Prijzen Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zellder

Newbie
1
08/01/24
0
Hallo,

Ik zou voor een keer willen gaan naar de raampjes in Oostende.
Hier vroeg ik mij echter af hoe dit zit in verband met prijzen etc.
Het namelijk is de eerste keer dat ik dit doe.
Weet je vooraf hoeveel je betaald of is dit enkel bij het binnengaan?
Verschillen de prijzen qua uren op de dag?
…?

Als iemand mij hier wat duidelijkheid over zou kunnen geven zal ik heel dankbaar zijn
 
Standaard is 50 euro voor pijpen en neuken (voor een bezoek van 15 à 20 minuten).
Als je speciale wensen hebt bespreek je de prijzen en de diensten best altijd eerst even met het meisje vooraleer je binnengaat.
Het uur van de dag heeft geen invloed op de prijs.

Succes!
 
Die €50 is al het tarief sinds de invoering van de Euro in 2002. Daarvoor was het gewoon 2.000 BEF. Dat is dus al een eeuwigheid, onvoorstelbaar is dat...

Kan mij niet voorstellen dat iemand behoorlijk aan z'n trekken zou komen voor minder dan €50. De gierigheid zal de wijsheid wel bedriegen dan.

Ik zelf betaal nooit minder dan €70, zonder te onderhandelen. En ik betaal dat gelijk als het moment daar is, zonder dat er zelfs maar naar gevraagd moet worden. Ze verschieten altijd dat ik 50...+20 geef. De sfeer zit dan wel meteen goed en... de service is dan ook navenant :giggle:
 
Voor een eerste keer zou ik Oostende afraden hoor vriend. Daar valt amper iets te beleven en 9/10 slechte service. Ik snap überhaupt niet dat dat daar nog open is. Als je niet naar Antwerpen kan gaan (of misschien Gent) ben je veel beter af met een privé dame in regio Oostende.

Onderhandelen over de basisprijs van 50 euro doe je n-o-o-i-t. Als ze daarmee instemmen is het sowieso omdat ze al weinig vaste klanten heeft en gaat ze jou zo snel mogelijk terug buiten duwen. Om te beginnen zal ze er al alles aan doen omdat je niet hard zou worden.

Omgekeerd ook, als je gaat vragen naar de prijs weten ze al dat je onervaren bent en zal het vaak meer zijn... Het zijn geen engeltjes hoor ;)

Als je niets bijzonder wil ga je gewoon naar het raam, hey what's your name I'm mandejan, suck & fuck? How long you want to stay? 20 minutes. Ok en eens op de kamer geef je ze 50 euro. Als ze begint te vragen om meer bol je het gewoon af want als je niet gaat geven => slechte service.

Nooit bang zijn om terug weg te gaan, ze gaan heus de politie niet bellen. Ik heb éénmaal eentje gehad die lastig begon te doen, ik was zelf al aan het bellen naar de popo. Nog nooit zo snel mijn geld terug gekregen en buiten gestaan. Ze hebben allemaal wel iets op hun kerfstok (geen papieren, drugs in de kamer,...)

Gebruik vooral het forum en ga enkel binnen bij meiden met veel positieve recensies.

Succes en post een recensie hé :)
 
als je toch oostende doet voor je eerste keer heb ik wel een paar goeie naampjes, Melissa, Nelly, Layla, Vivien,
&zeker NIET! in de avondshift naar de Choungabar!(2russische dames) als je meer info wenst stuur maar een Pb 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan