Positieve vibes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Testytime

Wandelaar
48
21/12/21
102
1
Hi allen,

Al meermaals mijn backstory verteld, dus zal daar niet verder op ingaan. Maar ik heb dus binnenkort als 30-jarige man mijn eerste DVP bezoek en ik merk dat ik sindsdien weer wat motivatie voel om naar de sportschool te gaan en wat te maken van mijn uiterlijk.

Klinkt misschien raar maar na 11 jaar samen zijn met mijn partner(waarmee seks sinds 5 jaar vooral sporadisch is wegens medische redenen) heb ik nu toch behoefte wat aan dat gevormde buikje te doen en de fitness weer aan te gaan. Wil lekker in mijn vel zitten en dat ook uitstralen, wonderswaar ook naar de DVP toe. Geeft somehow een beter gevoel om erheen te gaan.

Ligt dat aan mij of heeft het bezoek aan een DVP jullie ook aan het werk gezet qua uiterlijke verzorging? Wss maakt het hen niks uit aangezien het gewoon betaald werk is, maar toch voel ik me beter om wat sportiever er naar toe te gaan dan hoe ik de afgelopen coronajaren heb stilgezeten en deels verslonsd.

Ben benieuwd hoe jullie daarin staan, zowel DP's als medewandelaars.
 
ondanks dat ik met tijden heel vuil werk heb,..meer regel dan uitzondering
zorg ik altijd dat ik verzorgd ben..kleding kan ik overdag weinig mee ,enkel mezelf afkloppen tegen stof of iets..op zomerdag polo wisselen en nieuwe deo..
maar ik heb altijd een geurtje op/bij (whatever)..kapsel altijd netjes ,geen zwarte nagels,.ga 2x per jaar naar de tandarts/mondhygieniste
het is niet dat ik er uren mee bezig ben,of er door geobsedeerd ben..maar ik vind dat je ondanks zwaar en vuil werk je gewoon wel netjes voor de dag kunt komen..
dikwijls met gasten op de steiger gestaan of binnen..dat ik dacht 'gelukkig sta ik uit de wind,van hem vandaan'..of dat ik even mijn kop uit het raam stak..
om even tot mezelf te kunnen komen..
dat komt slecht over bij klanten en collega's en is nergens voor nodig..ik neem aan dat elk huis tegenwoordig een douche heeft..de meeste mensen een wasmachine..
gebruik ze dan ook..
ik ben na mijn scheiding een jaar of 15 geleden eigenlijk al snel richting de sportschool gegaan..eigenlijk meer omdat ik mezelf te 'schraal 'vond
75 kilo bij lengte 1,80m is gewoon geen optie als je zwaar werk doet ,dikwijls met spullen 3 hoog naar boven moet..
ben je voor in de 30 /achter in de 20 compenseer je dat wel met snel herstel ,maar dat word elk jaar minder ,je botdichtheid ook..
in het begin wist ik ook niet wat ik deed ,en dat maakt als newbie in de sportschool ook niet uit ,je boekt toch wel vooruitgang..
maar dat stopt na een half jaar bij de meesten..
als je dan geen goed schema hebt en weet waar je lichaam op reageert ,dan ben je fucked..dat is ook de reden dat de meesten afhaken..
ben toen meer gaan trainen als een powerlifter ..en blijf dat ook doen ..periodes met heavy/medium/light..
zal verder niet ingaan op die materie ,is niet interressant voor de gemiddelde mens
oudere gasten reageren niet/nauwelijks op 4x10 onzin..en helemaal al niet zonder chemische ondersteuning... (nooit aan beginnen)
zit nou rond de 95 kilo bij een vetpercentage tussen 14 en 18 ..in de zomer korter bij de 14..zou lager kunnen door te cutten..maar dan ben je niet meer vooruit te schoppen..
train inmiddels in mijn bedrijfspand met eigen materiaal ,omdat de meeste sportscholen te commercieel zijn ,en ik zo mijn eigen ding kan doen..
gewoon een hoek van mijn loods ingericht met powerrack en rack vol dumbells ..500kilo aan losse schijven en klaar..
als het goed weer is of misschien iets minder, dan laat ik mijn bus thuis staan en ren ik de 3 kilometer naar de loods..zodat ik warm ben eer ik begin..
een 1,5 uur max 3x in de week volle bak er tegenaan is op mijn leeftijd genoeg nu..
toestellen net een legextension of een peck deck is leuk voor de hobby fitnesser ,ik gebruik die troep toch niet..en allemaal te licht inmiddels

komt het antwoord ,op jouw vraag..
nee ..dat doe ik niet door of voor DVP's..
waarom dan wel?
omdat ik niet met 70 jaar met een looprek wil lopen straks ,mijn eigen veters wil kunnen blijven strikken..
5 hoog de trap pakken..geen diabetes wil op mijn 50e ..en gewoon zware dingen kunnen oppakken zonder dat je je enkels afbreekt..
sterk blijven..wellicht bovengemiddeld sterk op oudere leeftijd is gewoon belangrijk..van de plee af kunnen komen..uit je nest zelfstandig bijvoorbeeld
de DVP's zal het niks uitmaken hoe dik je armen of quads zijn..eerder de dikte van je portemonnee..
ze kunnen het natuurlijk wel waarderen dat je geen uur in de wind stinkt ,of rotte tanden in je smoel hebt..dat zeker wel..
krijg echter wel eens commentaar..
'are you a boxer'?..'you go to gym?'..'body good for age'..,maar daar blijft het wel bij..
verwacht echter niet dat ze je ineens rond je nek vliegen
nogmaals dat zal me verder een worst wezen..ik moet er zelf 24/7 mee rondlopen, tot mijn dood..dan kan ik er maar beter zuinig op zijn..
beetje gezond bezig zijn kan nooit geen kwaad verder..
en eerlijk is eerlijk ,het is wel goed voor je zelfvertrouwen..als je jezelf kunt pushen en kunt volhouden..
dus,
ik eet eigenlijk nooit junk ,drink misschien 3 glazen wijn of bier per jaar..rook niet ..slaap nooit tot s'middags of ga om 03.00u naar mijn nest..(Ok, sporadisch wanneer ik naar het cafe ga op de zaterdag..maar dat is 10x per jaar max)
zal misschien ook wel niet de manier zijn ..maar we gaan het zien..
 
Het maakt de dames weldegelijk iets uit hoe je er uit ziet. Liever een verzorgde man dan een viezerik. Maar dat is ddan meer op het gebied van persoonlijke hygiëne.

Als jij motivatie opdoet om een gezonder leven te gaan leiden door een bezoek aan de meisjes van plezier, dan is dat mooi meegenomen. Dubbel genieten dus. Alhoewel het wel een duur fitness-abonnement is...... 😜
 
Ik heb in het voorgeschiedenis topic mijn verhaal al een keer gedaan. Maar in het kort heeft het een gigantisch positief effect me gehad. Zowel mentaal als fysiek, en dat doet het nog steeds. Ook als ik ze een tijdje niet kon bezoeken door lockdowns bijvoorbeeld.

Uiteindelijk doe ik het voor mezelf en mijn gezondheid, maar het was voor mij wel de schop die ik nodig had om krachttraining weer op te pakken en aan mijn uiterlijk te werken.

Mijn vaste DVP vond het wel fascinerend om mijn lichaam te zien veranderen door de tijd heen. Verder zal een professionele DVP er niet zoveel om geven hoeveel vet/spiermassa jij hebt. Respect en hygiëne staan hoger op het lijstje denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Verder zal een professionele DVP er niet zoveel om geven hoeveel vet/spiermassa jij hebt. Respect en hygiëne staan hoger op het lijstje denk ik.
Precies dit voor mij👍👍. Naar mijn mening is je spiermassa/vet verhouding niet zo belangrijk want er zijn meerdere redenen waarom iemand overgewicht kan zijn. Sommigen hebben last van een hormonale disbalans, inname van corticosteroïdes enz. Je moet er ook begrijp voor hebben.

Respect en hygiëne zijn allebei even belangrijk voor mij.

Uiteindelijk zou je beter kunnen doen wat je fijn voor jezelf vindt, zodat je je meest positieve uitstraling kan laten zien. Een relaxte, aardige en schone klant die rondloopt met weinig onzekerheid en tegelijkertijd geen narcist is, zou zeker welkom zijn ongeacht leeftijd en looks.
 
Je uiterlijke verzorging en voorkomen is overal van belang . Tenzij je wil leven als een kluizenaar.
Mensen oordelen snel, zeker als het seksen betreft, op basis van het uiterlijk.

En kan je het de meisjes kwalijk nemen dat ze stinkende onverzorgd uitziende mannen weigeern ? Nee toch !
Ik probeer al 40 jaren wekelijks 3 loopjes van een halfuurtje in te plannen om fit te blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan