Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haarlem1969

Stamgast
533
03/08/21
162
1
Tja de beruchte nergens op gebaseerde goede of verkeerde lijst waar je geen idee hebt hoe je daar op gekomen bent of moet komen. Heb dit probleem eigelijk vrijwel nooit op soms bij de hele snelle verplaatsers na waarbij ik dan ook afhaak. Deze dame is echter wel honkvast ten aanzien van locatie.

Snap ook niet zo goed dat je dan betaald om elke dag je advertentie omhoog te zitten als je alleen van een lijstje werkt.
 
Het is gelukkig geheel aan de dame om te bepalen wat haar beleid is, zonder verplichting tot enige uitleg, en aan de heren om wel of niet te proberen aan de beurt te komen, alles zonder mokken.
 
Tja de beruchte nergens op gebaseerde goede of verkeerde lijst waar je geen idee hebt hoe je daar op gekomen bent of moet komen. Heb dit probleem eigelijk vrijwel nooit op soms bij de hele snelle verplaatsers na waarbij ik dan ook afhaak. Deze dame is echter wel honkvast ten aanzien van locatie.

Snap ook niet zo goed dat je dan betaald om elke dag je advertentie omhoog te zitten als je alleen van een lijstje werkt.
Ik doel niet op een algemene lijst ofzo hoor, je moet gewoon in haar (planners) telefoonboek komen, daarna is het ok.
 
Tsja, het is rete irritant inderdaad, maar net zoals wij hier kritisch zijn over wie wel of niet te bezoeken zijn (sommige) dames dat op hun beurt ook. Meest vervelende is dat er geen duidelijke manier is om aan de goede kant te komen, maar in mijn ervaring is een beleefde toon en een aantal keer vriendelijk vragen (en mazzel dat je dat een keer op het juiste moment doet) voldoende.
 
Wat een flauwekul allemaal zeg. Waarom kun je niet gewoon normaal en afspraak maken? En wat is er nodig om op die lijstjes te komen dan? Moet ik mn cv eerst mailen voordat je contact krijgt?:ROFLMAO:
Ik kom net van een dvp die aangaf alleen te daten als ze er een goed gevoel bij heeft, wat betreft uiterlijk, manier van benaderen en, als je belt tenminste, je stem. Het is dus primair niet een kwestie van op haar lijst komen, maar op een voor haar goede manier van overkomen. Het is natuurlijk wel zo dat als je bekend met de dame bent een afspraak in no time geregeld is.
 
Ik kom net van een dvp die aangaf alleen te daten als ze er een goed gevoel bij heeft, wat betreft uiterlijk, manier van benaderen en, als je belt tenminste, je stem. Het is dus primair niet een kwestie van op haar lijst komen, maar op een voor haar goede manier van overkomen. Het is natuurlijk wel zo dat als je bekend met de dame bent een afspraak in no time geregeld is.
Dat bedoel ik inderdaad
 
Dat bedoel ik inderdaad
Is allemaal geheel duidelijk en en ook zeer normaal dat een prettig (eerste) contact het juiste startpunt is, en bellen kan daarbij soms idd handig zijn. Het is net als het normale leven……

Echter schrijft Bianca in haar advertentie juist "Just write make an Appointment". Misschien niet prefect Engels maar wel duidelijk. Dan kun je ook weer zeggen dat als je dan wel gaat bellen dit juist averechts werkt. Maar ja genoeg hierover nu maar.
 
Wij hanteren hier toch ook een lijst? Ok, ik heb makkelijk lullen daar ik op hun lijst sta. Hoe, tsja iemand zal mij er op gezet hebben. En die iemand Was kennelijk wat minder streng in de leer dan sommigen van haar collega's.

Je netjes voorstellen helpt zeker mee. Ik geef een voorbeeld. Kate uit Amstelveen negeerde mij volkomen. Tot ik op een keer het over een andere boeg gooide. Me eerst voorgesteld: leeftijd, lengte, postuur etc. En, uit eigen beweging een selfie er bij gedaan. De date was binnen vijf minuten afgesproken.

En kom je afspraken na. Dus op tijd aanwezig zijn, afzeggen als er iets tussen komt, fris en fruitig. Wat wij van een Dame ook verwachten.
 
Jep, ik ben er geweest. Godzijdank, dat ik voor een half uurtje ben gegaan, aangezien ik onzeker was over haar. Niks speciaals aan de meid, er zijn honderden betere dames waar je aan kunt besteden. En voor de prijzen die ze vraagt nog niet eens zoenen en pijpen zonder condoom inbegrepen was eigenlijk een no no geweest. Qua uiterlijk was ze ook niet zo knap naar mijn mening. Ze heeft qua karakter ook nog eens een kort lontje want als je iets vraagt, zegt ze gelijk nee, doe ik niet enz. en heeft hoge kapsones over haarzelf. Mijn advies is bezoek haar niet.
 
Er zijn 2 adressen in hoorn...naast het station daar zaten linda en yuki.
Linda is de beste en zit nu in Madrid dacht ik.
Wat er nu zit weet ik niet.
Andere adres is in her centrum.
Daar zitten er 4.
Ben geweest bij luna,,daar vond ik niks aan.
Was net in Nederland,,ongeschoren ..dan ben ik al klaar...sex was slecht.
Er zat ook een losa die zag er goed uit en 2 oudere 50 plus ofzo
Weinig sexy aan ...joggingbroek en sloffen.
Dus kortom linda en losa zijn wel aan te raden. Linda is mooi en sex is goed en losa ziet er goed uit maar prestaties ken ik niet.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk
 
Heeft er iemand ervaring met Gracia uit Amsterdam?
De meid uit de foto's wel, dat is Susanna of Lili(h). Alleen ik weer vrij zeker dat ze niet in Amsterdam is geweest de laatste maanden. Er kloppen ook een aantal details niet in de Ad. Cup maat, leeftijd, Ad text. En ze had me zeker geapped als ze hier was XD. Als de originele dame komt, 100pct aanrader.
 
Een zoektocht naar sex!

Ik had vanavond zin om een DVP te bezoeken.
In Hoorn een Appje gestuurd naar Giselle/Purmerend. Daar aangekomen, gekeken op Kinky, blijkt ze niet meer in Purmerend te zijn.

Daarna een appje naar Naomi/Purmerend, krijg ik als antwoord, dat ze in Groningen zit.

Niet opgegeven en direct gebeld met Geneva/Purmerend, waar ik een antwoordapparaat aan de lijn kreeg.
Niet ingesproken, gelijk opgehangen.

Op weg naar Alkmaar, kreeg ik een appje dat ze in Hoorn zat. De auto omgedraaid en naar Hoorn gereden.
Op het bewuste adres en juiste tijdstip gaat de deur open en staat daar Brithany/Bovenkarspel. Een dame waar ik totaal geen klik mee voel.
Gevraagd of er nog andere dames aanwezig waren en haar ontkennende antwoord daarop, deed mij besluiten om naar huis te gaan.

Veel gereden, maar niet volgens plan.
 
Laatst bewerkt:
Vind het aanbod rondom hoorn niet zo veel de laatste tijd. En vind het ook lastig vanwege betrouwbaarheid lijken alleen maar van die reisende circussen te zijn. Waar is de tijd gebleven dat je met een Hollandse dame af kan spreken. Ik ben zelf ook gek op Aziatisch maar weet niet of dat legaal is of niet. Ikzelf weet daardoor niet waar ik rustig terecht kan voor een date
 
Vind het aanbod rondom hoorn niet zo veel de laatste tijd. En vind het ook lastig vanwege betrouwbaarheid lijken alleen maar van die reisende circussen te zijn. Waar is de tijd gebleven dat je met een Hollandse dame af kan spreken. Ik ben zelf ook gek op Aziatisch maar weet niet of dat legaal is of niet. Ikzelf weet daardoor niet waar ik rustig terecht kan voor een date
Waar de hollandse dames zijn weet niet. Voor wat betreft legaliteit, voor jou is het enige wat je in de gaten moet houden de leeftijd van de dame en of het niet onder druk gebeurd. Voor de rest of de dame btw afdraagt en of de locatie sex gerechtigd is, is niet jouw probleem. Kwam een keer controle toen ik een date had in een hotel, ongemakkelijk natuurlijk, maar ze wilde alleen de advertentie naam van de dame weten en toen kon ik weg, hoefde mn eigen naam niet te geven oid.
 
voor de liefhebbers dit is zij bij kim holland

 
Terug
Bovenaan Onderaan