Recensie Portugal, Lissabon

Massaman

Vaste klant
2 nov 2021
130
36
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wie van plan is naar Portugal te gaan die kan ik de website ClassificadosX aanbevelen. Twee keer gebruik van gemaakt telkens in privé appartement, eerste was een beeldschone Indische van 26 met een droomlijfje, massage b2b en lekker lang pijpen met oogcontact, 69, top. 100 per uur. Tweede was een zwartje, zelfde prijs die was nog heter en ook heel mooi.
Makkelijk kunnen afspreken in het Engels via Whatsapp.

Desmodromic

Newbie
26 jan 2022
4
0
Terug uit Lissabon, zitten wel een aantal clubs, maar je moet eerst goed vragen wat de prijzen zijn, een aantal clubs wil denk ik het gebrek aan inkomsten compenseren aangezien ze 450 euro voor een uurtje rekenen (en de dames zijn matig) Wat een betere optie is om te kiezen voor een erotische massage, bij een aantal salons is het mogelijk om met de dame extra's te regelen tegen een klein bedrag (en de dames zien er heerlijk en verzorgd uit)

• Wow
Waarderingen: BigBenny
26 jul 2022
8
6
Wie van plan is naar Portugal te gaan die kan ik de website ClassificadosX aanbevelen. Twee keer gebruik van gemaakt telkens in privé appartement, eerste was een beeldschone Indische van 26 met een droomlijfje, massage b2b en lekker lang pijpen met oogcontact, 69, top. 100 per uur. Tweede was een zwartje, zelfde prijs die was nog heter en ook heel mooi.
Makkelijk kunnen afspreken in het Engels via Whatsapp.
Oje.pt is ook een optie. Helaas in het Portugees. Maar met wat try en error vind je toch wat je zoekt.