Recensie Polina, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 L 1e 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6477

Vaste klant
127
30/12/21
85
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vaste klant bij deze dame. Heerlijk slanke gewillige en spontane meid. Vrolijk, zuigt en neukt lekker. Geen klokkijkster. Brengt ook niet iedere handeling in rekening. Meen me te herinneren dat ze ook wel anaal doet maar zelf niet met haar geprobeerd. Houdt van een jointje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag was ik op de kade.
Eerst een praatje gemaakt met een Nederlandse die boven stond. Zeer slank met brilletje.
Geen recentie kunnen vinden en iets hield me tegen.
Ik liep nog wat heen en weer en stond op het punt weg te gaan toen ik op 141 boven ineens dit lekkertje zag. Ze lachte zeer lief naar me en een praatje gemaakt. Ze kwam erg lief en eerlijk over. Op de vraag of ze wilde zoenen liet ze het antwoord een beetje in het midden. We maakte de deal voor 100 euro. Half uurtje met Pzc en zoenen zien we wel.
Even wat aftasten op de kamer, peukkie erbij en wat kletsen. Zeer relaxt en wat een chemie.
Ze vroeg echt oprecht wat zaken over mij en vertelde zelf ook best veel. Na wat strelen en kusjes over en weer gingen we naakt. Mooie borsten, geweldige kont. Daar wordt een man warm van. Had nu al het idee dat het fijn zou worden. Ze waste zich uitgebreid waarbij ik het grapje maakte dat haar pussy schoon was om gelikt te worden. Ze reageerde leuk door te zeggen dat het al enige dagen geleden was dat ze klaar was gekomen.....hint. op bed kwam ze over me heen hangen. Complimentjes over hoe schoon ik was en mijn lichaam lekker rook. Altijd fijn. Voorzichtig een kusje op mijn mond. En verlegen lachte ze. Erg leuk. Langzaam daalde ze af en gaf me een bj waar ik geen genoeg van kon krijgen. Holy holy.... diep, zacht, soms in hoger tempo, likken langs de stam, aan mijn ballen, spuug erover die ze langzaam uit haar mond liet lopen. Wat een bj. Mijn vingers hadden haar mooie spleetje gevonden en begon wat te spelen. Even voelen of ze nat was, en dat was ze wel ja. Vinger langzaam naar haar gaatje maar erin had ze liever niet. Terwijl ik bezig was met haar kwam de eerste tongzoen. Heel zacht en intens. Heel geil.
Ik daalde af en likte haar. Eerst haar knopje en later mijn tong diep in haar. Dan weer haar knopje. Tussendoor omhoog voor een tongzoen die steeds heftiger werden. Nog een keer stout mijn vinger in haar kutje. Nu zei ze niks en kreunde zacht. Go on with your tonge zei ze en in combinatie met mijn vinger likte ik haar naar een orgasme die uit haar tenen kwam. Ze lag te shaken en te sidderen onder mijn tong en haar sap liep langs mijn vinger.
Ik besloot de tijd te verlengen door wat extra geld te geven. Haar ogen glinsterde en gewillig pijpte ze me tot de laatste druppel leeg. Ze spuugde het uit, spoelde haar mond en spuugde dat in de prullenbak. Op het randje van het bed samen roken. Wat friemelen en wat gezoen. Ze bedankte me voor het orgasme wat ik haar gegeven had. Daardoor ging ik er vanuit dat we klaar waren waarna ik opstond. Ze zat nog op het randje en pakte mijn hand, trok zich naar haar toe en likte aan mijn eikel. Zoog hem naar binnen en zei... i want you to fuck me. Hij werd weer hard en ze pijpte mij diep. Ik ging op mijn knieen voor het bed zitten, duwde haar achterover en likte haar benen. Die gingen als automatisch ver open en ze zetten haar voeten op mijn schouders. Ik likte haar en proefde de echte smaak van geilheid. Drijfnat was ze. Vingers erin werd echt niet meer afgewezen en ze ontplofte. Mijn gezicht droop van haar sappen maar ze gaf me een intense wilde geile tongzoen. Terwijl ze dat deed bracht ze een hoesje aan en stak hem zonder moeite tot mijn ballen in haar. Ze gooide zichzelf achterover. Wreef eerst langzaam, en daarna wilder over haar klitje. Volgens mij kwam ze nog een keer want haar spieren melkte mij...
Ik haalde hem eruit, hoesje eraf en spoot haar onder.

Wat een ervaring. Deze zag ik even niet aankomen. Nummers uitgewisseld en ze bleef om mijn nek hangen. Tongzoen na tongzoen en het aankleden werd me onmogelijk gemaakt.
Ik voelde nog tussen haar benen en dit was duidelijk niet gespeeld. Pure geilheid, oprecht en met gevoel. In 1 woord amazing. Dat vond zij ook.
 
Wie weet de volgende keer als dat mag. Want een volgende keer gaat er zeker komen.
Ik zal het je laten weten.
Een dag later loop ik nog steeds met een glimlach door mijn ervaring bij haar. Ik ben heel wat gewend, en wandel al zo'n 15 jaar maar deze was uitzonderlijk.
 
Vandaag was ik weer bij dit lekkertje. Ze was erg blij me te zien en hing langdurig om mijn nek. Heerlijk tongzoenend warmde we op en gingen we uit de kleren. Handen waren overal. Mijn pik stond al meteen rechtop want ik vind haar echt een plaatje. Mooie kont, heerlijke glimlach. Gevaarlijke ogen. Mooie borsten die heerlijk reageren op mijn tong. Mooi kutje wat licht vochtig was. Op bed langdurig liggen knuffelen, zoenen met tong en teasend met haar lippen. Ik voelde haar heerlijk ontspannen onder mijn vingers die overal aan, in en op mochten. Ze reageerd heel geil als je 3 vingers op haar klitje legt en langzaam rondjes draait. Tussendoor een vinger er in, even diep en ze kreunt zacht in mijn oor. Zoent je overal en likt je hele lichaam. Tot ze je pik opslokt. Tot de wortel, diep maar tergend langzaam. Ze spuugt je pik onder. Slaat hem op dr tong. Gaat op je zitten en glijd met haar kutje over je stam. Tongzoenend, en zacht kreunend teased ze me met haar ogen. Ik had het naar mijn zin.
Zij ook want ze liet weten dat ze een relaxt horny gevoel in haar lichaam had en na even voelen was er wel wat vocht bij gekomen. Ze vroeg of ik haar wilde laten klaar komen met mijn mond. Vragende ogen, lieve verlegen lachje.. heerlijk.
Dat orgasme heeft ze geweten. Ik heb haar afwisselend geneukt, eruit en gelikt en dat zo'n 20x achter elkaar. Toen was er niet veel meer nodig en kwam ze zacht kreunend klaar. My turn zei ze. Haalde het hoesje weg en liet mij werkelijk sidderen.
Heel afwisselend, zeer zacht, nat, diep, kwijlend op mijn pik.
Ze vroeg of ik haar wilde waarschuwen als ik klaar zou komen. Toen het zo ver was stopte ze niet maar nam het over met haar hand, haar tong tegen mijn eikel en ving het op tegen haar tong. Daarna zoog ze nog even door en liet me langzaam likkend en zuigend bijkomen. Zonder op te staan kwam ze naast me liggen. Waar ze het gelaten heeft weet ik niet.
Ze pakte mijn hand en stopte hem tussen haar benen. This is what you do to me.... doorweekt nat. Geil.
We kletste even over haar woonplaats, haar WA profielfoto en rookte een peuk samen.

Wat een visit. Heerlijk.
Een telefoonnummer is wel handig want er zijn er nogal wat die lopen te posten.

Kreeg nog een appje met een hug... lief...
 
Gisteren vertelde ze dat haar normale vrije dag op vrijdag is.
Maar wisselt inderdaad want vandaag was ze ook vrij.
Ze probeerd altijd rond 11 uur aanwezig te zijn maar is de laatste tijd nogal lui. Aldus haar woorden. Wanneer je haar bevalt krijg je misschien haar nummer. Dat maakt het wel een stuk makkelijker en ze reageerd erg snel.
Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan