af of bij gesteggel zoals ik meegemaakt heb de gastvrouw wel iets met mijn klacht wil doen.

Misschien is de bewuste dame wel populair bij de gastvrouw en andere dames en zorg ik er alleen maar voor dat ik voortaan met de nek aangekeken wordt als ik er nog eens kom.

Ook een andere situatie meegemaakt die niet over geld ging dat ik eigenlijk aan de bel had moeten trekken, maar ik vind dat wel zo tricky dat ik maar heel conflict mijdend eieren voor mijn geld kies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan