Recensie Lolalolita, Retie 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robie

Newbie
14
23/09/21
7
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/exciting-tantra-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Via redlights.be bij Lolalolita terecht gekomen. Ik kreeg geen recensie gevonden dus dan maar de proef of de som!

Dat was geen tegenvaller!
Lola is een uiterst vriendelijke dame, ietsje voller maar strak in haar vel. Prachtige locatie, kamer en douche tip top in orde.

Zoals gebruikelijk eerst de achterkant en daarna de voorkant alles met een mooie dosis body to body. Geen bijzonderheden qua massage maar uiterst tevreden vertrokken.

Klein min puntje, niet voor haar maar wel voor de wandelaars, ze heeft het druk. Dat merk je ook direct na de massage nl. meteen na afloop de telefoon erbij. De volgende was al weer in aantocht!

Herhalingsgevaar ja, ik denk dat we elkaar nog wel wat beter kunnen leren kennen.
 
Via redlights.be bij Lolalolita terecht gekomen. Ik kreeg geen recensie gevonden dus dan maar de proef of de som!

Dat was geen tegenvaller!
Lola is een uiterst vriendelijke dame, ietsje voller maar strak in haar vel. Prachtige locatie, kamer en douche tip top in orde.

Zoals gebruikelijk eerst de achterkant en daarna de voorkant alles met een mooie dosis body to body. Geen bijzonderheden qua massage maar uiterst tevreden vertrokken.

Klein min puntje, niet voor haar maar wel voor de wandelaars, ze heeft het druk. Dat merk je ook direct na de massage nl. meteen na afloop de telefoon erbij. De volgende was al weer in aantocht!

Herhalingsgevaar ja, ik denk dat we elkaar nog wel wat beter kunnen leren kennen.
En zeggen dat het slechte tijden zijn ? Niet voor iedereen dan ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/exciting-tantra-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan de vorige recensie alleen maar beamen… hoewel ze bij mij precies toch meer tijd had want ze maakte nog een kort praatje en nam niet direct haar gsm…
Het is al wel even geleden (denk in 2020) maar hier toch nog even mijn ervaring:
Vlot kunnen afspreken via sms.
Lola ontvangt in een net, modern en proper appartement.
Ze is inderdaad wat stevig en voller, maar heeft een prachtig lichaam, vlotte babbel, ik voelde me direct op men gemak.
Lekkere massage, eerst de achterkant, maar het beste begon uiteraard toen ik op men rug ging liggen.
Lekkere body2body, waarbij ik regelmatig aan haar mooie borsten kwam. In het begin was ik nog wat voorzichtig met mijn aanrakingen, je weet nooit hoever je mag gaan, maar na een tijdje toen ze naast me op haar knieën zat bracht ze mijn hand naar haar lekkere kont, waarop ik haar zachtjes begon te vingeren. Vond ze duidelijk lekker want ze werd nat, en daarna is de massage alleen maar geiler geworden. Wat ik me ook nog goed herinner is dat ze zelf wel heel opgewonden werd. Ze begon met haar schaamlippen over mijn pik te glijden, haar mond kwam verleidelijk dicht, zodat ik een kort likje aan haar lippen kon geven. Uiteindelijk was haar heen en weer geschuif over mijn pik zo geil dat ik zo klaar kwam, ze heeft niet eens meer haar handen moeten gebruiken. 😛 ik kwam heftig spuitend klaar op mijn buik.
Daarna een douche genomen, nog een kort praatje gemaakt. Ik vroeg haar of ze altijd zo opgewonden word tijdens een massage… ze antwoordde dat dat niet bij elke klant gebeurd. Met een gestreeld ego en lege zak tevreden vertrokken. Daarna niet meer bij haar langs kunnen gaan jammer genoeg. Wel een paar keer haar een sms gestuurd voor een afspraak maar ze was vaak al volzet of op vakantie.
In ieder geval een aanrader. Enige minpuntje: haar adem had een sterke lookgeur. Mij stoort dat niet zo, maar kan me inbeelden dat het voor sommigen een afknapper is.
Adverteert al wel enkele jaren met dezelfde foto, dus geen idee of die nog waarheidsgetrouw zijn.
 
Denk dat ze gestopt is, ze adverteert al een tijdje niet meer.
Het laatste wat ik ervan weet is dat ze een beautysalon ging openen in Eindhoven.
Tenzij iemand anders me kan bevestigen dat ze nog actief is?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan