Privé 2000, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bennie

Newbie
3
21/07/22
1
Ik heb goede ervaringen met Lucia. Lieve dame, alle tijd. Doet alles wat ze belooft. Rosanna heb ik de ervaring dat ze niet doet wat ze belooft. Ik zie helaas weinig reviews over deze club. Ben ook benieuwd naar andere ervaringen.
 
Lucia? Die staat niet op de website. En jouw bericht is niet echt een recensie je kant bij meer opties een echte recensie met allerlei informatie invullen.
Het is wel opvallend dat het uurtarief wel een flink stuk lager ligt dan een andere club in Apeldoorn. Waar ligt dat dan aan vraag ik me af? Website is in ieder geval maar weinig zeggend en bij de dames staat erg weinig informatie en maar 1 foto. En de keuze is niet reuze. De dames in de banner zien er wel goed uit, maar dat zijn modellen die er niet werken. :sneaky:

 
Hun website is helemaal niet up to date
(Lulu zit tegenwoordig in Deventer)
50 a 80 euro klinkt wel interessant om is te proberen
Weet iemand of je daar makkelijk kan parkeren?
 
Hun website is helemaal niet up to date
(Lulu zit tegenwoordig in Deventer)
50 a 80 euro klinkt wel interessant om is te proberen
Weet iemand of je daar makkelijk kan parkeren?
Je kunt bij de supermarkt in de straat parkeren.

Ik ben er een paar geleden een paar keer geweest. Beetje bijzondere tent, maar daar moet je even doorheen kijken ;). Snel een dame kiezen en naar boven. Prijs kwaliteit verhouding vond ik destijds prima.
 
Je kunt bij de supermarkt in de straat parkeren.

Ik ben er een paar geleden een paar keer geweest. Beetje bijzondere tent, maar daar moet je even doorheen kijken ;). Snel een dame kiezen en naar boven. Prijs kwaliteit verhouding vond ik destijds prima.
Gewoon dat steegje rechts van het pand inlopen?? Wel drukke weg, geen zin buiten te staan.
 
Ben er 1 keer geweest en ondervond er wel een paar minpunten waar je rekening mee moet houden.
Iedereen ziet je daar in die drukke straat binnenwippen en weer weglopen (liep bij het weggaan bijna tegen 2 gasten op) En bij aankomst ging er net iemand weg.
Eenmaal binnen sta je tegenover volgens mij de eigenaar/baas en alle dames die aanwezig zijn.
Vriendelijk gedag gezegd en kreeg een vriendelijke glimlach terug van Chantal volgens mij de rest van de dames tja wat zou ik zeggen gelukkig kunnen blikken niet doden.
Wat ik ook een nadeel vond was dat er geen toilet of douche aanwezig was. Voor de rest is het wel goed in verhouding met wat je moet betalen voor 1 uurtje. Meest DVP's vragen dat al voor een half uur.
En het parkeren was ook een voordeel.
 
Het is heel wat jaren geleden dat ik hier ooit eens binnen ben geweest. toen al wat oudere dames. Zijn er momenteel nog aanraders die in ieder geval een goede pijpbeurt kunnen geven bij Privé2000? of is het allemaal echt 50+ en 90 kg plus?
 
Even in Apeldoorn gewandeld. Kwam hier echt geen lekkere dvp's tegen. Een oud en vervallen huis en ik vond het herkenningsgevaar in de drukke straat ook maar niks.
Vind ik ook een nadeel je kan wel in de buurt parkeren alleen iedereen ziet je daar naar binnen wandelen en weer naar buiten. Of je moet 's avonds gaan met slecht weer zodat je een capuchon kan dragen.
Ben er zelf al een tijd niet meer geweest de dames die mij aanspreken heb ik al een tijd niet meer zien adverteren (Chantal, Jessica)
 
Het is heel wat jaren geleden dat ik hier ooit eens binnen ben geweest. toen al wat oudere dames. Zijn er momenteel nog aanraders die in ieder geval een goede pijpbeurt kunnen geven bij Privé2000? of is het allemaal echt 50+ en 90 kg plus?
Saskia kan goed zuigen. 20voor PZC en 10tje voor CIM (half jaartje geleden).

Geen 50+ maar ook niet een pinup modelletje. Zeker wel stevig ja en houd van kletsen 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan