Poppers als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vriendelijk bedankt dat ik toestemming heb om het te mogen gebruiken (hetgeen ik overigens al lang niet meer doe). Ben het verder niet eens met de conclusie aangaande de discussie. Vind het geen teken van slimheid om je eigen waarheid als enig juiste aan te merken. En als we het hebben over chemische troep:

IMG_1369.jpeg

Gaat niet om nodig zijn, gaat om iemand zijn eigen beleving en voorkeur, net als dat mensen bv lekker vinden om te drinken
Het is algemeen bedoeld mijn beste!

Overigens.. neem het mij aub niet kwalijk dat ik totaly anti- drugs ben.

Bij echt goede seks en de juiste 'partner' om je rustig te krijgen heb je geen drugs nodig. De seks zelf zou de drug al moeten zijn.
Heb jezelf wel eens drugs gebruikt tijdens de sex Joke?

Laatst bewerkt:
Tja als mensen het roesje van poppers als verdovend beschouwen, moet je ze wel een voorbeeld geven...
Dan heb je er totaal geen kaas van gegeten, of niet heel snugger
De grootste zatte zotten hebben ook een uitleg hoor, over de onschuldigheid van zuipen.

Met alle andere middeltjes, het een al wat onschuldiger dan het andere, is het net hetzelfde. Het is niet voor niets dat die prullen verkocht worden in een grijze zone zeker... Of is dat weer een niet-snuggere opmerking... Wat zijn we toch dom, tegenover mensen die er kaas van gegeten hebben.
Daarnaast vereist het begrijpen van ironie ook enige intelligentie.
Sorry, ik had niet aan jou gedacht. Inderdaad, het lukt niet iedereen.

Basicly. Is het gewoon troep.
Welke een chemische uitwerking heeft op jou waar veel.dames van lichte zeden daardoor veel meer mogelijkheden hebben om spelletjes te kunnen spelen!!

Dus ik zou eerst aanraden zonder te doen en of je dan iets leuk vindt ja of nee.
Zoniet is het de drugs popper waardoor je in de mood komt niet het spel opzich!!!

Zoals zoveel.middelen komen poppers ook uit de medische wereld waar ze er niet voor niets mee gestopt zijn!!
Maarre wij mannen zijn weer zo dom.om aan chemische rommel te gaan ruiken.

Dus doe je het zal je er vanzelf wel de gevolgen bijwerkingen van gaan merken bij overmatig gebruik, daarna niet klagen , kwestie eigen schuld dikke bult dan!

Zoals zoveel.middelen komen poppers ook uit de medische wereld waar ze er niet voor niets mee gestopt zijn!!
Maarre wij mannen zijn weer zo dom.om aan chemische rommel te gaan ruiken.

Dus doe je het zal je er vanzelf wel de gevolgen bijwerkingen van gaan merken bij overmatig gebruik, daarna niet klagen , kwestie eigen schuld dikke bult dan!
Jeetje... Deze wandelaar is echt wel veel te normaal en te logisch aan het nadenken geweest. Hij gaat hier onherroepelijk geklasseerd worden als 'even dom als ik'. LOL

De grootste zatte zotten hebben ook een uitleg hoor, over de onschuldigheid van zuipen.

Ga je nu mensen die zuipen vergelijken met mensen die "onschuldig"poppers nemen tijdens een date vergelijken met elkaar? Die poppers zijn in een aantal minuten uitgewerkt. Uit eigen ervaring al binnen 1 minuut.
De enige die ze er kwaad mee doen zijn zijzelf.
Volgens mij zit er verder niemand te wachten op jouw mening over het wel of niet gebruik ervan.

Terug
Bovenaan Onderaan