Recensie Veronique, Private Girls, Wommelgem 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theofilius

Newbie
5
24/08/21
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk na 2 jaar nog eens bij Veronique langsgeweest. Zoals altijd : een geweldige ontvangst. Uurtje geboekt : is voorbij gevlogen. Ze kan helemaal opgaan in de date. Ik denk dat ze de luidruchtigste dame is van het hele gezelschap. ??.
Het was weer een top ervaring met groot herhalingsgevaar ... ?
 
Tijdje geleden al deze dame bezocht, had hier veel meer van verwacht.

Nadat we hadden afgerekend (80 EUR voor halfuur?) ging de dame beneden een drankje halen. Duurde ontzettend lang voor ze terug was en hoorde haar rustig nog wat met een collega een klapke doen.
Bij een eerste keer altijd wat afwachten maar veel interesse voor voorkeuren van een nieuwe klant had ze niet echt.
Vroeg of ik zin had in eerst een massage maar daarvoor kom ik niet naar een dvp ...
Tongzoenen is onmogelijk bij Private Girls en daar kan ik in deze tijden zeker begrip voor opbrengen. Maar gewoon kussen deed ze ook niet overtuigend, zaten heel ver van GFE
PZC was redelijk maar toch ook al beter gehad en haar enkele keren moeten doen stoppen of de pret was heel snel over geweest. (had dan eigenlijk beter korte wip voor 50 EUR genomen ...)
Met het tijdrekken in het begin misschien twintig minuutjes bezig geweest.
Spijtig toch wel een kleine ontgoocheling, alles gebeurde zonder gevoel, slechte dag misschien ?In ieder geval geen sprake van een klik.
Heb hier in het verleden al betere ervaringen gehad waaronder Clara die er nu nog werkzaam is.
 
Heeft Veronique eigenlijk een lekker figuur en/of snoetje ? Je vindt er nergens een foto van. Ik wil haar graag wel boeken, maar toch eerst wat research doen. zal zeker een recensie achterlaten
 
Gisteren bij veronique geweest,wat een schatje ook alles was top lekker tongzoenen overheerlijke pijpbeurt gehad neuken zij in top en afgewerkt in missionaris kortom kan gewoon niet beter
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag naar PG geweest en voor Veronique gekozen.
Mooie vrouw met leuk snoetje. Ze is uit voormalig Joegoslavië waar dames bekend staan voor hun uiterlijk. Lekkere natuurlijke tieten en dito kontje.
Pijpen zonder Is standaard bij haar. Ze doet dat ook goed.
Neuken doet ze ook goed maar ik ben groot geschapen (20 lang 14 omtrek) en daar kon ze niet goed mee overweg waardoor we beperkt waren in standjes. Enkele missionaris en cowgirl. Daar kan zij niet aan doen maar voor mij dus wat minder.
Positieve punten: looks, pijpen, borsten en kont. Maar ook lieve dame.
Mindere punten: niet voor XXL mannen en tongzoenen was beperkt.
Voor mij geen herhaling omwille van mijn lul, maar indien dit niet op jou van toepassing is raad ik ze wel aan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een trio gedaan met kyara en Veronique. Wat een ervaring! Beide dames gaven zich volledig, nemen hun tijd en maakten er een onvergetelijk half uurtje van. Een dikke aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan