Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi allemaal,
Ik vind het altijd wel leuk om niet met lege handen aan te komen bij een Dvp wanneer ik haar en bezoek breng.

Een roos of een doosje bonbons vind ik leuk maar enigzins cliché.

Graag wil ik van jullie weten wat een succes is (en wat niet). Uiteraard hoop ik ook dat Dvp's reageren.

Rob
Ik geef ze meestal een parelketting ;)

Buiten dat, neem ik nooit iets mee. Het is een DVP niet mijn vriendin,ik vind het prettiger dat strikt gescheiden te houden en geen verwachtingen te scheppen.
 
Ik heb vroeger alleen kleine kado's gegeven aan dvp's die ik meer dan 30x had bezocht. Maar meestal was ik dan al zo'n vaste klant dat er ook niet meer op de klok werd gekeken en vaak langer binnen was dan betaald.

Dvp's die je niet kent beter niets geven. Zo had ik een roemeense die mij zeer beviel en de 3e keer nam ik een doosje bonbons mee die ik zelf gekregen had en al maanden in de kast lag. Ze bedankte mij ervoor. Maand later zag ik haar weer in de rosse buurt, herkende ze mij op het eerste gezicht niet.
Wat soms bij de oostblokdames zeer goed bevalt is een pakje stroopwafels. Kost maar een euro, maar ze zijn er net zo blij mee en vinden het eigenlijk altijd zeer lekker.
 
Ik heb vroeger alleen kleine kado's gegeven aan dvp's die ik meer dan 30x had bezocht. Maar meestal was ik dan al zo'n vaste klant dat er ook niet meer op de klok werd gekeken en vaak langer binnen was dan betaald.

Dvp's die je niet kent beter niets geven. Zo had ik een roemeense die mij zeer beviel en de 3e keer nam ik een doosje bonbons mee die ik zelf gekregen had en al maanden in de kast lag. Ze bedankte mij ervoor. Maand later zag ik haar weer in de rosse buurt, herkende ze mij op het eerste gezicht niet.
Wat soms bij de oostblokdames zeer goed bevalt is een pakje stroopwafels. Kost maar een euro, maar ze zijn er net zo blij mee en vinden het eigenlijk altijd zeer lekker.
Stroopwafels vind ik een leuk idee... En het bevorderd het tongzoenen :p
 
Voor een eerste afspraak zou ik zeker geen cadeau of iets dergelijks meenemen. Naar mate je vaker date met haar ontstaat er wel een soort band. Ik heb dan wel eens bij mijn meest favoriete dame (die ik zeer regelmatig bezocht) voor een presentje gezorgd. Bijv paaseitjes als Pasen in aantocht was, een fles wijn waar je beiden van kunt genieten halverwege de date, klein boeketje van een paar euro bij haar verjaardag. Een keer gaf ze aan een bepaalde parfum te willen. In een goede bui heb ik van die betreffende parfum een 30ml flesje gekocht die ook in de aanbieding was bij de Douglas. Daar was ze zo blij mee dat ze haar halve honorarium vroeg ;-)
Al met al, niet doen tenzij je haar al (veel) langer kent.
 
Ik heb ooit maar bij eentje iets meegenomen, die had bij een eerdere date nogal zin in een biertje, dus een sixpack hertog jan, wel in de aanbieding natuurlijk, en aan het einde van de date waren er 4 op, wel eerst thuis een dag in de koeling , zodat ze goed koud waren.,
 
Ik neem nooit iets mee, maar krijg wel eens tijdens de date bonbons of wijn aangeboden die de dame hoogstwaarschijnlijk van een andere klant heeft ontvangen...
Dus bij deze nog een bedankje voor het lekkers! ?
Daarom krijgen ze van mij alleen een cumshot, die cadeau is dan speciaal voor hen ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan