Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Er worden vele gangbangs gehouden, op sexjobs, kinky en vele sites vind je advertenties. Dus dat kan het probleem niet zijn. Maar de vraag is of je op zo`n feestje tot een bisexuele handeling komt. Het antwoord zal in het merendeel van de gevallen negatief zijn. De mannen komen er om de vrouwen te neuken, niet om met andere mannen sex te hebben. Alleen bij Julie was er voor mijn gevoel sprake van "man-man"-sex, toen hij mijn lul in zijn mond nam nadat ik haar mondje vol had mogen spuiten. Bij Salma, Olga en Myrthe is het voor mij "man-vrouw"-sex waarbij de vrouw het met twee mannen tegelijkertijd doet. De mannen doen het dan niet met elkaar.

Julie heb ik vaker ontmoet op de maandelijkse gangbangfeestjes in Susteren bij parenclub Devils en Angels. Daar was ze altijd onderdeel van de meidengroep die ons verwenden tijdens de Vegas & Friends-gangbangs. Nu is daar maandelijks een gangbang waarbij de samenstelling rouleert. Afgelopen donderdag was Olga Love aangekondigd. Je kan het zomaar meemaken......

Verder lijkt het er op dat je graag een sexuele ervaring wil met een man. Daar zijn genoeg mogelijkheden voor. Je kunt op internet zoeken naar mannen die er voor in zijn, bepaalde locaties opzoeken of een bisexuele koppeltje zoeken. Een beetje jezelf inlezen en zoeken, en je vindt het. Wees niet verlegen, overwin de schroom en je leeft maar één keer! Als dat is wat je wil, ga het dan ervaren.

247 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan