Privé ontvangst Flevoland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Django

Wandelaar
44
08/02/22
54
Het lijkt wel of er in Almere een blik dames is opengetrokken. Zoveel nieuwe namen. Nergens reviews te vinden (staan op kinky ook vaak uit). Daarnaast zie je ook vaak advertenties met in de url een andere naam dan de dame die adverteert. Lijkt wel of ze het van elkaar overnemen. Het zou zo mooi zijn als op bijv Kinky de reviews verplicht aanstaan en daarnaast aangegeven moet worden wat eventuele extra's kosten. €150 lijkt leuk, maar als er voor aanraken alweer extra geld bijkomt ben je leeggetrokken (je portemonnee dan) voor je binnen stapt.
 
Helaas zijn dat veel fakers. En met de ondergang van hookers zijn er geen goede archieven meer.
Je kunt er vanuitgaan dat 8 van de 10 dames alleen via whatsapp te bereiken zijn en vervolgens eerst een aanbetaling willen voordat je het adres krijgt. Kost je veel tijd, en je kunt er rustig vanuit gaan dat het bij de dames ook irritaties oplevert.


Misschien dat girlsreview wat gaat betekenen. Misschien moet ik zelf maar een goede review site maken...
 
Helaas zijn dat veel fakers. En met de ondergang van hookers zijn er geen goede archieven meer.
Je kunt er vanuitgaan dat 8 van de 10 dames alleen via whatsapp te bereiken zijn en vervolgens eerst een aanbetaling willen voordat je het adres krijgt. Kost je veel tijd, en je kunt er rustig vanuit gaan dat het bij de dames ook irritaties oplevert.


Misschien dat girlsreview wat gaat betekenen. Misschien moet ik zelf maar een goede review site maken...
Met jouw track record moet dat zeker lukken!
 
Almere is een vreemde stad. Er schijnen best veel criminele activiteiten in de stad te zijn. Het is lekker anoniem in Almere en overal goede uitvalswegen.

De prostitutie is even zo raar. Heel veel in woonhuizen. Groepen Oostblok of Latijns Amerikaanse dames. Niet altijd prettig om afspraken te maken. Vaak ongeïnteresseerd volk. Ook veel fakers. Ik heb naast afgezogen worden door Jazzmin en Sisi/Monica weinig goede wandelervaringen in Almere. Kon ik Sisi/Monica maar weer eens vinden. Leuke jonge amateurdame.
 
Het recente aanbod in Flevoland is inderdaad niet al te best. Had vroeger (toen Hookers er nog was) een leuke tijd gehad met bijvoorbeeld Sofy en Cindy (beiden zijn waarschijnlijk reeds gestopt). De Braziliaanse Kelly waar ik in het verleden heel veel van heb genoten is er nog wel, maar blijkbaar is de service niet meer zo goed als vroeger. Jazzmin is heel lief en kan ongelooflijk goed pijpen maar door drukte en populariteit moeilijk om mee in contact te komen.

Heb sinds laatste bezoek aan Jazzmin ook niet meer gewandeld 😅

Heeft iemand nog aanraders/suggesties voor "must-visit" dames in Flevoland? Kan hier of in de inbox/PM 😊 Mag privéontvangst zijn of erotische massage, beiden zijn leuk. Bij voorbaat dank 🙏
 
Misschien iemand ervaring met deze damen
 
Per 1 februari zijn er zo'n 20(!) nieuwe Latina's neergestreken in Almere. Althans volgens Kinky. Teksten komen uit dezelfde koker. Het voelt aan als een scam, maar misschien zijn er (goede) ervaringen?
 
Iemand die adriana als naam bekend voorkomt, ze had zwart haar komt uit venezuala ze is kleine lekkere tietsen en kleine maar ronde kont?

Ze ontving tot aan november op de marmotstraat en is november naasr venezuela gaan en zou nog terugkomen in maart geloof ik.

Als iemand haar bekend voor komt laat het me graag weten zou haar nummer graag weer willen
 
Terug
Bovenaan Onderaan