Prive berichten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.410
03/11/22
2.528
Site
Beste heren,

De laatste tijd schrik ik mij rot. Heren die via prive berichten, whatsappjes, belletjes en andere wegen proberen prive nummers te krijgen van dames. Sommige doen dit maanden lang en helaas kan de moderatie hier niks aan doen onder het mom van "vragen mag". Ondertussen begint het bij sommige meer op stalken te lijken "want het kan toch geen kwaad om een prive nummer te delen?". Een aantal dames heb ik al gemeld dat hun privacy gevaar loopt en dat ik me zorgen maak over ze omdat deze heren ook in real life langskomen bij ze op dates.

De reden van dit bericht? Waarschuwen van dames maar ook het publiekelijk aanspreken van heren. Voel je je aangesproken of aangevallen? Dan heb ik het over jou.

Bij deze, laat dames aub met rust. Wij zitten niet te wachten op jullie in ons prive leven. Anders hadden wij dit wel kenbaar gemaakt en geen moeite gedaan om dit gescheiden te houden. Laten we gewoon elkaar lekker met rust laten.

Groetjes van een gefrustreerde en bezorgde Veerle
 
Inderdaad, als dames via Kinky of op de kamer hun 06 geven dan is dat aan hen. Ik geef mijn 06 ook niet aan iedereen, en als iemand mijn nummer aan iemand anders geef zonder mijn toestemming dan krijgen ze dat zeker te horen van mij en blok die nummers direct. Ze bellen maar naar kantoor, als het nodig is dan kunnen ze doorverbinden.
 
Beste heren,

De laatste tijd schrik ik mij rot. Heren die via prive berichten, whatsappjes, belletjes en andere wegen proberen prive nummers te krijgen van dames. Sommige doen dit maanden lang en helaas kan de moderatie hier niks aan doen onder het mom van "vragen mag". Ondertussen begint het bij sommige meer op stalken te lijken "want het kan toch geen kwaad om een prive nummer te delen?". Een aantal dames heb ik al gemeld dat hun privacy gevaar loopt en dat ik me zorgen maak over ze omdat deze heren ook in real life langskomen bij ze op dates.

De reden van dit bericht? Waarschuwen van dames maar ook het publiekelijk aanspreken van heren. Voel je je aangesproken of aangevallen? Dan heb ik het over jou.

Bij deze, laat dames aub met rust. Wij zitten niet te wachten op jullie in ons prive leven. Anders hadden wij dit wel kenbaar gemaakt en geen moeite gedaan om dit gescheiden te houden. Laten we gewoon elkaar lekker met rust laten.

Groetjes van een gefrustreerde en bezorgde Veerle
Heel goed van jou om dit te melden ,respect is het beste dan voelen de dames zich veilig ,de Dames willen ons goed van dienst zijn en daar moeten we van genieten ,ze zoeken geen verkering ! Laat ze in hun waarden en je krijgt een hele fijne date (betaald) en daar doen we het voor
 
Ook de reden waarom ik een nieuw nummer voor prostitutie afspraken heb. Een paar grappigmakers dachten ook grappig te zijn met nep advertenties. Het is ook dat heren zich andersom ook gewoon moeten gedragen. Absurd om een dvp te bedreigen.
 
Beste heren,

De laatste tijd schrik ik mij rot. Heren die via prive berichten, whatsappjes, belletjes en andere wegen proberen prive nummers te krijgen van dames. Sommige doen dit maanden lang en helaas kan de moderatie hier niks aan doen onder het mom van "vragen mag". Ondertussen begint het bij sommige meer op stalken te lijken "want het kan toch geen kwaad om een prive nummer te delen?". Een aantal dames heb ik al gemeld dat hun privacy gevaar loopt en dat ik me zorgen maak over ze omdat deze heren ook in real life langskomen bij ze op dates.

De reden van dit bericht? Waarschuwen van dames maar ook het publiekelijk aanspreken van heren. Voel je je aangesproken of aangevallen? Dan heb ik het over jou.

Bij deze, laat dames aub met rust. Wij zitten niet te wachten op jullie in ons prive leven. Anders hadden wij dit wel kenbaar gemaakt en geen moeite gedaan om dit gescheiden te houden. Laten we gewoon elkaar lekker met rust laten.

Groetjes van een gefrustreerde en bezorgde Veerle
Hoi,

Zijn er echt van die gestoorde types? Tjonge jonge, die kunnen blijkbaar niet nadenken. Ik heb zelf hier 1 keer een dvp aangesproken in een PB, vond dat nog best lastig ook want ook dan breek je al een beetje in op de privacy, het bleef wel netjes wilde gewoon weten of er de mogelijkheid van een afspraak was, kreeg prima antwoord met reden waarom dat niet mogelijk was, was gewoon een normaal en prettige conversatie, en ook duidelijk, dan moet het ook klaar zijn.

Sorry ik kan niet begrijpen dat er mannen zijn die proberen in het privé leven van een dvp te komen. Ze moeten toch ook begrijpen dat er een scheiding is tussen werk en privé? Dat geldt voor alle beroepen.

Ik lees ook wel eens dat wandelaars door dvp's worden gebeld dat ze tijd hebben en ze zo'n zin hebben in de betreffende klant. Mij nog nooit gebeurd en ik vraag me dan ook af of dat wel klopt. Of zijn ze zo ontzettend goed in bed?

Groet,
B.
 
Ik denk dat (mannelijke) forumleden niet alleen even moeten nadenken welke berichtjes zij naar DvP's versturen maar ook welke info zij met andere forumleden delen.

Ik heb al de nodige berichtjes ontvangen waarin leden (soms subtiel, soms minder subtiel) lopen te vissen naar persoonlijke informatie van dames die ik heb bezocht. Nu vind ik het delen van mijn ervaring geen probleem, maar ik beantwoord geen vragen over zaken die de dame niet publiekelijk heeft gedeeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan