je kan hier blijven zeggen dat je de prijzen te hoog vind maar dit topic zal NIETS veranderen aan de prijzen.
er is hier GEEN enkele dame die dit topic zal lezen en daarna zal zeggen, goh ik heb zo'n medelijden met Rimon en Geilegerard en zal mijn prijzen voor hun verlagen zodat ik deze lieve heren als klant kan binnenhalen.
als ik het goed begrijp kunnen de meeste wandelaars niet verder zonder wandelen (is het een soort verslaving) en zullen ze dus gewoon blijven wandelen, ongeacht de prijzen. (tot ze zichzelf in de goot wandelen)
er is hier ook geen enkele wandelaar die de dvps die anderen te duur vinden en die hijzelf het geld wel waard vind die na het lezen van dit topic zal denken : ik zal dvp X niet meer bezoeken want dan zal ze haar prijzen wel zakken zodat anderen ze ook kunnen bezoeken.
het enige wat je kan zeggen is dat je als wandelaar bepaalde prijzen bij bepaalde dvps te gek voor woorden kan vinden maar jijzelf als individu hebt geen enkele invloed op die prijs.
en hier proberen om als wandelaars onderling aan dezelfde zeel te trekken en alle dvps die volgens sommigen te duur zijn niet meer te bezoeken zal helemaal niet werken want dit is puur subjectief en voor elke wandelaar ligt de grens wat hij wenst te betalen voor een bepaalde dame of een bepaalde service elders.
dus we zijn gedoemd om hier nog jaren en jaren en pagina's na pagina's dezelfde standpunten en weerleggingen te moeten aanhoren zonder dat er 1 jota zal veranderen.
maar bon, het geeft ondertussen wel wat entertainment en wat bezighouding tijdens het schijten...