Algemeen Acapulco Prime

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
355
02/07/21
330
12
Adres :

Harkortstrasse 3
42551 Velbert


Openingsuren : elke dag van 10:00u tot 03:00u; vrijdag, zaterdag en feestdagen tot 05:00u.

Entree : 40 euro.
Happy Hour : elke dag tussen 10 en 13u en vanaf 21u 30 euro.

Aanvullingen steeds welkom.
 
Laatst bewerkt:
Hou er wel rekening mee dat de dames in Prime erg afwachtend zijn, het is nl niet de bedoeling dat ze de mannen mogen benaderen zoals in andere clubs.
Dat heeft als voordeel dat je geen jagertjes hebt die je van je af moet slaan (maar daar heb ik nooit zoveel moeite mee) maar ik vind het persoonlijk erg lastig om contact te maken met de dames.
Laatste keer had ik daar wel moeite mee.
Mooie club overigens maar mocht ik er nog is naar toe gaan dan wordt het in de zomer zodat je met mooi weet maximaal kunt genieten van de tuin met zwembad.
 
GLIJBAAN

Op de 27e van de 11e besloot ik de Mount Everest van de sauna clubs te bezoeken.
Files en omleidingen zorgden voor ruim een uur vertraging. En pas rond het middaguur kon ik m'n 3 tientjes omruilen voor een ijsberevel.

Even opfrissen en gauw de innerlijke mens aansterken aan hun brunchbuffet. Lekkere broodjes met maanzaad en zonnepitten hebben ze er.
Middageten bestond uit gekookte aardappelen in een sausje, rijst, schnitzel, chicken wings, wat gekookte groente en het gebruikelijke konijnenvoer.
In de avond ongeveer hetzelfde, maar dan geen rijst maar een schaal met groente in een tomaten sausje.
Ook een lekker pannetje soep was weer beschikbaar in de middag.

Tot mijn verbazing stond glazen deur de stoomcabine volledig beslagen, na een hele lange tijd uit te hebben gestaan. En behalve de binnen sauna stond ook de buiten sauna aan. Zou hebben verwacht dat om energiekosten te besparen ze die uitgezet zouden hebben. Maar mij hoor je niet klagen hoor. Heerlijk om na een sauna rondje onder de sneeuwvlokjes rustig af te koelen. Want jawel, het sneeuwde! Welliswaar natte sneeuw, maar toch, ik zag sneeuwvlokjes en waren heerlijk verkoelend :)
Alleen jammer dat het zwembad afgedekt was. Een verwarmd zwembad in winter is wel erg lekker. Bij een wellness resort is het een favoriet van me om na een paar saunarondjes en buiten afkoelen, een warm buiten ligbad of jacuzzi in te gaan waar je nog de frisse lucht hebt, maar ook je lichaam weer wat verwarmd wordt. En tussendoor nog een paar keer beetje uit het water te komen voor de kou, om erna jezelf gauw weer in het warme water te laten dompelen. Super lekker!

De serre op de bovenverdieping werd verwarmd door een paar terrasstralers, zodat je niet staat te verkleumen tijdens een peukje. Aangezien het niet tochtdicht is, voel je soms wel een briesje, zodat de rook ook weg kan.
Binnen in de kino was het ook goed verwarmd. Op 1 van de bankjes of op het bed kon deze Klaas-Vaak-Beer (bedankt voor de award Patjax ;)) tot 2 maal toe een heerlijk dutje doen na het plunderen van de voederbakken. De laatste was tevens om goed uitgerust de weg weer op te gaan. Was maar goed ook, want het was een donkere regenachtige winteravond waar ik door m'n navigatie door het centrum van Essen werd geleid en je scherp moest blijven op het overige verkeer.
Erg fijn dat een SC zo een plekje heeft. Met de files en al was ik maar liefst 4 uur lang continue onderweg, waardoor ik ook na aankomst even bij kon komen.

Aangezien het zo een lange tijd geleden was dat de stoomcabine weer in gebruik was, daar maar weer es gebruik van gemaakt. Kwa mufheid viel het reuze mee. Wel jammer alleen dat de waterslang alleen geopend kon worden met zo een sleuteltje. Je kunt dus niet zelf even het bankje afspoelen. Ben toen maar op m'n handdoek gaan zitten. Fijn dat die gewoon voor het oprapen liggen en je er niet telkens bij een theke voor hoeft te bedelen.
In de stoomcabine raakte ik aan de praat met een Chinees die voor zaken in Duitsland is. Die had nog wat tips voor in Macau. Daar blijken ook soort van saunaclubs te zijn, waar je tussen het kameren door kunt genieten van wellness en eten en drinken. Inclusief een kamertje met een local ben je dan iets van 200 a 300 euro kwijt. Voor een Vietnamese of ander buitenlandse dame ben je zo rond de 500 a 600 euro's kwijt. Een stuk meer dan in NRW, maar daar kreeg ie wel een GFE bij, terwijl ie vond dat in Duitsland het wat meer afwerken vond.
Ik had em voor een volgende keer Anica aangeraden, aangezien ik haar erg relaxt en wel in de GFE categorie vond passen. Even later afscheid genomen, aangezien ie z'n kamer al achter de rug had en van plan was te vertrekken.

De line up beviel me die dag prima. De dag begon rustig met maar een handvol aan dames en 1 andere beer. Maar naarmate de dag vorderde kwamen er steeds meer bij. In de avond zou het aantal rond de 20 a 25 kunnen zijn geweeest. Daartussen zaten er voor mij 5 slanke dames tussen die interessant waren.
Er was een brunette met een normaal postuur in de midden of eind 30 waar m'n spider sens ging tingelen dat dit wel eens een service kanon zou kunnen zijn.
Ik had echter een afspraakje met Katya en bleef als een trouwe labrador op haar wachten. Toen deze GOSC meid eindelijk verscheen weer geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Gelukkig was ik bij haar op tijd met het uitdelen van een presentje, in tegenstelling tot de dames bij de vorige 2 clubs waar iemand me voor was met iets vergelijkbaars :)
In de avond spotte ik een Ariana Grande look a like. Zo een fraai snoetje met een slank postuur in een sexy outfit. Husky zou z'n vingers aflikken bij zo een mooi setje. Misha bleek ze te heten en gaf ook een leuke presales op de bank naast me bij de Duitse beer, die schijnbaar vaker met haar gaat.. Helaas vertrok het stel naar een kamer boven, wat meestal duidt op een pannenkoeksessie. Ik heb ze erna ook niet meer teruggezien.
Toen ik m'n spullen inpakte voor vertrek zag ik nog een slanke blondine met middellange coupe die m'n aandacht trok. Prachtige meid die als ze eerder was komen opdagen, ik graag nader kennis mee had willen maken.
Dus 3 joker kaarten willen trekken, maar helaas kwam het er niet van.
Kwa heren nam het aantal flink toe in de avond met een mannenoverschot tot gevolg. Ook kleine groepjes sudlanders waren er, maar die waren gelukkig niet opvallend aanwezig ofzo.
Bovendien waren de dames geregeld beschikbaar, dus prima verhouding.

Na nog wat gegeten te hebben en dus nog het dutje voor vertrek was het tijd om de club te verlaten. Kon dat dutje goed gebruiken, aangezien het een donkere regenachtige avond was en je scherp moet zijn om zo door het centrum van Essen te rijden.
In de avond ook nog even voor 1,68 kunnen tanken tegen de 1,95 in Mentholland. Tja, je bent een Dagobear of niet ;)
Al met al een fijn verblijf gehad op deze berg van genot. Ik vreesde nog even van een glijbaan af te gaan op de weg naar bendeden, maar dat viel gelukkig wel mee.
Toch denk ik met de komende vorst periode AP te zullen gaan mijden en pas rond het voorjaar terug te komen.
Hopelijk zijn die leuke dames er dan ook weer...
 
Ik ben hier onlangs geweest op een zaterdag. De weg de heuvel op is inderdaad indrukwekkend, ik snap nu de opmerking van Mentholbear haha. Parkeren is helemaal discreet. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Omkleden en de club in.... Wat mij direct opviel is dat er verhoudingsgewijs heel veel gasten zijn van niet origineel duitse/europese afkomst, wat zich direct vertaalde in de muziek keuze van de dj. De meeste stemmen gelden, maar dus niet mijn muziek helaas... Positief was dat de buitensauna aan stond, wat een rust oase! Tweede positieve punt was dat ik een thaise massage (apart betaald) kon nemen, nadrukkelijk alleen massage maar echt goed! Wat mij het meeste bijstaat is dat ik in deze club veel te lang heb gedaan om een dame te kiezen om alleen al een gesprek mee aan te gaan. Ik heb het gezien dat er dames waren die alleen met elkaar of collega's van de club druk aan het praten waren, nou daar ga ik dan niet tussen staan, dat is voor mij te ongemakkelijk. Ik heb vervolgens ruim een uur de tijd nodig gehad om tot een keuze te komen, dat is mij echt nog nooit overkomen.... De keuze viel uiteindelijk op een mooie slanke meid uit BG maar ze vond mij op de kamer te groot, dus uit respect geen recensie. Ze is er wel heel goed/lief mee omgegaan dus ik hou er toch een goed gevoel aan over.
 
!Wat mij het meeste bijstaat is dat ik in deze club veel te lang heb gedaan om een dame te kiezen om alleen al een gesprek mee aan te gaan. Ik heb het gezien dat er dames waren die alleen met elkaar of collega's van de club druk aan het praten waren, nou daar ga ik dan niet tussen staan, dat is voor mij te ongemakkelijk.

Er zijn sauna clubs waar een animatie verbod geldt. Dames mogen dus niet op mannen afstappen.
Dan kan verschillende redenen hebben. Soms omdat de dames het zo eerlijker vinden onder elkaar ipv van dat een paar goeie verleidsters alle klanten oppikken. Soms is het dat de mannen al dat gejaag van de dames irriteren.

Het nadeel is dat het de sfeer niet altijd ten goede komt. Soms zitten dames er als etalagepoppen bij. En dus ook dat als ze zich vervelen ze gaan samen klieken (waar in sommige clubs ook verbod op is/was, vanwege de door jouw negatieve ervaring om er tussen te komen) of dat ze dus met personeel gaan kletsen. Soms is zo een bardame een ex-collega waar ze het al goed mee konden vinden.

Soms kun je van een afstandje je interesse kenbaar maken door een knipoogje of een uitnodigend klopje op de bank naast je ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan