Primeur: Rotterdammer (28) hoort celstraf eisen omdat hij stiekem condoom afdeed tijdens seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk kan het ook per ongeluk gebeuren en zijn er ook klappers die veroorzaakt worden door slecht handelen vd dvp, maar als iemand de condoom in z'n hand heeft of ergens op de grond dweilt en zijn lul in jou poes of elders zit.. dan is het echt opzet!

Joke,

Niet alleen een lul in een poes stoppen. Wanneer ik even cru gezegd bij wijze van spreken als voorbeeld een wijsvinger bij een vrouw in haar oor steekt dan is dat feitelijk gezien al verkrachting. Soortgelijk als ik het voor elkaar krijg om diezelfde vinger in haar neusgat te steken.

In de zomer en ik loop over het strand en ziet een dame in bikini lopen, en ik denk steek een vinger in haar kont, en voer ook de daad bij het woord dan is dit feitelijk verkrachting als ik dit opzet en voorbedachte rade uitvoer (art. 242 WvS) elke holte bij een dame (man) ongevraagd binnendringen is al hoofdpijn. Zodra een dame hiermee naar de politie stapt wordt er zondermeer een aangifte opgenomen. Als het een casus is die voor een OVJ kat in het bakkie is dan heb je naar je verhoor op het bureau meteen je voorlopige dagvaarding binnen.
 
Joke,

Niet alleen een lul in een poes stoppen. Wanneer ik even cru gezegd bij wijze van spreken als voorbeeld een wijsvinger bij een vrouw in haar oor steekt dan is dat feitelijk gezien al verkrachting. Soortgelijk als ik het voor elkaar krijg om diezelfde vinger in haar neusgat te steken.

In de zomer en ik loop over het strand en ziet een dame in bikini lopen, en ik denk steek een vinger in haar kont, en voer ook de daad bij het woord dan is dit feitelijk verkrachting als ik dit opzet en voorbedachte rade uitvoer (art. 242 WvS) elke holte bij een dame (man) ongevraagd binnendringen is al hoofdpijn. Zodra een dame hiermee naar de politie stapt wordt er zondermeer een aangifte opgenomen. Als het een casus is die voor een OVJ kat in het bakkie is dan heb je naar je verhoor op het bureau meteen je voorlopige dagvaarding binnen.
Terecht
 
Ja dat kunnen ze proberen maar gaat geen stand houden.
Verkrachting is seks tegen de wil van de ander in en daarvan is geen sprake.
Wel van tegen de wil onbeschermde seks maar dat maakt het nog geen verkrachting.
Overigens is die hele zaak volgens mij gestoeld op de bekentenis van de 'dader'?
Want hoe ga je het anders bewijzen, dat hij het cd stiekem afdeed.
En tja, een bekennende verdachte wordt zelden vrijgesproken...
Maar je kunt niet alleen op basis van je eigen verklaring veroordeeld worden.
Blijft een interessante casus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan